teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Spriten er det største lenge, men å drekke det rett fra flaska som en jævla uteligger, det vil alltid være tåpelig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 God Morgen godtfolk! Nå drar jeg på meg noen filler og skal i kirken for gudstjeneste. Blir spennende!:rolleyes: Hvorfor? Jeg er konfirmant i år (og neste år) og må på 3 gudstjenester i løpet av en viss periode. Tenkte det var like greit å ta noen av de med en gang, men neste gang tror jeg ikke at jeg skal legge meg 5 om morgen før neste gudstjeneste. Men går ikke du som en god kristen på gudstjenester hver søndag iallefall? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ferdig med dagens arbeid. Den trange genseren gjør så jeg blir fet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke for å være frekk. Men det er vel heller den trange genseren som gjør fettet synlig. Kjøp deg en større genser, eller prøv å trene fettet vekk. Er selv litt lubben, så jeg unngår å gå med for trange klær. Har selv tanker om å trene litt mer framover. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor gidde å trene, så lenge man ikke er farlig overvektig? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fordi når du selv støtt og stadig klager over at du føler deg fet, kan det være greit å trene det bort litt, ettersom du tydeligvis ikke er fornøyd med det? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er ikke alle som er tilfreds med å se ut som Flubber skjønner du=3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så lenge det kun er snakk om litt ekstra fett på kroppen, og ikke 20 kg overvekt går det bra. Det er faktisk sunt å ha litt fett på kroppen da dette fungerer som et reservelager med energi når man er syk og ikke orker å spise. Tilgang til energi er viktig når man er syk, så da kan det være greit å ha litt fett på kroppen så man ikke blir utmattet av energimangel. Studier viser at det er bedre å være litt lubben og fysisk aktiv, enn å være veldig tynn og fysisk aktiv. Selvfølgelig, hvis man ikke er fysisk aktiv vil det lønne seg å spise lite og sunt. Men så lenge man er aktiv og trener gjør det ikke noe om man har litt ekstra fett. Det viktigste er å holde seg i god form og trene for å få opp forbrenningen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du Shampoo, har du mottatt den bekreftelsesmailen fra Platekompaniet om MW2 Prestige Edition? Nå er det over et døgn siden jeg bestilte, og ingen mail... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fordi når du selv støtt og stadig klager over at du føler deg fet, kan det være greit å trene det bort litt, ettersom du tydeligvis ikke er fornøyd med det? Stødt og stadig? Jeg har ikke klagd over det før. Fy svarte, så seriøst dere skal ta alt jeg sier. ''Genseren min gjør meg fetere''. Ja, det var jo helt seriøst. Endret 4. oktober 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du får sikker mail i morgen Mokka da det er søndag i dag:) Angående fett på kroppen så skulle jeg ønske at jeg hadde så mye mer fett på kroppen. Jeg sliter veldig med høy forbrenning og kan i grunn spise alt jeg har lyst på. Også er jeg i ganske mye fysisk aktivitet på jobb. Har prøvd å legge på meg med proteinkur trening og riktig kosthold uten at det faktisk hjalp! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Å kunne spise alt man vil uten og legge på seg er awseome! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja, det er noen som har det. Jeg har det ikke... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg haddde satt mer pris på og ha en normal forbrenning... Tro det eller ei men hadde dere sett meg så hadde dere sagt det samme Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vi kan bytte forbrenning Nøtte. Du kan få min og jeg kan få din. Hadde fungert ypperlig for min del. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hahaha. Som ei lita jente, faktisk. Det var litt urutinert ja, og jeg har lært på den vonde måten. I mitt forsvar så var det en god stund siden sist gang jeg spilte. Så jeg tillater meg en gratis-fail. Jeg ler av det enda. For all del, jeg har flydd fra det hustaket selv to ganger på samme runde ^_^ Dagen i dag har i store deler bestått av ventating på NAF-bil fordi jordet var hakket mer leirete enn min far trodde, og hos bestefar og bestemor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror aldri jeg har drukket sprit rett fra flasken. Og med tanke på at jeg hadde en periode hvor jeg drakk daglig så sier det mer om dagens ungdom enn det gjør om meg. 8D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå er det ikke ofte det skjer heller da. Og det var en veldig "heat of the moment" greie. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Oi det var billig der. Har bare erfaring med Bokkilden, men ser ut som de er nesten like rask på levering. Blir massebestilling av Pocket (så uvant at de ikke kaller det paperback) fra Capris da. Om du ikkje allereie har bestilt, Rider, sjekk ut tilbudet hos Outland: http://www.outland.n...=34246&path=322 Malazan 1 - 6 for 317,- og 60 kr i frakt. Eg bestilte på ein mandag, hadde bøkene på onsdagen Har enda ikkje hatt tid til å kome i gang med bøkene, though... Takk skal du ha. Der sparte jeg faktisk hele 25 kr ved å bestille fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå