- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre. Hvorfor skal du det? Sist gang jeg så du postet noe der fikk du jo halve DNFK til å kaste stygge ord etter deg. Mente da ikke DNFK. Men hey, jeg blir bare litt mindre uaktiv. Noen som blir med å spamme ned support mailen som HCG har laget på siden sin? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som blir med å spamme ned support mailen som HCG har laget på siden sin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gah, trøtt... Og det er så dønn kjedelig på jobb nå at det halve kunne vært nok.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvorfor skal dere gå løs på stakkars HGC's mail? Han er jo bare 11 år:= Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 God Morgen, hva holder forumfolket på med så "tidlig" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er en viss Jonas som burde sjekk e-mailen sin. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fordi han er 11, teletubbie. Neida, har ikke gjort noe enda jeg. Tøseguri, har dere en hemmelig seng eller noe sånt jeg kan låne? I need to sleep for another 3 hour. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fordi han er 11, teletubbie. Neida, har ikke gjort noe enda jeg. Tøseguri, har dere en hemmelig seng eller noe sånt jeg kan låne? I need to sleep for another 3 hour. Hmm.. Har ikke en hemmelig seng desverre. Men vet om flere rom der en fint kan sove i fred noen timer. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ohh... Where? Tviler på at jeg får sove i fred her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ohh... Where? Tviler på at jeg får sove i fred her. Det er rom oppe på taket, der det er behagelig temperatur og støynivået er ikke så ille. Er ikke få ganger jeg har vurdert å ta med en reiseseng eller noe slikt opp der. Hadde vært perfekt sted å sove noen timer når en er sliten Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmmm... Skal sterkt vurderes, men nå må jeg faktisk holde meg våken i allefall en time til så jeg får gjort noe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da gkeder man seg til Duplicity på bluray. Etter at jeg fant ut at Platekompaniet har strålende prisr på filmer har jeg ikke akkurat hartnoe penger til å kjøpe godteri..:/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tilbake fra begravelse, har aldri grått så mye før. Ikke at det sier så mye dessverre.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Oisann, jeg har sittet i sengen siden 13:00. På tide å stå opp. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Din første begravelse, iharal? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da stikker jeg til frisøren, dere får bilde etterpå. Skal stripe det for første gang. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Trist Men varer det like lenge som forrige gang de var "nede"? The piratebay er stengt Endret 6. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Lillebror har invitert en kompis for å spise egg og bacon hos oss. Dette hadde jo vært helt greit om det ikke var for at jeg åpenbart betaler for maten vår denne uken siden min mor har stukket av til pappa. Må nevnes at det er og det eneste han har giddet å lage seg siden mamma stakk. Endret 6. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå blir det snart Laland's ninjahjelp. Skal fikse den helt nye pc'n til en venn. Awesome. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Din første begravelse, iharal? På en måte. Første på 9 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå