Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner å demre for meg at jeg innerst inne er konsollgamer.

PC-styring og knoting for å starte noe som ellers bare er å sette inn en disk er bortkasta tid.

Jeg kan forvørig med sikkerhet si at Shampoo ikke er 21. Jeg vet både navnet og alderen hans, men fordi jeg vet at han elsker å kødde med dere så lenge han har muligheten stiller jeg meg nøtral ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Å måtte rote fram en disk i spillhyllen for så å sette den inn og måtte vente på at en konsoll skal lese av nok filer på platen til å starte opp er bortkastet tid spør du meg. På PC slipper man i mange tilfeller å bruke disk for å spille et spill. Bare å trykke på snarveien til spillet, så er man igang. Hvis spillet ikke støtter diskfri spilling er det måter å ordne det på. Og best av alt, når det gjelder multiplayer får man på pc velge hvilke servere man ønsker å spille på, og dermed også til en grad hva slags folk man spiller med. På konsoller er det helt tilfeldig hva slags folk man havner sammen med, med mindre man spiller med folk fra vennelisten.

Å stadig havne på samme flerspiller-"server" som en haug 14-åringer fordi man ikke kan velge en server man vet er befolket med modne folk er fææææælt. På Battlefield 2 kunne jeg for eksempel holde meg til Battlefield.no-serverne og vite at jeg kom på server med relativt modne folk. Det alterantivet hadde jeg ikke med Xbox Live. Merker at jeg fortsatt er pc-gamer. :)

Lenke til kommentar

Steam er eneste grunnen for meg å like PC-spilling. Ingen disker, ingen installasjonstrøbbel og jeg veit hva jeg får. Ikke spiller jeg alt for mye online uansett.

Ikke starter PC-spill helt med en gang de heller, så den tiden sparer du ikke inn i forhold til konsoll.

Nå har jeg prøvd å kjøre Champions Online i fler timer uten hell. Hadde jeg hatt det på X360 hadde det stått under tv'en og vips så hadde det vært i boxen i full gang.

At man ikke trenger disk til PC-spill er noe som krever litt kunnskaper om hvordan man fikser slike ting (med mindre spillene selv støtter dette, som f.eks. WC 3), mens å åpne en diskskuff tar forholdsvis kort tid. for min del står spillene pent og pyntlig under tv'en og boxen, så det tar meg minimalt med tid å skifte spill.

Dessuten trenger du ikke bry deg om spesifikasjoner, et lass med ekstrautsyr eller internettilkobling for å spille.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ok! Legg det til Steam da så kan vi chatte og avtale nærmere :)

Glemte å legge det til Steam. Fikk spilt det en stund, men ikke lenge nok til å få en verdig "anmeldelse" av det. Men jeg likte det veldig godt :)

http://www.youtube.com/watch?v=fW3RHnJzHjY&feature=channel

Sett denne opp på Ullensaker Kulturhus. Nå.

Den så helt fantastisk ut!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det gikk nok bra The 'tsjonas, jeg får ikke startet spillet. Får bare opp en blå skjerm med vresjonnummeret av spillet.

Dette kan gjøre drugiS sjalu! husk at han går i klassen til dattera til Halvorsen, som Shampoo lurer på om er noe god! :lol:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...