Mokko Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Sov syv timer til i dag, sover maks fem timer til i morgen. Sannsynligvis tre-fire. Morgendagen kommer til å gå rett til Der-djevelen-bor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Øyh! Jeg fikk ikke rehabiliteringspenger fordi jeg er gal! :< Jeg fikk tilbud om å uføretrygde meg, da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) @Mokko: Du mener Alta? ^_^ Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tror ikke det, at dagen min går "Rett til Alta!" høres ikke heeeelt riktig ut... :rolleyes: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Var litt usikker. Har ikke hun brunt hår da? Til vanlig ja. Det er jo navnet hennes det. Og også navnet på filmen din dåsemikkel > Tenkte at hvis han ikke visste om filmen ville navnet "Nausicäa" si veldig lite! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Var bare en referanse til Kill Buljo. Vet ikke om du har sett den. For dere sørpå blir det bare å bytte ut Alta med et annet sted dere ikke er så glad i. Edit: Filmen heter vel strengt tatt Kaze no tani no Naushika (eller Nausicaä of the Valley of the Wind om du vil). *kverulere* Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jasså din knert! Så du har tatt av silkehanskene nå? Den skal jeg jaggu huske din... din... fluelort! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå er du ulogisk. Hvis jeg er en fluelort så bruker jeg vel ikke hansker, og kan da heller ikke ta dem av. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke sett Kill Buljo, nei.. Helvete, klokken er 2. Tiden går altfor fort. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Det burde du. Hysterisk film. Får frem både det beste og det værste ved Nord-Norge på samme tid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå er du ulogisk. Hvis jeg er en fluelort så bruker jeg vel ikke hansker, og kan da heller ikke ta dem av. ^_^ Brenn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror jeg tar kvelden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Det gjør nok jeg også. Har vel ''bedre'' døgnrytme imorgen. Passer meg ypperlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Den nye Modern Warfare 2-traileren er oppe og går - og den er digg! LINKY En mulig spoiler: Washington D.C. er ruiner! Endret 5. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Må si meg enig der. Den videoen var imponerende. Gleder meg. Fikk du forresten den mailen du etterlyste Mokko? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er ikke kommet enda nei, men jeg håper det er fordi de ikke sender ut på søndager. Om jeg ikke får den i morgen skal jeg kontakte dem. Men da tror jeg nesten jeg sier god natt og prøver, merk prøver, å sove. Må opp i sju-tiden, så får ikke så altfor mange timers søvn. God natt til dere, dårlig natt til meg selv. EDIT: Som betyr at jeg legger meg nå. Endret 5. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Gooood morgen folkens!! Hva er kjedeligere enn å glemme tannbørsten sin hjemme hos foreldrene dine? Tja, sikkert mye, men å være tom for kaffefiltre første skoledag etter høstferien kommer litt høyt opp Endret 5. oktober 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå gjenstår det bare frokost, løpe til bussen, og så finne meg noe varmt å drikke når jeg har kommet på jobb. Det er sånn ca. det eneste jeg orker i dag. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ooh operation flashpoint: dragon rising i morra eller? Ser virkelig lekkert og gøy ut det spillet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 God morgen, ja. De siste to døgnene har jeg sovet til sammen åtte timer. Fem natt til i går, og tre nå. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg gjennom en lang skoledag, jeg er zombie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå