Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Call of Duty 4: Modern Warfare GOTY | 249,-

Uncharted 2: Limited Edition | 599,-

Need For Speed Shift | 399,-

 

Kjøpte selv Uncharted 2 LE for samlet sum 159,-. Byttet to billigspill som jeg fant på spillbutikker her i byen og la på én krone. Unødvendig å betale 599,- for det.

 

Plutselig så får du det og Shift for under 600,-. Og du har 399,- igjen til Modern Warfare 2 feks.

 

Ettersom det ikke er noen garanti for at det er flere kopier igjen av limited edition hos gamestop på realase bestilte iallefall jeg det for 599, for å sikre meg et eksemplar.

 

_________________________

 

Jeg fikk igjen min første nynorsk prøve. Karakter 3...

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg hatt min første prøve i VGS1-matte, og det gikk kjempebra! Jeg var den første ut av klasserommet også, etter å ha sett over prøven en god stund.

 

 

Jeg har VGS1matteprøve imorgen. Er bare sånn som vi har hatt før, så orker ikke å øve, spesielt ikke når vi skal ha en time med gjennomgang av det før prøven.

 

Jeg hadde en matteprøve for et par uker siden. Jeg fikk min dårligste karakter nooooen gang! 2-/1!!! Jeg ble sjokkert. Kanskje var det ikke noen god idé med teoretisk matte.. :(

Lenke til kommentar

Jeg fikk igjen min første nynorsk prøve. Karakter 3...

Jeg høyner med 5,5 av 30 på tysk gloseprøve! Noen andre? Første gang...

 

@crax Hadde det vert karakter har jeg 0.5 poeng over 1. Hadde jeg hatt 4.5 hadde jeg fått mindre enn 1.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Jeg fikk igjen min første nynorsk prøve. Karakter 3...
Du treng å øve på nynorsken din. Har dykk ikkje undervisning i sidemål? Kor mange feil hadde du, og kva for feil hadde du? Eg veit at det ofte er dei samme feila som går igjen, konsekvente feilbøyningar av verb. Eg slit med det samme sjøl.

Vi har hatt innbrudd i barnehgaen i natt. Stjålet vinlotteripenga og litt andre ting.

Jeg er glad vi har alarmen som er tilknyttet Hospitaldrift sikkerhet. Aldri vært innbrudd der.
Lenke til kommentar

Jeg fikk igjen min første nynorsk prøve. Karakter 3...

Jeg høyner med 5,5 av 30 på tysk gloseprøve! Noen andre? Første gang...

 

@crax Hadde det vert karakter har jeg 0.5 poeng over 1. Hadde jeg hatt 4.5 hadde jeg fått mindre enn 1.

Hadde det vært mulig skulle dere få lånt litt Tysk- og Nynorskkunnskaper av meg. Hadde ikke en eneste karrakter under 5 i Tysk på VGS, og hadde også merkelig nok bedre karrakter i Nynorsk enn bokmål (5 mot 4/5). :D *blir litt flau av å skryte av seg selv* :blush:

 

The Green Mile var fantastisk, må bare lese boka nå. Vil gråte litt mer :cry:

Det har du helt rett i. Må nesten se den filmen igjen, er flere år siden sist.

Lenke til kommentar

Har sovet i to timer, føler meg vrak. Og nå skal jeg liksom gå løs på leksene.. Har fransk muntlig-presentasjonsgreie i morgen, og tre timers stilskriving. Jeg er elendig i fransk, men norsken går greit. Jeg har tross alt fått 5+ på halvparten av stilene mine, men merkelig nok aldri 6...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...