Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

"Klæskh"

Sånn lyd kommer det når man klasker Atsjonas på rompa med en innebandykølle. Og makan til kølle det var, eller hva, Jonas?

Husker den godt! Men husker du det syltetøyglasset vi prøvde ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg vet hvordan det er, gikk fra skole pcene til min egen 17" nå:) Den er bedre enn jeg husker.

For min del er det heldigvis bare for i kveld og i morgen tidlig.

Stasjonære maskinen er for øyeblikket pakket ned, skal på lan i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Herregud så dumme folk har blitt ang. tatoveringer. To stykker jeg kjenner (på min alder) har tatovert inn etternavnet sitt på underarmen, det er ingen spesielle ting med de, bare noen litt spisse kanter her og der. Amagad så idiotisk..

Men nå hopper jeg isengs! Godnatt.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nå ble jeg skuffa. Siden youtubevideoene starter automatisk, hadde jeg nå tatt rundt 10-15 youtubetager, men så kommer at jeg har postet for mange mediafiler. Selv når jeg går helt ned til 4 er det for mange! Skuffaaaa :(

Lenke til kommentar

Herregud så dumme folk har blitt ang. tatoveringer. To stykker jeg kjenner (på min alder) har tatovert inn etternavnet sitt på underarmen, det er ingen spesielle ting med de, bare noen litt spisse kanter her og der. Amagad så idiotisk..

Etternavnet er ikke det mest idiotiske, da. Verre med sekstenåringer som tatoverer hele ryggen med flammeskaller eller navnet til kjæresten.

Jeg har egentlig aldri skjønt helt greia jeg heller, men har fått litt lyst på en gaming-relatert tatovering i det siste. Men har ingen ideer. Å tatovere Alliance-merket fra Warcraft i panna blir litt for mye, synes jeg.

Åpen for forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...