Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

The 'tsjonas: Hvorda gikk det egentlig med CO? Tenkte jeg skulle spille litt nå!

Hadde egentlig tenkt til å vente til vi fikk nett, siden stefaren min sa at det var i november vi fikk det. Men nå får vi det rundt en måned senere enn jeg trodde, så da er 50/50 og spørre publikum uaktuelt. Her blir det ringe en venn :)

Oooh, jeg har visst fem hundre innlegg, ja. \o/

Jeg må foreta et alvorlig valg senere i måneden - Aion eller Champions Online?

Kommer sikkert til å prøve det jeg ikk velger på et senere tidspunkt uansett, men jeg har litt begrenset tid å spille på these days.

COCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCO!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Så du har enda ikke fått installert det?

Nope, men nå drar jeg til han. Kanskje jeg rekker noe iløpet av kvelden. Vi får se. Uansett så heter jeg Clawfury :)

Lenke til kommentar

Nettopp. Trådløst headset er noe jeg aldri har sett poenget med. Bare enda mer å bytte batterier på.

Champions Online vil forøvrig ikke funke. Begynner å forstå hvor smart jeg har vært som har styrt unna MMO såpass lenge.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, bare 26 dager igjen. Du har kommet så langt som en femtedel av konkurransen. Bare 624 timer til uten et eneste fap. 37440 minutter. 2 246 400 sekunder. En halv sommerferie.

EDIT: Wuts guing un with HCG's post?

.Gif animasjon.

American dad... American dad... American dad... American dad... American dad... NEI!

American Dad er jo ti ganger bedre en Family Guy.

Eg kan ikkje skjønne korleis du kan seie det, Family Guy er rett og slett nest best (alle veit at Simpsons kroner øverst). American Dad er ikkje i nærleiken av å vere så god som Family Guy er på ein dårleg episode.

Simpsons kroner øverst? HAH! De gammle sesongene var geniale, de nye er bare greie.

1. Futurama

2. Southpark

3. Simpsons

4. American Dad

5. Family Guy

Men så kommer det jo selvfølgelig an på episoden også. Liker alle showene på lista, har ikke satt FG nederst forde jeg missliker det.

Lenke til kommentar

Betaen av CO var litt kranglete med mindre man hadde det som da var de siste GPU-driverne, og den resulterende situasjonen høres noenlunde lik ut. Hvor gamle er dine?

Høres ut som en løsning. Batman: AA maste også om driverne til skjermkortet mitt. Takk for tipset.

Haha jaggu meg fint at nvidia.com bare er en tom skjerm. Har man Google så har man Google.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ikke helt hvit, det er en farge der, men jeg får ikke opp noe annet. Men jeg googlet skjermkortet mitt og fikk lastet ned åkke som jeg!

Har oppgradert driverne mine og kjørt en omstaer. Still nothing but blue.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...