iharal3 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jøss, her sitter jeg og surfer også dukker plutselig ShampooMacTavish's politiske ytringer opp. I r master detective. Edit: Haha, på youtube-accen hans står det at han er 21 år. Jeg har knukket koden!!11 Endret 5. oktober 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Eller så laget han den kontoen bare for å forvirre deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Det begynner å demre for meg at jeg innerst inne er konsollgamer. PC-styring og knoting for å starte noe som ellers bare er å sette inn en disk er bortkasta tid. Jeg kan forvørig med sikkerhet si at Shampoo ikke er 21. Jeg vet både navnet og alderen hans, men fordi jeg vet at han elsker å kødde med dere så lenge han har muligheten stiller jeg meg nøtral ^_^ Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I følge youtube er jeg og 21 år.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Å måtte rote fram en disk i spillhyllen for så å sette den inn og måtte vente på at en konsoll skal lese av nok filer på platen til å starte opp er bortkastet tid spør du meg. På PC slipper man i mange tilfeller å bruke disk for å spille et spill. Bare å trykke på snarveien til spillet, så er man igang. Hvis spillet ikke støtter diskfri spilling er det måter å ordne det på. Og best av alt, når det gjelder multiplayer får man på pc velge hvilke servere man ønsker å spille på, og dermed også til en grad hva slags folk man spiller med. På konsoller er det helt tilfeldig hva slags folk man havner sammen med, med mindre man spiller med folk fra vennelisten. Å stadig havne på samme flerspiller-"server" som en haug 14-åringer fordi man ikke kan velge en server man vet er befolket med modne folk er fææææælt. På Battlefield 2 kunne jeg for eksempel holde meg til Battlefield.no-serverne og vite at jeg kom på server med relativt modne folk. Det alterantivet hadde jeg ikke med Xbox Live. Merker at jeg fortsatt er pc-gamer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Steam er eneste grunnen for meg å like PC-spilling. Ingen disker, ingen installasjonstrøbbel og jeg veit hva jeg får. Ikke spiller jeg alt for mye online uansett. Ikke starter PC-spill helt med en gang de heller, så den tiden sparer du ikke inn i forhold til konsoll. Nå har jeg prøvd å kjøre Champions Online i fler timer uten hell. Hadde jeg hatt det på X360 hadde det stått under tv'en og vips så hadde det vært i boxen i full gang. At man ikke trenger disk til PC-spill er noe som krever litt kunnskaper om hvordan man fikser slike ting (med mindre spillene selv støtter dette, som f.eks. WC 3), mens å åpne en diskskuff tar forholdsvis kort tid. for min del står spillene pent og pyntlig under tv'en og boxen, så det tar meg minimalt med tid å skifte spill. Dessuten trenger du ikke bry deg om spesifikasjoner, et lass med ekstrautsyr eller internettilkobling for å spille. Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har nettopp ufrivillig lest introen til en twilight-fanfic. Den var i tillegg skrevet på dårlig engelsk. Some plumbo for my eyes, please. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 *Kaste plumbo på ansiktet til Eplefe* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=fW3RHnJzHjY&feature=channel Sett denne opp på Ullensaker Kulturhus. Nå. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 :o :o :o :o :o :o SKAL SEES!!! Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har noen kjøpt det nye albumet til Tiësto? )) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) http://www.youtube.c...feature=channel Om Error flunker i morgen er det ikke min feil. Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det bare meg som ikke skjønner hvordan søkefunksjonen i en tråd, og innleggsviseren for en bruker, virker? Jeg får jo ikke åpnet siden akkurat det innlegget jeg er ute etter, er på lizm... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ok! Legg det til Steam da så kan vi chatte og avtale nærmere Glemte å legge det til Steam. Fikk spilt det en stund, men ikke lenge nok til å få en verdig "anmeldelse" av det. Men jeg likte det veldig godt http://www.youtube.com/watch?v=fW3RHnJzHjY&feature=channel Sett denne opp på Ullensaker Kulturhus. Nå. Den så helt fantastisk ut! Endret 5. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Zombieland, here I come. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hey bitches! Gjett hvem som kjenner tidenes yngste fotballspiller i tippeligaen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Morra hans. Alle vet at ingen jenter kan spille fotball.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Det gikk nok bra The 'tsjonas, jeg får ikke startet spillet. Får bare opp en blå skjerm med vresjonnummeret av spillet. Dette kan gjøre drugiS sjalu! husk at han går i klassen til dattera til Halvorsen, som Shampoo lurer på om er noe god! Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå