worthy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvilket spill er det snakk om AltF4? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Champions Online. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6021&view=findpost&p=217326 for et bilde av problemet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Champions Online Lenke til kommentar
worthy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har desverre ingen erfaringer med problemer der ettersom jeg ikke har det . Men trist, det ser faktisk utrolig fett ut, takket være awesome character customization! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ikke snakk, AltF4... Det var nesten så Marthe fikk Cola i ansiktet. Endret 5. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har desverre ingen erfaringer med problemer der ettersom jeg ikke har det . Men trist, det ser faktisk utrolig fett ut, takket være awesome character customization! Den er faktisk et par hakk unna å være så awsome som mange sier. Tungvinn er mer korrekt. Dessuten var noe av det første jeg gjorde å finne en bug i den så jeg må gå uten øyenbryn. Ikke snakk, AltF4... Det var nesten så Marthe fikk Cola i ansiktet. Tror vi satt i fare for å få cola i ansiktet alle sammen! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha det sier jo bare hvor enda mer awesome det er, en helt uten øyebryn er ikke akkurat lurt å utfordre! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er på grunn av de heftge pistolene hans du ikke bør kødde med Mr. R.Y.N.O. B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men trist, det ser faktisk utrolig fett ut, takket være awesome character customization! Den var faktisk ikke såå kul, det var jo helt enorme muligheter, men siden det var så sykt mange muligheter ble det vanskelig å bestemme seg. Ble litt *å hvordan blir det hvis jeg endrer hårfargen og buksefargen etcetc* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den er kul hvis du har bestemt deg på forhånd. Manglende øyenbryn til tross, jeg føler jeg fikk til en superhelt slik jeg ville ha ham. Menneskelig, badass og tøff ^_^ Men nå skal jeg meine bed gefindet. God natt eller noe sånt. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 God natt, AltF4. Vel jeg kan sitte å knote i character customization'er ganske så lenge. Håper virkelig SW:TOR har masse morsomme muligheter! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Satt vel litt over en time med en masekråke på ryggen. Kommer vel til å bruke enda mer tid når jeg får det her hjemme. Uansett så går jeg og legger meg! God natt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Innen 23:00 er nettsiden min oppe, som jeg har jobbet på i to dager. Stay tuned for more! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Faren min spurte hvor mye jeg har spilt i dag. Jeg sa 2 timer, han sa at det var 1 og 1/2 time for mye og var helt seriøs Endret 5. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fleste foreldre er vel egentlig sånn? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nettsiden er nå oppe, enjoy it! http://www.tazdog.co.cc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nettsiden er nå oppe, enjoy it! http://www.tazdog.co.cc Lagde du siden så møkk dårlig med vilje? Eller mulig den vises noe forjævlig dårlig i BÅDE Opera og IE? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke du lagd en slik side før? Og forresten, United er ikke på toppen av tabellen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Shampoo, United var det da jeg lagde siden, blir rettet på senere. FTP-serveren fucka seg, så de gamle filene (som er møkk), er der fortsatt. De nye er vel der snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå