Gormers Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Endelig hjemme fra søster. Orker jeg å gjøre mattelekser ;7? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan man bruke w for å spare tid når en skal skrive awente? Eller er den litt for "rund" i lyden? Høres ut som "aovenhte" Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg blir verdens mest hyggelige fyr i fylla. Si pene ting til alle og en hver og kose selv den kaldeste lyktestolpe er viktig for meg. Jeg blir bare utrolig vennlig og medgjørlig jeg! For og ikke nevne utrolig pratsom! Lyktestolper trenger klemmer de og! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Må jo være innmari greit for engelsktalende som vil leke norske, da. Men nå er jeg gira på å spille noe. Dere bestemmer: Banjo-Kazooie Nuts&Bolts Battlefield: Bad Company Batman: Arkham Asylum Burnout Paradise Bioshock Crackdown Dead Space Fable 2 Far Cry 2 Gears of War Gears of War 2 Guitar Hero: World Tour Halo Wars Halo 3 Halo 3: ODST Mass Effect Mirrors Edge Oblivion The Orange Box Perfect Dark Zero PGR3 PGR4 Prototype Pure Rainbow Six Vegas 2 Resident Evil 5 Rock Band 2 Saints Row 2 Test Drive Unlimited Viva Pinata Forza 2 Det er de jeg har til Xbox 360 her i huset akkurat nå. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Må jo være innmari greit for engelsktalende som vil leke norske, da. Men nå er jeg gira på å spille noe. Dere bestemmer: Banjo-Kazooie Nuts&Bolts Battlefield: Bad Company Batman: Arkham Asylum Burnout Paradise Bioshock Crackdown Dead Space Fable 2 Far Cry 2 Gears of War Gears of War 2 Guitar Hero: World Tour Halo Wars Halo 3 Halo 3: ODST Mass Effect Mirrors Edge Oblivion The Orange Box Perfect Dark Zero PGR3 PGR4 Prototype Pure Rainbow Six Vegas 2 Resident Evil 5 Rock Band 2 Saints Row 2 Test Drive Unlimited Viva Pinata Forza 2 Det er de jeg har til Xbox 360 her i huset akkurat nå. Spill Halo Wars med meg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noe annet enn Halo Wars. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noe annet enn Halo Wars. Halo 3? Gears 2? Soulcalibur 4? Far Cry 2? Kozelig party chat? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noe annet enn Halo Wars. Halo 3? Gears 2? Soulcalibur 4? Far Cry 2? Kozelig party chat? Halo 3? Kanskje det.. Gears 2? Veldig kanskje det.. Soul Calibur 4 har jeg ikke. Far Cry 2 er teh shit. Jeg mener det; det er dritdårlig. Partychat? [bareforiharal3] [/bareforiharal3] Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skal vi begynne med litt partychat og bare la det gå derfra? <3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hmmmm ser utsom jeg må kjøpe meg en xbox bare for å bli med dere og spille... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg fikk nettopp et bilde av Shadow complex! Tok den første bossen på vanskeligste vanskelighetsgrad og plutselig poppa det opp en beskjed om at jeg fikk et gamer picture. Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner herligheten? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Far Cry 2 er teh shit. Jeg mener det; det er dritdårlig. Mens Halo er messias? Lawd, hvor verden sakte går under. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er ganske kjipt å spille online i det spillet da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hjemme fra jobb og dratt med meg 4 liter melk som går ut på dato i morgen gratis. Skal brukes til bakst så det skal gå greit så lenge det ikke står så altfor lenge ekstra. Skal kjøpe The Sims 3 til lillesøsteren min i bursdags gave til i morgen, noen som vet om en jente på 9 år ville like det? Hun har aldri prøvd Sims før så. Også skal jeg begynne å se på gave til en vennine og ungen hun år snart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har nettopp sett Inglourious Basterds. Kul og ikke minst morsom film, men litt vel... sjuk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Far Cry 2 er teh shit. Jeg mener det; det er dritdårlig. Mens Halo er messias? Lawd, hvor verden sakte går under. Har jeg sagt at Halo er gudeverdig? Far Cry 2 er ikke morsomt. Det er Halo-spillene. Og vi snakker om et underholdningsmedie. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=THWsRxJxrZA&videos=tuNn1NC3pHE Gud, som jeg savner dette spillet.. Endret 4. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) http://loadingreadyr...uture-of-Gaming http://www.giantbomb.com/tang-far-cry/17-1457/ Endret 4. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Har jeg sagt at Halo er gudeverdig? Du har ikke vært langt unna. Endret 4. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå