Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Me: “Thank you for calling. How may I help you?”

 

Customer: “How much for my daughter?”

 

Me: “Um…”

 

Customer: “She’s 16. It’s her first time. She needs training.”

 

Me: “Sir, I think you want the driving school.”

 

Customer: “Oh, what do you guys do?”

 

Me: “Adult websites.”

 

Customer: “Oh…OH! Oh my God!”

 

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jonas, hvis du ser på listen over spill jeg skal ha i år, så er det tre spill jeg skal ha. Tre spill.

 

Call of Duty 4: Modern Warfare GOTY | 249,-

Uncharted 2: Limited Edition | 599,-

Need For Speed Shift | 399,-

 

Og jeg har bursdag i desember, mer nøyaktig 19. desember, så det kan hende gaven blir sammenslått og det blir en konsoll.

Rarere ting har skjedd før!

Jajaja ro ned laksen litt nå, anklaget deg ikke eller noe. Virker bare som du sløset det litt vekk når du spør hva du skal bruke pengene på.

 

Men nå skal jeg se The Green Mile. Biblioteket på skolen hadde en hylle stappfull med filmer, kommer til å kose meg fremover :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller formulerer Svein altid svara sine som spørsmål?

Enig med Jonas, call of duty 4 (gidder ikke og skrive forkortelser, ettersom det virker veldig wannabe 1337. Sitter med et nogenlunde likt intrykk av deg Svein, no offence) er et gammelt spill, du kan lett få lånt det av venner, uncharted 2 (gidder ikke og skrive forkortelser her heller) er sikkert verdt et kjøp det da. Og need for speed shift finnes jo på nedlastings-sider :ph34r:

 

Spar heller litt penger nå, da er gleden enda større når du først kjøper en egen xbox 360 eller playstation 3. Det er gøy og bare bruke pengene med en gang enn får de (vil jo det når jeg får lønning jeg også), derimot og spare og så kjøpe er verdt det ^^

Lenke til kommentar

Herre min hatt for en dårlig kondis jeg har. Spilte fotball i én time nå nettopp, og jeg er falleferdig. Tror jeg har litt influensa også, og det hjelper ikke akkurat.

 

Skal nevnes at jeg ikke har spilt fotball siden juli, men allikevel. Damn.

 

 

Løsne litt på lisseslipset så du får puste?

Lenke til kommentar

Call of Duty 4: Modern Warfare GOTY | 249,-

Uncharted 2: Limited Edition | 599,-

Need For Speed Shift | 399,-

 

Kjøpte selv Uncharted 2 LE for samlet sum 159,-. Byttet to billigspill som jeg fant på spillbutikker her i byen og la på én krone. Unødvendig å betale 599,- for det.

 

Plutselig så får du det og Shift for under 600,-. Og du har 399,- igjen til Modern Warfare 2 feks.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller formulerer Svein altid svara sine som spørsmål?

Enig med Jonas, call of duty 4 (gidder ikke og skrive forkortelser, ettersom det virker veldig wannabe 1337. Sitter med et nogenlunde likt intrykk av deg Svein, no offence) er et gammelt spill, du kan lett få lånt det av venner, uncharted 2 (gidder ikke og skrive forkortelser her heller) er sikkert verdt et kjøp det da. Og need for speed shift finnes jo på nedlastings-sider :ph34r:

 

Spar heller litt penger nå, da er gleden enda større når du først kjøper en egen xbox 360 eller playstation 3. Det er gøy og bare bruke pengene med en gang enn får de (vil jo det når jeg får lønning jeg også), derimot og spare og så kjøpe er verdt det ^^

Jeg får ikke lånt CoD4 med noen, fordi det er så bra, som de sier. Jeg kan ikke kjøre NFSS på PC'en min.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har VGS1matteprøve imorgen. Er bare sånn som vi har hatt før, så orker ikke å øve, spesielt ikke når vi skal ha en time med gjennomgang av det før prøven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...