Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Den var litt fin AltF4. Likte den. Men uansett så tror jeg at jeg begynner smått å bli litt syk igjen, skikkelig hodepine, trøtt som bare det og snørrete som Mjøsa.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppgave: Du skal lage en bildeserie. Bildeserien skal ha som tema HØST og du skal bruke høstfarger til å formidle et budskap som er knyttet til HØST i direkte eller overført betydning.

Bildeserie er jo ofte bilder med litt sammenhengende.. alså litt samme stil på alle! :p

Dersom du er god til og snakke for deg, jeg fikk 6+ på noen bilder fra første klasse der jeg skulle selge byen vår.. så tok jeg bilde av søppel :D

 

Men tilbake til din oppgave, hadde det vært en ide og ta bilde av et og samme høst blad på fler forskjellige steder.. og kansje også med en bakgrunn som skifter fra veldig sommer (mye sol og litt photoshop fikling :p) og så ser du det går mot høst veldig med bare(som i "nakne" trær/uten blader) trær osv?

Endret av Trym
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Oppgave: Du skal lage en bildeserie. Bildeserien skal ha som tema HØST og du skal bruke høstfarger til å formidle et budskap som er knyttet til HØST i direkte eller overført betydning.

Bildeserie er jo ofte bilder med litt sammenhengende.. alså litt samme stil på alle! :p

Dersom du er god til og snakke for deg, jeg fikk 6+ på noen bilder fra første klasse der jeg skulle selge byen vår.. så tok jeg bilde av søppel :D

 

Men tilbake til din oppgave, hadde det vært en ide og ta bilde av et og samme høst blad på fler forskjellige steder.. og kansje også med en bakgrunn som skifter fra veldig sommer (mye sol og litt photoshop fikling :p) og så ser du det går mot høst veldig med bare(som i "nakne" trær/uten blader) trær osv?

Det hadde vært noe, får tenke litt mer på det og sketche (fancy ord) det litt :)

 

Men nå hopper jeg isengs med Fargo. Godnatt! :)

Lenke til kommentar

Den var litt fin AltF4. Likte den. Men uansett så tror jeg at jeg begynner smått å bli litt syk igjen, skikkelig hodepine, trøtt som bare det og snørrete som Mjøsa.. cry.gif

 

Faktisk veldig fornlyd med den selv hehe. God bedrign da, selv om du har lagt deg! Fargo er knakende god.

 

Nå er jaggu meg flere spill fra electronic arts på Steam gitt.

 

20 euro for C&C 3? Lukter jo nesten røverkjøp!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

20 euro for C&C 3? Lukter jo nesten røverkjøp!

 

C&C 3 eller Red Alert 3?

Jeg håper det er RA3, for 20 euro for C&C 3 er jo bent fram latterlig - det koster toppen 50-100 kroner i butikk.

 

Ellers tror jeg at jeg kanskje handler inn Champions Online nå, og diller med det i helgen. Fri fra oppgaveskriving denne uken, og den evinnelige blekgrågrønnbrune apokalypsen i Fallen Earth begynner å bli litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Stakk moren din av til faren din Eplefe? Hvorfor høres det ille ut?

De har vært skilt i ti (snart elleve) år, og er blitt kjærester igjen. :p

Oppgave: Du skal lage en bildeserie. Bildeserien skal ha som tema HØST og du skal bruke høstfarger til å formidle et budskap som er knyttet til HØST i direkte eller overført betydning.

Nille selger falske høstblader til 20,- for en pakke. Kjøp noen billige pyntegresskar og ta plantebilder. Det blir stort sett rimelig fint.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...