Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og jeg er nr.2 Hohoho! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre. Hvorfor skal du det? Sist gang jeg så du postet noe der fikk du jo halve DNFK til å kaste stygge ord etter deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre. Hvorfor skal du det? Sist gang jeg så du postet noe der fikk du jo halve DNFK til å kaste stygge ord etter deg. Noen vet ikke sitt eget beste.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ganske mange vet ikke sitt eget beste, men uten å feile lærer man ikke. Ohh... Trøtt... Jeg vil hjem og sove nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som blir med å spamme ned support mailen som HCG har laget på siden sin? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 *gjesp* Hvorfor så tidlig på'n? Det er jo ferie! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har hatt ferie jeg så, ble syk første dagen av ferien og var det hele ferien ut... Men spamme ned en annens mail? Why not. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 *gjesp* Hvorfor så tidlig på'n? Det er jo ferie! Ferie!? Jeg skal gi deg ferie jeg.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 TøseGuri da, enda mer ferie? Da kan jeg ha to ferier.. samtidig! Selvfølgelig! Go for it! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Noen som blir med å spamme ned support mailen som HCG har laget på siden sin? Gief? MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre. Merk: i dont give shit! Igjen føler at det er litt galt og kalle det svein har laget for design.. er mer som det første man seg forand seg kastet i en blender som automatisk gjør ting galt! Endret 6. oktober 2009 av Trym Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Noen som blir med å spamme ned support mailen som HCG har laget på siden sin? Gief? http://www.tazdog.co.cc/it_support.html Starter nå jeg Endret 6. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Elskbart, HCG sin side blir sperret av Akershus-FK sin brannmur som phishing ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 La merke til det jeg også Tøsa. Hmm... Men ærlig talt så ser den siden der bedre ut enn den første jeg lagde. Det er dog for mange år siden og jeg prøvde bare ut alle mulige html scripts, java osv. Den første nettsiden jeg lagde = Værste skvippet noensinne. Den andre nettsiden jeg lagde = Wow, å ha lært design hjelper, dette ble faktisk bra. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 God morgen, folkens. *gjesp -_- Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Begravelse om 1 time. Mora til en i klassen døde, og han inviterte hele klassen. Litt merkelig å være i begravelsen til ei dame jeg aldri har møtt før.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Begravelse om 1 time. Mora til en i klassen døde, og han inviterte hele klassen. Litt merkelig å være i begravelsen til ei dame jeg aldri har møtt før.. Inviterte hele klassen? Det var litt..sært.. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Begravelse om 1 time. Mora til en i klassen døde, og han inviterte hele klassen. Litt merkelig å være i begravelsen til ei dame jeg aldri har møtt før.. Inviterte hele klassen? Det var litt..sært.. sign! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Første teoretisk matte time unnagjort. Og jeg sovna... -_-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå