Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ukes leveringstid er jo ikke så ille. Husker den raskeste leveransen jeg har fått var da jeg bestillte boken Den Eldste fra Bokkilden på en Søndag, og påfølgende Onsdag lå den i postkassa. :)

Edit: Eller så var det at jeg bestillte boken på en fredag og Mandagen lå den i posten

Da var du heldig :)

Capris er raske med å sende boken, men posten er trege med å levere.

God natt folkens :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Godt å høre. Kanskje jeg har flaks og får bøkene samtidig som en annen leveranse jeg venter på fra Gamezone. :)

Husker den boken veldig godt fordi jeg hadde feber da jeg fikk den, så jeg gjorde ikke annet enn å sove, spise og lese den boken, og etter 1,5 dag var 1000 sider ferdiglest. B)

Edit: God Natt Vaine.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

En time siden sist noen postet :o Har sittet en stund med Aion nå. Det er overraskende gøy!

Hvis det ikke hadde vært for content gaps senere tror jeg nesten at jeg hadde kjøpt det. (Låner av en fyr atm)

Får vente til det kommer noen content patcher, for så å se :)

Legger meg nå jeg, god natt hvis det forsatt er noen her!

Lenke til kommentar

Oi det var billig der. Har bare erfaring med Bokkilden, men ser ut som de er nesten like rask på levering. Blir massebestilling av Pocket (så uvant at de ikke kaller det paperback) fra Capris da.

Om du ikkje allereie har bestilt, Rider, sjekk ut tilbudet hos Outland:

http://www.outland.n...=34246&path=322

Malazan 1 - 6 for 317,- og 60 kr i frakt. Eg bestilte på ein mandag, hadde bøkene på onsdagen :)

Har enda ikkje hatt tid til å kome i gang med bøkene, though...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...