- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Forstår hvordan det er, Fredrik. -_- Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 God Morgen godtfolk! Nå drar jeg på meg noen filler og skal i kirken for gudstjeneste. Blir spennende!:rolleyes: Hvorfor? Jeg er konfirmant i år (og neste år) og må på 3 gudstjenester i løpet av en viss periode. Tenkte det var like greit å ta noen av de med en gang, men neste gang tror jeg ikke at jeg skal legge meg 5 om morgen før neste gudstjeneste. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Endelig hjemme, skal bli godt å slappe av resten av dagen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da kan jeg si god morgen! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri var vært så påvirket som jeg var igår, og jeg kan anbefale dere alle å ikke prøve det. =) Røykte du noe morsomt? ^____^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke noe utenom det vanlige. Sokkene var på føttene, for å sette det litt på spissen. ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hahaha, fantastisk Laland! Men sikker på at du ikke brøt fap free konken iløpet av natten? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg spør det samme spørsmålet som Fredrik. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke noe utenom det vanlige. Sokkene var på føttene, for å sette det litt på spissen. ^_^ Men fikk oreganoen stå i fred på kjøkkenet? Det er spørsmålet! Jeg spør det samme spørsmålet som Fredrik. Men du har en abnormal interesse for Lalands kroppslige funksjoner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hahaha, fantastisk Laland! Men sikker på at du ikke brøt fap free konken iløpet av natten? Jeg spør det samme spørsmålet som Fredrik. Trengte ikke ta brød ut av fryseren for å lage frokost. Men du har en abnormal interesse for Lalands kroppslige funksjoner. Tsk, tsk, det har dere alle. Endret 4. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Litt Mass Effect før det blir Rocky 4 hos en kompis. Awesome. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Litt Mass Effect før det blir Rocky 4 hos en kompis, og deretter nachspiel/orgie hos iharal3. Awesome. Fixd Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Lite stolt over meg selv nå. Jeg tror jeg har kontroll i fylla, men så denne meldingen i utboksen nå: Full sin faen, men med kor komebyroll., alte gpef greit! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Åh, herregud jeg har lyst på junkfood. NOM NOM! Neeei, må styre meg! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Åh, herregud jeg har lyst på junkfood. NOM NOM! Neeei, må styre meg! You know u want it. Come and get it =) Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå er du bare slem.....q.q Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Mmmmh, tenk på hvor mye herlig hamburgersaft som er i den store, saftige kjøttbiten. Og alle de herlige, salte chipsene, for ikke å snakke om tykk, søt milkshake. Naaammm.. (Nå må jeg nesten en tur på MCDonalds myself) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hmh. Får få i meg noe frokost. Big One, here I come! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Laland, var du på fyllekule igår? =O Trodde du var snill gutt jeg! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har jobbet 3 timer med ved nå I minus 3 grader! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Laland, var du på fyllekule igår? =O Trodde du var snill gutt jeg! Jeg var. http://trommelyd.no Vi må alle igjennom dagene når spriten er det største og tuting av gammeldansk er kult. Jeg håper de dagene er over nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå