Bloodlines Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vesterålen, hadsel Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg fikk plutselig lyst til å melde meg inn i plankefilm (Fredrikstad filmklubb), de sender jo masse rare filmer og gammle klassikere jeg ikke har sett :3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Da legger Gorm seg, ikke sant Gorm? Random fact of the day: Det engelske verbet: "To Gorm" betyr å stirre! Det vil si at jeg gormer på skjermen akkurat nå B) Jeg burde vel det. Men.., even better fact: Det engelske adjektivet "gormless" blir bruk angående mangel på intelligens og livskraft! Endret 6. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) På norsk/dansk betydde Gorm "Vise guds ære". Gratulerer. Eller, egentlig derivert av Gudtorm som er norrønt. Torm betyr "å vise ære", så betydningen av navnet ble bare overført da de forkortet det. Endret 6. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Som sagt, rydder jeg. Fant en bok som heter <<Drømmepiken>>. Jeg leste ''Drømmepikken''. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vesterålen er litt langt for og r dra på lan. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Minn navn er fransk og betyrvennlig i følge hakkespekk boken jeg hadde som liten... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) På norsk/dansk betydde Gorm "Vise guds ære". Gratulerer. Eller, egentlig derivert av Gudtorm som er norrønt. Torm betyr "å vise ære", så betydningen av navnet ble bare overført da de forkortet det. Det er antatt at "Gorm" kan bety "beskytter", gitt at Guttorm også betyr "Guð-thorm" (beskyttet av gudene). Ifølge wikipedia. /skryt Endret 6. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=573165 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Navnet mitt betyr "Laurbærtre" eller "fra Laurentum". Spennende. Ellers har jeg min første prøve på VGS-matten (forsert skoleløp) i morgen, så jeg bør vel kanskje legge meg snart.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det navnefakta som deles her? Kan dele med dere at navnedagen min faller på 17. Mai (i Sverige). Og etter betydningen virker det som jeg burde vært en patriotisk soldat eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ashens Brae anmeldelser av random gadgets Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har hørt mye forskjellig, men er det direkte farlig for "utstyret" å ha laptop'en på fanget, mtp stråling og varme? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Vet ikke sikkert, men det sies at det ikke er bra for "dem" at det blir varmt. 1 grads økning skulle være nok til å gjøre livet surt der nede. Endret 6. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jaja, får prøve å ha den på bordet eller et annet sted. Nå legger jeg meg ihvertfall, dere får ha en god natt, alle sammen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så lenge det ikke er i flere timer for dagen tror jeg ikke det er så farlig. God Natt Mokko. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nostalgia Critic har vært min greie idag. Jeg digger ham. http://www.thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/10665-virtue Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så lenge det ikke er i flere timer for dagen tror jeg ikke det er så farlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En laptop er egentlig en notebook. Missvisende navn. Strålingen er såvidt jeg vet tilnærmet ufarlig, mens varmen ikke blir skadelig før du selv kjenner det godt nok til å ta bort maskinen. De fleste får vel "resirkulert" befolkningen før de skal donere dem eller lage barn, så sånn sett ser jeg ikke på det som noen problemstilling når det er snakk om noen timer i ny og ne. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Varmen er absolutt ikke bra for testiklene deres. De trenger å få regulere temperaturen sin selv. Røde striper over horisontens jord og smil over kanten på et glass Tanker som deles, uten et ord og smil fra samme plass. To alene, to sammen, alene Alene sammen, for alltid bestevenner Du er den du er, den ene Og vi vet alle hvem vi best kjenner. Du bringer inn lys og kjærlighet i bytte mot smil og en varm kopp Og jeg vet at du vet at du varmer meg òg opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå