Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vært mulig skulle dere få lånt litt Tysk- og Nynorskkunnskaper av meg. Hadde ikke en eneste karrakter under 5 i Tysk på VGS, og hadde også merkelig nok bedre karrakter i Nynorsk enn bokmål (5 mot 4/5). :D *blir litt flau av å skryte av seg selv* :blush:

Karrakter!? Please!

Hehe, en uvane jeg har fått etter at jeg startet på spanskkurset. :blush:

Edit: Fint lite aktivitet det var her ja.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

http://open.spotify....oizTlIyolc4Alaz

Virkelig fått sansen for den sangen i det siste!

For de som ikke har spotify (fy-fy) eventuelt ikke gidder å trykke på linken er det London Calling med The Clash.

Edit: Reiser i morgen tidlig til Polen \o/ Skal bli gøy!

Kommer nok til å være litt mer på forumet utover kvelden, men i tilfelle får dere ha det gøy her, mens jeg tittet på bilder av jødeslakt i øst-europa o_O

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har kommet hjem fra turen til Kongsberg. Hele bilen stinka den ekle og jævli kvalme parfymen til kjæresten til søstern min. De skulle dit for å hente en bil, så de skulle kjøre den til Jessheim og mamma og jeg dro til McDonalds for å spise. Det er liksom 5 mil til Kongsberg fra der jeg bor, så hele veien opp dit var jeg rimelig kvalm. Var på nippet før jeg kastet opp. Det hjalp å få sitte foran når mamma og jeg kjørte ned igjen til McDonalds på Åssiden. Nå sitter jeg å lurer om jeg skal spille eller bare legge meg og slappe av siden jeg har fullt opplegg i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...