Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde noen for litt siden å argumentere for at FC2, det mest lineære og kjedeligste spillet jeg noensinne har spilt, er bedre enn Halo 3? Haha.

Liek, Far Cry 2 eide ikke historie, den "åpne" verdenen var dekt av fjell som gjorde at du ble stengt inne konstant, karakterene eide ikke originalitet, ei heller var de spennende, du kunne ikke nyte noen form for frihet etter som vaktene skøt etter deg hele tiden. Vaktene hadde også en horribel intelligens. Grafikken var god, map-editoren også, men alt annet var enten grusom, dårlig eller ok.

Lenke til kommentar

teletubbie: Vært på byen i det siste? Og jeg mener -på byen- ikke hos en kompis. Når man drikker med folk man kjenner merker man det ikke så godt, men tasser man rundt i Oslo/Bergen/Trondheim/Stavanger/Kristiansand/sett inn det som passer sentrum en fredag eller lørdagskveld (eller torsdag i studiebyene) så er det virkelig shitty å se hvor ufattelig utålelig og motbydelig drita folk presterer å drikke seg bare fordi de ikke skal på jobb eller skole dagen etter.

Lenke til kommentar

Da betaler du for pakken på postkontoret.

Kan jeg for eks. jeg vil kjøpe noe her på forumet, og bare sier ''Kan jeg betale via postoppkrav?'', får et ja, kan jeg da betale kontant?

Det medfører riktighet. Da kommer pakken til postkontoret, du får en hentelapp på mobilen eller i postkassen og betaler med kontanter eller kort på Posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...