User5876321 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Backstabber, den var old. Har lastet ned to filmer på den tiden. omg ur so leet Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skrev om diverse ting som omhandlet siden vår, bla. var det noe som omhandlet affiliate programs og vi har søkt om å bli den offisielle norske community-siten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gahhh! Da er jeg endelig ferdig å skrive en evig lang mail til S2-games sin "marketing manager". (Gjeldende siden jeg holder på meg) Det var en ekstremt mye tyngre jobb en jeg hadde trodd! Så, hvordan gikk det i dag med noob amerikanere og 1337 vietnamsere, rpg og npc'er i klasserommet? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nettopp sett en veldig dårlig film, last of the living bare Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg får finne senga. Have a nice long one! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 @AltF4: Vi skulle tydeligvis ikke ha foredrag likevel, vi skulle bare levere det inn (wat!? Jeg som hadde øvd så mye, i tillegg er dette helt rart.) Likevel sa læreren i den ene timen at vi skulle ha noen foredrag, av de beste. Neste som kom var "Og da starter DU Gorm" Nå hadde det seg likevel sånn at jeg skulle til tannlegen i den timen, men hun lot meg nesten ikke gå XD Uansett, karakteren jeg fikk var 6! Dermed føyer den seg inn i rekken De fire siste karakterene jeg har fått har faktisk vært 6'ere, men i dag fikk jeg en 5/6 i tillegg. Selv om det er mye slit så er ungdomsskolen litt for lett synes nå jeg, men jeg er nok alene om den tanken /cocky and proud off Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 AltF4 fant en god stripe idag. Jeg vil også bring teh lulz. http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/11584-ncblankcheck Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror jeg rydder litt på rommet mitt jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvis det er meg du sikter til, ja. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nice. Men nå legger jeg meg, men først en sjokknyhet! Det er ikke et eneste LAN i nordnorge før til våren. Ikke det minste lille skole LAN Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gorm heter gorm ja. God natt folkens, leste forresten brevet Gorm, skal kommentere i morgen, men er bare så himla trøtt nå. Så jeg sier bare Gozzzzz.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Arrangèr et selv da vel, var det vi måtte gjøre da jeg enda bodde på Hitra. Eneste du behøver å tenke på er brannvakter hvis det er på et offentlig sted. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du kan komme på Lovelan der jeg bor da Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Du kan komme på Lovelan der jeg bor da Vi skulle arrangere LAN med klassen, men i dag kom læreren og sa vi ikke kunne siden essensielle foreldre ikke ville hjelpe til. Kan nevne at vi arrangerte LAN forje år med stor suksess. Jeg så på nettsiden til lovelan men har ikke det vert? EDIT: det gjalt jo bare 1. Klassinger på skolen deres. Endret 6. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Herre min hatt for en dårlig kondis jeg har. Spilte fotball i én time nå nettopp, og jeg er falleferdig. Tror jeg har litt influensa også, og det hjelper ikke akkurat. Skal nevnes at jeg ikke har spilt fotball siden juli, men allikevel. Damn. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er hvert år, rundt januar og februar Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da legger Gorm seg, ikke sant Gorm? Random fact of the day: Det engelske verbet: "To Gorm" betyr å stirre! Det vil si at jeg gormer på skjermen akkurat nå B) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Må ha loggin og greier..... Og hvor er det egentlig? I Troms? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå