Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre.

Hvorfor skal du det? Sist gang jeg så du postet noe der fikk du jo halve DNFK til å kaste stygge ord etter deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre.

Hvorfor skal du det? Sist gang jeg så du postet noe der fikk du jo halve DNFK til å kaste stygge ord etter deg.

 

Noen vet ikke sitt eget beste..

Lenke til kommentar

Noen som blir med å spamme ned support mailen som HCG har laget på siden sin?

Gief?

 

MERK: I de neste dagene kommer jeg til å være litt mindre aktiv. Det er fordi jeg vil prøve å bli litt mer aktiv på Diskusjon.no. Det har ingenting med dere å gjøre.

Merk: i dont give shit! :p

 

Igjen føler at det er litt galt og kalle det svein har laget for design.. er mer som det første man seg forand seg kastet i en blender som automatisk gjør ting galt!

Endret av Trym
Lenke til kommentar

La merke til det jeg også Tøsa. Hmm... Men ærlig talt så ser den siden der bedre ut enn den første jeg lagde. Det er dog for mange år siden og jeg prøvde bare ut alle mulige html scripts, java osv. Den første nettsiden jeg lagde = Værste skvippet noensinne. Den andre nettsiden jeg lagde = Wow, å ha lært design hjelper, dette ble faktisk bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Begravelse om 1 time. Mora til en i klassen døde, og han inviterte hele klassen. Litt merkelig å være i begravelsen til ei dame jeg aldri har møtt før..

 

Inviterte hele klassen?

 

Det var litt..sært..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...