Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, jeg må ikke på postkontoret. :p Jeg trenger bare å sykle på butikken, 4 km herifra. Det brukes som postkontor. ^_^ Da må jeg bare takke for svarene da! :D
Newb = Noob. Newb.

Husk at butikker ofte krever gebyr dersom du ønsker å betale med postoppkrav. Størrelsen på gebyret varierer nok fra butikk til butikk, men opp mot 100 kroner i gebyr er ikke usannsynlig.

Joda, men på butikk betaler jeg med faktura eller kredittkort. Tenkte på forumet, Finn.no og Bruktmarkedet på Tek.no. Endret av HCG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Alkohol er morsomt.

Men ikke for mye, og gjerne i lag med gode venner.

Jeg liker å drikke meg godt og vel brisen sammen med venner, det er jo bare utrolig morsomt.

Men å drikke seg totalt sørpe sammen med masse ukjente folk? Det er ikke noe en ser meg gjøre ofte.

Men uansett, det er bare min skrudde mening

Lenke til kommentar
Newb = Noob. Newb

Sorry, men her tar du feil.

Newb er en betegnelse på en nybegynner, mens noob er rett og slett en spiller som har spilt en stund, men fortsatt er "dårlig" eller som ikke forstår spillets premisser/mål.

Slik som vi gjorde forige helg?

Men selvfølgelig vil jeg se det.

Ola skrek fælt da :p

Jeg mener jeg postet den et par sider tilbake, men du får bare si fra om du vil jeg skal linke den på nytt.

Lenke til kommentar

Prøvde noen for litt siden å argumentere for at FC2, det mest lineære og kjedeligste spillet jeg noensinne har spilt, er bedre enn Halo 3? Haha.

Liek, Far Cry 2 eide ikke historie, den "åpne" verdenen var dekt av fjell som gjorde at du ble stengt inne konstant, karakterene eide ikke originalitet, ei heller var de spennende, du kunne ikke nyte noen form for frihet etter som vaktene skøt etter deg hele tiden. Vaktene hadde også en horribel intelligens. Grafikken var god, map-editoren også, men alt annet var enten grusom, dårlig eller ok.

Det høres mest ut som om du har spilt Far Cry 1, for veldig lite av det der stemmer med Far Cry 2. Iallefall den versjonen jeg har. Og jo, FC2 er langt bedre enn både Halo 2 og 3, som begge for øvrig er noe av det mest overvurderte mølet spillverdenen noensinne har vært belemret med. Halo 1 fikk FPS til å fungere på konsoll, 2 og 3 er selve kroneksempelet på overflødighet som gjøres til en suksess av markedsføring, hype, og ukritiske anmeldere.

Lenke til kommentar

Prøvde noen for litt siden å argumentere for at FC2, det mest lineære og kjedeligste spillet jeg noensinne har spilt, er bedre enn Halo 3? Haha.

Liek, Far Cry 2 eide ikke historie, den "åpne" verdenen var dekt av fjell som gjorde at du ble stengt inne konstant, karakterene eide ikke originalitet, ei heller var de spennende, du kunne ikke nyte noen form for frihet etter som vaktene skøt etter deg hele tiden. Vaktene hadde også en horribel intelligens. Grafikken var god, map-editoren også, men alt annet var enten grusom, dårlig eller ok.

Det høres mest ut som om du har spilt Far Cry 1, for veldig lite av det der stemmer med Far Cry 2. Iallefall den versjonen jeg har. Og jo, FC2 er langt bedre enn både Halo 2 og 3, som begge for øvrig er noe av det mest overvurderte mølet spillverdenen noensinne har vært belemret med. Halo 1 fikk FPS til å fungere på konsoll, 2 og 3 er selve kroneksempelet på overflødighet som gjøres til en suksess av markedsføring, hype, og ukritiske anmeldere.

Jeg er enig i at Halo 2 og 3 ble veldig mye smør på flesk, men personlig fikk jeg iallefall fullføre den historien jeg begynet med i et univers jeg følte meg bergtatt av, og all slags hype kan ikke fjerne det personlige faktumet for min del.

Opphypet?

Jau.

Møl?

Helt og holdent subjektivt, jeg mener 2eren var mye bedre enn 3eren da 3eren ikke hadde de samme spennende nivåene og historie-tvistene, men ellers er jeg fornøyd med hva jeg fikk ut av 2eren og 3eren, som i dette tilfellet var akkurat det jeg ville ha.

Kom på forumtreffet så kan jeg servere deg opptil flere. 8D

Ikke ødelegg en av de få menneskene jeg respekterer for deres verdier og mentale styrker snille :(

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...