Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du liker Final Fantasy, jeg hadde ikke forventet noe annet av deg. Fysj! Eplefe: forumtreff? what what? o_O Du liker ikke Final Fantasy, jeg hadde ikke forventet noe annet av deg. Fysj! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Oh, its ooooon! Morra di er så feit, at en gang så spilte hun FF, så ble hun enda feitere! *CROWD GOES WILD, AMMAGAAAD* Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Forumtreff? Var det ikke i bergen det skulle skje da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Oh, its ooooon! Morra di er så feit, at en gang så spilte hun FF, så ble hun enda feitere! *CROWD GOES WILD, AMMAGAAAD* Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøver du å si at du er stor og sterk og hårete, og at jeg er en bil? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Mamma, pappa, søstern min og kjæresten spiller Trivial Pursuit. Jeg fikk et spørsmål. Jeg fikk 100 kr hvis svaret mitt var rett. Spørsmålet: ''Hvilken fritidsaktivitet i cyberspace står bak forkortelsen MMORPG?''. Ingen av de visste svaret. Jeg sa '' Massivly Multiplayer Online Role Play Game''. Alle flirte som faen over at det var rett. Før de spurte køddet de med at jeg måtte vite det. I did. Endret 4. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøver du å si at du er stor og sterk og hårete, og at jeg er en bil? Ikke langt unna. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fortell, fortell, nå er jeg spent:# Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Begge to liker altfor overvurderte spillserier, ingen er bedre enn den andre. Slutt å krangle. God natt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fortell, fortell, nå er jeg spent:# Prøver du å si at du er stor og sterk, og at jeg er liten? Fix'd Begge to liker altfor overvurderte spillserier, ingen er bedre enn den andre. Slutt å krangle. God natt. V krangler ikke, vi bare tuller litt. Endret 4. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er iaffal ikke en gay liten weeaboo:V Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du liker Final Fantasy, jeg hadde ikke forventet noe annet av deg. Fysj! Eplefe: forumtreff? what what? o_O Forumtreff @ myplace i Bergen fo shizzle! 7. og 8. oktober er det DOWN. Forumtreff? Var det ikke i bergen det skulle skje da? Jo? Folk drar på tvers av landet for å være med. JOHNNY PRØVER Å SNYLTE BURGER AV MEG. (Han er en katt). Sitter der og er dumsøt. Og prøver å ta burger. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er iaffal ikke en gay liten weeaboo:V Noen av oss må jo være det også. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) åh... bergen er *litt vel* langt unna:/ det er fortsatt galt, Cloudemyx. Men helt seriøst, er du stor og sterk, eller kødder du bare? Endret 4. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Enig med teletubbiekid! Få til noe i nærheten av Kristiansand, så er jeg med *legge planer selv* Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er iaffal ikke en gay liten weeaboo:V Ja, du er så maskulin siden du spiller Halo og ikke FF. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 åh... bergen er *litt vel* langt unna:/ det er fortsatt galt, Cloudemyx. Men helt seriøst, er du stor og sterk, eller kødder du bare? Utifra bloggen hans så er en av interessene hans å trene. Be afraid. Very afraid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) det er fortsatt galt, Cloudemyx. Men helt seriøst, er du stor og sterk, eller kødder du bare? Er nok ikke akkurat Hulken nei, liker å tro det, men akk... Ja, jeg trener Gormers, men jeg ser ikke ut som Arnold Schwarzenegger. Endret 4. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Enig med teletubbiekid! Få til noe i nærheten av Kristiansand, så er jeg med *legge planer selv* Hvorfor dra til Kristiansand når man kan komme til Norges navlelo, Elverum? jeg bare spør. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 lolidude vi blaster forumtreff i Fredrikstad, amIrite? *highfive*? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå