Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 The 'tsjonas: Hvorda gikk det egentlig med CO? Tenkte jeg skulle spille litt nå! Hadde egentlig tenkt til å vente til vi fikk nett, siden stefaren min sa at det var i november vi fikk det. Men nå får vi det rundt en måned senere enn jeg trodde, så da er 50/50 og spørre publikum uaktuelt. Her blir det ringe en venn Oooh, jeg har visst fem hundre innlegg, ja. \o/ Jeg må foreta et alvorlig valg senere i måneden - Aion eller Champions Online? Kommer sikkert til å prøve det jeg ikk velger på et senere tidspunkt uansett, men jeg har litt begrenset tid å spille på these days. COCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCOCO! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så du har enda ikke fått installert det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så du har enda ikke fått installert det? Nope, men nå drar jeg til han. Kanskje jeg rekker noe iløpet av kvelden. Vi får se. Uansett så heter jeg Clawfury Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ok! Legg det til Steam da så kan vi chatte og avtale nærmere Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja. HCG: Jepp.Trådløst? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Nei det koster ganske mye faktisk. Men snubler du i den kabelen som går mellom håndkotrollen og headsettet ditt er du jaggu meg klønete. Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 @HCG ikke trådløst Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei det koster ganske mye faktisk. Men snubler du i den kabelen som går mellom håndkotrollen og headsettet ditt er du jaggu meg klønete. Hvordan kan det gå? Hvis kontrollen er trådløs, kan jeg ikke fatte at noen faktisk snubler i den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Nettopp. Trådløst headset er noe jeg aldri har sett poenget med. Bare enda mer å bytte batterier på. Champions Online vil forøvrig ikke funke. Begynner å forstå hvor smart jeg har vært som har styrt unna MMO såpass lenge. Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei vis noen klarer å snuble i den kabelen, da er de eid Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvis ting ikke fungerer, så er det som regel en dokumentert grunn til det (særlig når det gjelder MMO-er). Men siden du ikke sier hvordan det er det ikke fungerer, har jeg ingen teorier i skrivende stund. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skrev det i tråden or Champions Online Men får bare et skjermbilde som er lyseblå med versjonnummeret nede i venstre hjørnet. FPS'en flyr mellom 650 og 900, så det kan se ut som at det skjer noe på bildet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Betaen av CO var litt kranglete med mindre man hadde det som da var de siste GPU-driverne, og den resulterende situasjonen høres noenlunde lik ut. Hvor gamle er dine? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 "I'm not a racist - racism is a crime, and crime is for black people." :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, bare 26 dager igjen. Du har kommet så langt som en femtedel av konkurransen. Bare 624 timer til uten et eneste fap. 37440 minutter. 2 246 400 sekunder. En halv sommerferie. EDIT: Wuts guing un with HCG's post? .Gif animasjon. American dad... American dad... American dad... American dad... American dad... NEI! American Dad er jo ti ganger bedre en Family Guy. Eg kan ikkje skjønne korleis du kan seie det, Family Guy er rett og slett nest best (alle veit at Simpsons kroner øverst). American Dad er ikkje i nærleiken av å vere så god som Family Guy er på ein dårleg episode. Simpsons kroner øverst? HAH! De gammle sesongene var geniale, de nye er bare greie. 1. Futurama 2. Southpark 3. Simpsons 4. American Dad 5. Family Guy Men så kommer det jo selvfølgelig an på episoden også. Liker alle showene på lista, har ikke satt FG nederst forde jeg missliker det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Betaen av CO var litt kranglete med mindre man hadde det som da var de siste GPU-driverne, og den resulterende situasjonen høres noenlunde lik ut. Hvor gamle er dine? Høres ut som en løsning. Batman: AA maste også om driverne til skjermkortet mitt. Takk for tipset. Haha jaggu meg fint at nvidia.com bare er en tom skjerm. Har man Google så har man Google. Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://www.nvidia.com/content/global/global.php Nvidia.com bare en hvit skjerm? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ingen problemer med den siden HCG. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Akkurat! Det er AltF4 som har problemer med den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ikke helt hvit, det er en farge der, men jeg får ikke opp noe annet. Men jeg googlet skjermkortet mitt og fikk lastet ned åkke som jeg! Har oppgradert driverne mine og kjørt en omstaer. Still nothing but blue. Endret 5. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå