Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg var og hørte på en inspirasjonsfyr her om dagen, og han snakket om dette med russ.

Samtidig som de hadde om andre verdenskrig og raseteori på skolen han var på skulle elevene begynne å gjøre seg klare til å være russ. Midt i alt hysteriet om å lære om hvor galt det er at det var så viktig at alle var like ble ei jente hengt ut som rar fordi hun ikke ville være russ.

Jeg blir verdens mest hyggelige fyr i fylla. Si pene ting til alle og en hver og kose selv den kaldeste lyktestolpe er viktig for meg.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.. eller fordi det er deilig/gøy å være beruset?

Jo det er veldig gøy for meg iallefall å høre om folk som forteller alt det "TØFFE KULE" de gjorde i fylla, men tilfeldigvis ikke husker det dumme/flaue/den stygge skjøga de pløyde over fordi de egentlig var desperate og ikke fylleblendet.

For all del jeg drikker selv, men hvordan nordmenn oppfører seg i fylla er direkte lavmål, ihvertfall når de alltid bruker unnskyldningen "jeg var full".

GTFO sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Det underbygger da poenget Snurre la frem. Folk drikker seg fulle for å kunne oppføre seg som idioter og ha sex med hvem de vil uten å ta konsekvensene for det. Hva er vi, virile hunder som humper på det første de ser? Da er det mer konstruktivt å dra til Russland (eller et annet sted)og betale for sexen. Da bidrar du i alle fall til "samfunnet".

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ligger på en mellomting mellom at det går an og være full å ha det moro og at det er veldig greit å være edru også jeg.

Det er liksom ikke nødvendig å drikke seg stupfull, men av og til er det deilig å koble av med litt rotbløyte. At folk ikke drikker er helt greit for meg, jeg velger å drikke og de velger å ikke drikke. Så enkelt er det faktisk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager lurer du på det?

Nå vet du det.

Laland, iharal3 og Paisley, er dere glade akkurat nå? :D

Wtf?

http://vglive.no/#:r...:match:10001045

Er alle vi tre Pools fans?

Jeg er uansett sur , og det har ikke noe med fotball å gjøre, men noe med fap free oktober (som jeg var dum nok til å melde meg på) og noe med hormoner i sving.

Jeg må si jeg er overrasket over å se at dere har startet å diskutere alkohol og drikkekulturen uten at jeg begynte den diskusjonen som de forrige. Jaja, får lese bak og se hvem som står for hva, men kjenner jeg teletubbie rett så er han for at alle skal drikke uansett alder

Lenke til kommentar

Det underbygger da poenget Snurre la frem. Folk drikker seg fulle for å kunne oppføre seg som idioter og ha sex med hvem de vil uten å ta konsekvensene for det. Hva er vi, virile hunder som humper på det første de ser? Da er det mer konstruktivt å dra til Russland (eller et annet sted)og betale for sexen. Da bidrar du i alle fall til "samfunnet".

Jealous!

Lenke til kommentar

For å snakke om noe som ikke har med baller eller sprit å gjøre kan jeg opplyse om at "tvungen" 1920x1080-skjermbilde er forskjellig fra "vanlig" 1920x1080 skjermbilde. Nå bruker plutselig dataen innstillingene den får fra skjermen og det er betraktelig skarpere bilde når jeg ikke må bruke Nvidia sitt program for å fortelle dataen at det er denne oppløsningen jeg vil ha.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Der er helt greit at folk drikker, men måten fulle folk oppfører seg på er direkte deprimerende. Har bodd ret ved et utested, og det var ikke uten grunn at jeg flyttet. Hver helg gikk folk rund og oppførte seg som bavianer (eller det ville være en fornærmelse mot bavianene som faktisk er mer sivillisert enn det) hele natten. Var du så uheldig å gå forbi der på visse tidspunkt kunne du rissikere å få tomme ølflasker kastet etter deg. :angry:

Edit: Vil ikke si jeg er sjalu. Synes heller synd på så viljesvake personer.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ligger på en mellomting mellom at det går an og være full å ha det moro og at det er veldig greit å være edru også jeg.

Det er liksom ikke nødvendig å drikke seg stupfull, men av og til er det deilig å koble av med litt rotbløyte. At folk ikke drikker er helt greit for meg, jeg velger å drikke og de velger å ikke drikke. Så enkelt er det faktisk.

Selvfølgelig er det tidvis gøy og helt greit å bli full, det er bare den mentalitèten så mange i Norge har når det kommer til drikking jeg føler er helt feil.

Hvor flaut må det ikke være hvis en kompis inviterer deg hjem til øl og spill f.eks, så ender du opp med å ligge på bordet og spy fordi du tok med deg hjemmebrent og mente invitasjonen var en fest "børjare".

Det er jo helt latterlig at folk som drikker en øl til fotballkampen skal ha større grunnlag for å bli kalt alkoholikere av ungdommen, enn de som drikker seg drita fulle hver helg for 1/10ende del av deres innkjøp for 500-1000kroner.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det tidvis gøy og helt greit å bli full, det er bare den mentalitèten så mange i Norge har når det kommer til drikking jeg føler er helt feil.

Hvor flaut må det ikke være hvis en kompis inviterer deg hjem til øl og spill f.eks, så ender du opp med å ligge på bordet og spy fordi du tok med deg hjemmebrent og mente invitasjonen var en fest "børjare".

Det er jo helt latterlig at folk som drikker en øl til fotballkampen skal ha større grunnlag for å bli kalt alkoholikere av ungdommen, enn de som drikker seg drita fulle hver helg for 1/10ende del av deres innkjøp for 500-1000kroner.

Det er jeg helt enig i. Selv tar jeg gjerne en øl på en søndag eller en ukedag uten å tenke noe mer over det, fordi jeg hverken blir full eller syns det er galt. Har større problemer med de som føler at lørdag betyr flatfyll for alle og enhver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...