Lexiboij Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Illidan på ryggen er awesome. Endret 7. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ikke dumt, men jeg tror jeg starter med noe litt mer... diskret. Har lyst på noe på skulderen eller noe, med noe som står meg nært. Endret 7. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) sylvanas windrunner!!!!!!!!!!! Da blir du min nye helt. Endret 7. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dama på avataren din. Btw, jeg har fikset signatur. @ShampooMacTavish Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Eller en infernal, orc hode, spacemarine eller en annen wc3 hero Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (Spacemarine er da ikke fra WC3) Nei, jeg vet ikke jeg. Tror jeg drøyer det noen år, egentlig, så ser jeg om jeg fortsatt har lyst når den tid kommer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg vil heller anbefale deg å ikke gjøre det Shampoo. Edit: Klok avgjørelse. Endret 7. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, jeg hadde ikke egentlig tenkt til å gjøre det, jeg har bare lekt med tanken i det siste. Men om jeg fortsatt har lyst om et par år, hvorfor ikke? Med dagens teknologi kan det jo fjernes, og teknologien har sikkert blitt enda bedre om noen år. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva gjør folket på denne sene kvelden? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Children of earth er awesome, nei hva holder folket på med ? Det er den virkelig. ^_^ Kom akkurat tilbake fra en venninne, og tenker jeg skal chaine litt her før jeg tar kvelden... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er fint. Var redd for at du skulle bli en av de pensjonistene med heltatovering på armene som har blitt ødelagt av rynkete hud og flere år med slitasje. Har sett en del sånne og det er ikke et pent syn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hva gjør folket på denne sene kvelden? Skal straks legge meg, burde egentlig gjort det allerede. Hvorfor har ikke en så ung mann som deg selv gjort det, da? Har ikke du skole i morgen? Da jeg var på din alder la jeg meg aldri etter halv ti. Endret 7. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva gjør folket på denne sene kvelden? Skal straks legge meg, burde egentlig gjort det allerede. Hvorfor har ikke en så ung mann som deg selv gjort det, da? Har ikke du skole i morgen? Da jeg var på din alder la jeg meg aldri etter halv ti. Moderne tider. :rolleyes: En liten uvane jeg har, eller uvane vet ikke jeg helt, er å utnytte ferier og fridager til det fulle. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hehe da jeg var like gammel som HCG ventet jeg på bursdagen som skulle gjøre meg tusen år eldre. Jeg måtte vente på den i tusen år. Endret 7. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Moderne tider? Det er ikke så fryktelig mange år siden jeg var elleve, tviler på at den menneskelige kropp har forandret seg så mye at den tåler så mye mindre søvn nå. Glemte forsåvidt at du hadde ferie. Trodde du hadde skole i morgen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) God natt, og hade bra. Kommer vel hjem igjen den 15 ®ocktober og da blir det Brutal Legend gaming for min del. Hrmph, slemme ®'en vil ikke bort. Endret 7. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 God natt og lykke til på reisen eller hva det nå enn er du skal Error. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Om jeg så må leve på harske bønner SKAL jeg ha Brütal Legend på release. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Legger meg jeg også. God natt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Om jeg så må leve på harske bønner SKAL jeg ha Brütal Legend på release. I så fall vil det ikke være mange som tør spille i nærheten av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå