Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teletubbie: På forumtreff gjør man så mye som "diverse".

Jeg har vært med på et par der vi har lagt mat, nerdet og drukket tyrker. Et par der vi har gått ut på byen og spist før vi dro hjem til noen frivillige og drakk, og et der vi satt og lekte "LA OSS BLI KJENT : D" og snakket og drakk.

Edit: Og et der vi spilte Buzz og Guitar Hero og drakk.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hvorfor dra til Kristiansand når man kan komme til Norges navlelo, Elverum?

jeg bare spør.

Eller Norges neocortex Tromsø? Hmm... Det kan jo ikke være tilfeldig at hvis du ser på Norge på den måten (som en menneskekropp) så vil all tenking foregå i Nord-Norge. ^_^

Det er heltinnen fra Nausicaä.

Det er jo navnet hennes det.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Cloudemyx: Er du ikke det? Ikke nødvendigvis homofil, men gay som i "gay" som i at du er en "Dåsemikkel" if you know what i mean?

I mitt hode så er det forresten ikke logisk at du trener i det hele tatt faktisk.

Wildheart: du vil alltid være weeaboo i mine øyne;3

Eplefe: så det er drekking der? =O Det jeg har fått inntrykk av er at man spiller Trivial Pursuit og slenger... ordspill til hverandre. *grøss*

Men nå køyer jeg, trenger jo skjønnhetssøvnen min ^-^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Cloudemyx:

Det er heltinnen fra Nausicaä.

Var litt usikker. Har ikke hun brunt hår da?

Er du ikke det? Ikke nødvendigvis homofil, men gay som i "gay" som i at du er en "Dåsemikkel" if you know what i mean?

I mitt hode så er det forresten ikke logisk at du trener i det hele tatt faktisk.

Men nå køyer jeg, trenger jo skjønnhetssøvnen min ^-^

Og i mitt hode er det også ikke logisk at du trener noe som helst. Av deg og meg, er det sannsynligvis jeg som er mest aktiv. :p

Lenke til kommentar

Har vi fått den MW2-videoen?

Ingen som fikk med seg at jeg vant 100 kr på et spørsmål!? :cry:

Joda, gratulerer med det. :) Visste folka at du var spillgeek og kanskje kunne svaret, eller tok de et helt tilfeldig spørsmål?Det var uvanlig mange her til at det er hverdag i morgen, synes jeg. Har alle dere høstferie kommende uke?

Det visste bare at jeg er ''nørd''. Snakker om det fortsatt.

smilemoney.gif

Lenke til kommentar

Rehabilitet er ikke det sånnt du for etter yrkesskader og lignende? Trodde ikke du var så gammel at du hadde rukket å få det. :o

Fullt mulig det, men jeg får det fordi jeg går til psykisk helse i kommunen og noe som heter DPS (samme som BUPP bare at det er for voksne). Jeg får det fordi jeg går i terapi til de to stedene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...