Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gahhh!

 

Da er jeg endelig ferdig å skrive en evig lang mail til S2-games sin "marketing manager". (Gjeldende siden jeg holder på meg)

 

Det var en ekstremt mye tyngre jobb en jeg hadde trodd!

 

 

Så, hvordan gikk det i dag med noob amerikanere og 1337 vietnamsere, rpg og npc'er i klasserommet?

Lenke til kommentar

@AltF4: Vi skulle tydeligvis ikke ha foredrag likevel, vi skulle bare levere det inn (wat!? Jeg som hadde øvd så mye, i tillegg er dette helt rart.)

 

Likevel sa læreren i den ene timen at vi skulle ha noen foredrag, av de beste. Neste som kom var "Og da starter DU Gorm"

 

Nå hadde det seg likevel sånn at jeg skulle til tannlegen i den timen, men hun lot meg nesten ikke gå XD

 

Uansett, karakteren jeg fikk var 6!

 

Dermed føyer den seg inn i rekken :p De fire siste karakterene jeg har fått har faktisk vært 6'ere, men i dag fikk jeg en 5/6 i tillegg.

 

Selv om det er mye slit så er ungdomsskolen litt for lett synes nå jeg, men jeg er nok alene om den tanken :whistle:

 

 

/cocky and proud off

Lenke til kommentar

Du kan komme på Lovelan der jeg bor da :p

Vi skulle arrangere LAN med klassen, men i dag kom læreren og sa vi ikke kunne siden essensielle foreldre ikke ville hjelpe til. Kan nevne at vi arrangerte LAN forje år med stor suksess. Jeg så på nettsiden til lovelan men har ikke det vert?

 

EDIT: det gjalt jo bare 1. Klassinger på skolen deres.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...