teletubbiekid Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.gametrailers.com/video/the-vault-interstellar-marines/57316 Dette... dette er alt jeg har drømt om. Hvis bare spillet blir bra... sharks with legs... so beautiful ;_: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 God morgen.. Jeg er steintrøtt i dag. Heldigvis er dette siste dagen på jobb før jeg tar meg langhelg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) God morgen alle sammen! Lenge siden sist jeg var oppe så tidlig. Endret 7. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fått Teoretisk matte nå, alt vi hadde å gjøre var 3 lusne oppgaver... Ferdig og har vel fri i noen timer nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 God morgen nå skal jeg spise en flott hotell frokost før jeg vandrer avgårde til bussen som skal ta meg til Trondheim sentrum og hjem til Oslo Det har hvert en bra helg! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Snart ferdig med tre timers realfagmatte. ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lunsj! Lunsj for min del også.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sånn. Nå er dagen igang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da har jeg kommet hjem fra skolen. Har blitt fritatt fra skolen på onsdager fremover (vi har musikk, og læreren foreslo at det var bedre hvis jeg øvde hjemme). Hvor digg er ikke det? B) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nesten like digg som alle faktaene om navnet Gorm, litt lenger bak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Alt annet enn. Skal til tannlegen. Sitter og nirøyker og er nervøs. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Liker å dra til tannlegen, jeg. Fri fra skolen. _____________________________________________________ Jeg føler meg ikke som en HCG lenger. Har 72 spill, men det har ikke økt siden april! April! Skal overtale mammma til å få lov til å bestille COD4, jeg har jo mange andre ''krigsspill'', som hun sier. _____________________________________________________ Uansett, jeg har funnet en genial måte å sette opp de andre konsollene mine. Og har likevel plass til en PS3 og en Xbox 360. Dere får bilde senere idag. _____________________________________________________ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den var litt fin AltF4. Likte den. Men uansett så tror jeg at jeg begynner smått å bli litt syk igjen, skikkelig hodepine, trøtt som bare det og snørrete som Mjøsa.. Faktisk veldig fornlyd med den selv hehe. God bedrign da, selv om du har lagt deg! Fargo er knakende god. Likte den veldig godt, god film. Var bare litt irriterende at alle virka hjerneskada og sa ikke annet enn "Yah!" Stakk moren din av til faren din Eplefe? Hvorfor høres det ille ut? De har vært skilt i ti (snart elleve) år, og er blitt kjærester igjen. Oppgave: Du skal lage en bildeserie. Bildeserien skal ha som tema HØST og du skal bruke høstfarger til å formidle et budskap som er knyttet til HØST i direkte eller overført betydning. Nille selger falske høstblader til 20,- for en pakke. Kjøp noen billige pyntegresskar og ta plantebilder. Det blir stort sett rimelig fint. Takker, det kan bli supert. Takk igjen Liker å dra til tannlegen, jeg. Fri fra skolen. _____________________________________________________ Jeg føler meg ikke som en HCG lenger. Har 72 spill, men det har ikke økt siden april! April! Skal overtale mammma til å få lov til å bestille COD4, jeg har jo mange andre ''krigsspill'', som hun sier. _____________________________________________________ Uansett, jeg har funnet en genial måte å sette opp de andre konsollene mine. Og har likevel plass til en PS3 og en Xbox 360. Dere får bilde senere idag. _____________________________________________________ Men når du bruker opp alle pengene dine med en gang du får dem får du jo aldri rå til verken ps3 eller xbox. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jonas, hvis du ser på listen over spill jeg skal ha i år, så er det tre spill jeg skal ha. Tre spill. Call of Duty 4: Modern Warfare GOTY | 249,- Uncharted 2: Limited Edition | 599,- Need For Speed Shift | 399,- Og jeg har bursdag i desember, mer nøyaktig 19. desember, så det kan hende gaven blir sammenslått og det blir en konsoll. Rarere ting har skjedd før! Endret 7. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) =1"]Linkydinkyfinky! Medlemmene strømmer inn. Endret 7. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Huffa meg, så fort lyset i rommet går sovner jeg, og ved alle foredrag og lignende skal de bruke prosjektor og da må lyset av og jeg sovner... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 God morgen. Skal på en graffiti utstilling sammed med en venn og støttekontakten min i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå