Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke stjel kallenavnene mine! di skjøge! Nå er du slem. Vi ble jo enig om at det var greit at vi traff andre en stund. Jeg trodde du ville bli glad. Jeg ville bare gjøre deg glad. Du kan få kalle ham for gamlefar en gang så er vi skuls? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøvde noen for litt siden å argumentere for at FC2, det mest lineære og kjedeligste spillet jeg noensinne har spilt, er bedre enn Halo 3? Haha. Liek, Far Cry 2 eide ikke historie, den "åpne" verdenen var dekt av fjell som gjorde at du ble stengt inne konstant, karakterene eide ikke originalitet, ei heller var de spennende, du kunne ikke nyte noen form for frihet etter som vaktene skøt etter deg hele tiden. Vaktene hadde også en horribel intelligens. Grafikken var god, map-editoren også, men alt annet var enten grusom, dårlig eller ok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 teletubbie: Vært på byen i det siste? Og jeg mener -på byen- ikke hos en kompis. Når man drikker med folk man kjenner merker man det ikke så godt, men tasser man rundt i Oslo/Bergen/Trondheim/Stavanger/Kristiansand/sett inn det som passer sentrum en fredag eller lørdagskveld (eller torsdag i studiebyene) så er det virkelig shitty å se hvor ufattelig utålelig og motbydelig drita folk presterer å drikke seg bare fordi de ikke skal på jobb eller skole dagen etter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke stjel kallenavnene mine! di skjøge! Nå er du slem. Vi ble jo enig om at det var greit at vi traff andre en stund. Jeg trodde du ville bli glad. Jeg ville bare gjøre deg glad. Du kan få kalle ham for gamlefar en gang så er vi skuls? ...Bare hvis jeg får ta på knuppen din. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Sist gang jeg var på byen (jeg vet hva det betyr btw) var i Amsterdam i sommerferien, men det er ikke i Norge så er egentlig kind of irrelevant. Anyways, jeg ser ikke problemet med at folk drikker seg drita. Folk som er idioter i fylla er idioter i edru tilstand også, og vice versa. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har googlet, men finner ikke svar. Kan noen her inne forklare meg hvordan postoppkrav fungerer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da betaler du for pakken på postkontoret. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Tja, har du kruspersille? Tøflus vil ha kruspersille. Edit: Men hele jeg er jo en knupp. B) Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23767 Er denne ekte, mon tro? Prøve å lese brukeromtalene? :rolleyes: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) @Ridder Gunn Det er jo hele poenget mitt da di sjarkhora. *smøre inn med aloevera* Du misforsto forresten "aloen", aloen benyttes for å be folk om å roe seg ned eller lignende Endret 4. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da betaler du for pakken på postkontoret. Kan jeg for eks. jeg vil kjøpe noe her på forumet, og bare sier ''Kan jeg betale via postoppkrav?'', får et ja, kan jeg da betale kontant? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) @Snurre: Som i massasje og greier altså? ^_^ Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23767 Er denne ekte, mon tro? Prøve å lese brukeromtalene? :rolleyes: I have. Newb. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Forresten, ROR, hvordan kan du si at du ikke liker alkohol når du ikke har opplevd effekten av det? Jeg skammer meg litt over å bruke det argumentet der, det kan misbrukes på så utrolig mange måter... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da betaler du for pakken på postkontoret. Kan jeg for eks. jeg vil kjøpe noe her på forumet, og bare sier ''Kan jeg betale via postoppkrav?'', får et ja, kan jeg da betale kontant? Det medfører riktighet. Da kommer pakken til postkontoret, du får en hentelapp på mobilen eller i postkassen og betaler med kontanter eller kort på Posten. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå slutter høstferien god natt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Why ofcourse Ridder Gunn, jeg har forresten noen Armed and Dangerous klipp om du vil se? Du vet, det spillet der Cyborgen stikker den gamle mannen opp i rompa på en dinosaur. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Husk at butikker ofte krever gebyr dersom du ønsker å betale med postoppkrav. Størrelsen på gebyret varierer nok fra butikk til butikk, men opp mot 100 kroner i gebyr er ikke usannsynlig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23767 Er denne ekte, mon tro? Prøve å lese brukeromtalene? :rolleyes: I have. Newb. Du forstår tydeligvis ikke meningen av ordet newb. Newb. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Sjekk er vel fortsatt også fult lovlig å betale med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå