Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er vel en ganske liten minoritet som betaler med sjekk, og jeg tror ikke HCG er en av dem så jeg tillot meg selv å ikke ta det alternativet med. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Why ofcourse Ridder Gunn, jeg har forresten noen Armed and Dangerous klipp om du vil se? Du vet, det spillet der Cyborgen stikker den gamle mannen opp i rompa på en dinosaur. Slik som vi gjorde forige helg? Men selvfølgelig vil jeg se det. Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Haha, jeg må ikke på postkontoret. Jeg trenger bare å sykle på butikken, 4 km herifra. Det brukes som postkontor. ^_^ Da må jeg bare takke for svarene da! Newb = Noob. Newb. Husk at butikker ofte krever gebyr dersom du ønsker å betale med postoppkrav. Størrelsen på gebyret varierer nok fra butikk til butikk, men opp mot 100 kroner i gebyr er ikke usannsynlig. Joda, men på butikk betaler jeg med faktura eller kredittkort. Tenkte på forumet, Finn.no og Bruktmarkedet på Tek.no. Endret 4. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Forresten, ROR, hvordan kan du si at du ikke liker alkohol når du ikke har opplevd effekten av det? Jeg skammer meg litt over å bruke det argumentet der, det kan misbrukes på så utrolig mange måter... Rider of Reason, jeg venter fortsatt på et svar... pretty please:3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Forresten, ROR, hvordan kan du si at du ikke liker alkohol når du ikke har opplevd effekten av det? Jeg skammer meg litt over å bruke det argumentet der, det kan misbrukes på så utrolig mange måter... Vel det innebærer at jeg klarer å tvinge ned nok til å merke de effektene. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Finnes mange typer drikke som man ikke merker er alkoholholdige;D Endret 4. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du noen eksempler som jeg ikke har prøvd da kanskje? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 @HCG Poenget mitt var att du brukte det i en setning hvor de ikke passet inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Alkohol er morsomt. Men ikke for mye, og gjerne i lag med gode venner. Jeg liker å drikke meg godt og vel brisen sammen med venner, det er jo bare utrolig morsomt. Men å drikke seg totalt sørpe sammen med masse ukjente folk? Det er ikke noe en ser meg gjøre ofte. Men uansett, det er bare min skrudde mening Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Har du noen eksempler som jeg ikke har prøvd da kanskje? Tyrkershot? (hvis den er lagd awesome så smaker den flytende tyrkisk pepper<3 ) Jellyshot? (den smaker basicly gelé) Vikingfjord? (smaker helt vanlig mineralvann) bare for å nevne noe Endret 4. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Newb = Noob. Newb Sorry, men her tar du feil. Newb er en betegnelse på en nybegynner, mens noob er rett og slett en spiller som har spilt en stund, men fortsatt er "dårlig" eller som ikke forstår spillets premisser/mål. Slik som vi gjorde forige helg? Men selvfølgelig vil jeg se det. Ola skrek fælt da Jeg mener jeg postet den et par sider tilbake, men du får bare si fra om du vil jeg skal linke den på nytt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøvde noen for litt siden å argumentere for at FC2, det mest lineære og kjedeligste spillet jeg noensinne har spilt, er bedre enn Halo 3? Haha. Liek, Far Cry 2 eide ikke historie, den "åpne" verdenen var dekt av fjell som gjorde at du ble stengt inne konstant, karakterene eide ikke originalitet, ei heller var de spennende, du kunne ikke nyte noen form for frihet etter som vaktene skøt etter deg hele tiden. Vaktene hadde også en horribel intelligens. Grafikken var god, map-editoren også, men alt annet var enten grusom, dårlig eller ok. Det høres mest ut som om du har spilt Far Cry 1, for veldig lite av det der stemmer med Far Cry 2. Iallefall den versjonen jeg har. Og jo, FC2 er langt bedre enn både Halo 2 og 3, som begge for øvrig er noe av det mest overvurderte mølet spillverdenen noensinne har vært belemret med. Halo 1 fikk FPS til å fungere på konsoll, 2 og 3 er selve kroneksempelet på overflødighet som gjøres til en suksess av markedsføring, hype, og ukritiske anmeldere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeg er så dårlig på å legge meg Skulle egentlig vært i drømmeland for tre kvarter siden, men ikke før nå har jeg pusset tennene og det der. Endret 4. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Pfft. Halo har Master Chief. Halo er gudommelig. Hvis man ikke liker Halo så fortjener man ikke oksygen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Skulle gjerne tatt meg tid til å svare dere over her, men nå er jeg så trøtt at jeg orker rett og slett ikke. Dere får alle ha en god natts søvn; noen er ferdige med ferie og noen begynner på sin. Dere får kose dere. God natt! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Svar på dette, Laland: begynner du på din ferie? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du noen eksempler som jeg ikke har prøvd da kanskje? Kom på forumtreffet så kan jeg servere deg opptil flere. 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Prøvde noen for litt siden å argumentere for at FC2, det mest lineære og kjedeligste spillet jeg noensinne har spilt, er bedre enn Halo 3? Haha. Liek, Far Cry 2 eide ikke historie, den "åpne" verdenen var dekt av fjell som gjorde at du ble stengt inne konstant, karakterene eide ikke originalitet, ei heller var de spennende, du kunne ikke nyte noen form for frihet etter som vaktene skøt etter deg hele tiden. Vaktene hadde også en horribel intelligens. Grafikken var god, map-editoren også, men alt annet var enten grusom, dårlig eller ok. Det høres mest ut som om du har spilt Far Cry 1, for veldig lite av det der stemmer med Far Cry 2. Iallefall den versjonen jeg har. Og jo, FC2 er langt bedre enn både Halo 2 og 3, som begge for øvrig er noe av det mest overvurderte mølet spillverdenen noensinne har vært belemret med. Halo 1 fikk FPS til å fungere på konsoll, 2 og 3 er selve kroneksempelet på overflødighet som gjøres til en suksess av markedsføring, hype, og ukritiske anmeldere. Jeg er enig i at Halo 2 og 3 ble veldig mye smør på flesk, men personlig fikk jeg iallefall fullføre den historien jeg begynet med i et univers jeg følte meg bergtatt av, og all slags hype kan ikke fjerne det personlige faktumet for min del. Opphypet? Jau. Møl? Helt og holdent subjektivt, jeg mener 2eren var mye bedre enn 3eren da 3eren ikke hadde de samme spennende nivåene og historie-tvistene, men ellers er jeg fornøyd med hva jeg fikk ut av 2eren og 3eren, som i dette tilfellet var akkurat det jeg ville ha. Kom på forumtreffet så kan jeg servere deg opptil flere. 8D Ikke ødelegg en av de få menneskene jeg respekterer for deres verdier og mentale styrker snille Endret 4. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Pfft. Halo har Master Chief. Halo er gudommelig. Hvis man ikke liker Halo så fortjener man ikke oksygen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Du liker Final Fantasy, jeg hadde ikke forventet noe annet av deg. Fysj! Eplefe: forumtreff? what what? o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå