Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) En ukes leveringstid er jo ikke så ille. Husker den raskeste leveransen jeg har fått var da jeg bestillte boken Den Eldste fra Bokkilden på en Søndag, og påfølgende Onsdag lå den i postkassa. Edit: Eller så var det at jeg bestillte boken på en fredag og Mandagen lå den i posten Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) En ukes leveringstid er jo ikke så ille. Husker den raskeste leveransen jeg har fått var da jeg bestillte boken Den Eldste fra Bokkilden på en Søndag, og påfølgende Onsdag lå den i postkassa. Edit: Eller så var det at jeg bestillte boken på en fredag og Mandagen lå den i posten Da var du heldig Capris er raske med å sende boken, men posten er trege med å levere. God natt folkens Endret 4. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Godt å høre. Kanskje jeg har flaks og får bøkene samtidig som en annen leveranse jeg venter på fra Gamezone. Husker den boken veldig godt fordi jeg hadde feber da jeg fikk den, så jeg gjorde ikke annet enn å sove, spise og lese den boken, og etter 1,5 dag var 1000 sider ferdiglest. B) Edit: God Natt Vaine. Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 En time siden sist noen postet :o Har sittet en stund med Aion nå. Det er overraskende gøy! Hvis det ikke hadde vært for content gaps senere tror jeg nesten at jeg hadde kjøpt det. (Låner av en fyr atm) Får vente til det kommer noen content patcher, for så å se Legger meg nå jeg, god natt hvis det forsatt er noen her! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jepp her var det stillt gitt. Fritt for å feste som en villmann med andre ord. B) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ro ned aloen du nå Tøflus. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hva i all verden har Aloe Vera med dette å gjøre. Det er kruspersille som er "the new opium" her i byn. B) *boyah* Edit: Nei er vel på tide å legge seg nå før resten av huset står opp. Endret 4. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da sier jeg natta. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Da kan jeg si god morgen! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri var vært så påvirket som jeg var igår, og jeg kan anbefale dere alle å ikke prøve det. =) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg var i attenårsdag i går, eller man kan vel si at jeg er det fremdeles. Alle ligger å sover, og jeg føler meg helt forgjævlig. Vil bare hjem, men bussen går selvfølgelig ikke før tolv. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 I morgen skal jeg kjøpe Tiëstos nye album, woho! God morgen! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 God Morgen godtfolk! Nå drar jeg på meg noen filler og skal i kirken for gudstjeneste. Blir spennende!:rolleyes: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Filler i kirka? Kirkens Nødhjelp eller? :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 God Morgen godtfolk! Nå drar jeg på meg noen filler og skal i kirken for gudstjeneste. Blir spennende!:rolleyes: Hvorfor? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvilken demonisk kraft har dratt meg opp på en slik umenneskelig tid av døgnet? Jeg skal i bursdagsbesøk til niesen min idag. Noen andre som skal noe koselig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Dette er hva jeg kaller en tatovering: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeg skal vaske og bli kvitt en stank som har lagt seg i nesehøyde. Lite digg. Edit: Hvis jeg skal ha meg tattis.. Da blir det enten COG-symbolet eller det over her. Awesome. Endret 4. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Oi det var billig der. Har bare erfaring med Bokkilden, men ser ut som de er nesten like rask på levering. Blir massebestilling av Pocket (så uvant at de ikke kaller det paperback) fra Capris da. Om du ikkje allereie har bestilt, Rider, sjekk ut tilbudet hos Outland: http://www.outland.n...=34246&path=322 Malazan 1 - 6 for 317,- og 60 kr i frakt. Eg bestilte på ein mandag, hadde bøkene på onsdagen Har enda ikkje hatt tid til å kome i gang med bøkene, though... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Capris tar ikke frakt for bestillinger over 200,- Hver bok koster ca. 80 kr. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Filler i kirka? Kirkens Nødhjelp eller? :rolleyes: Ja, er finanskrise og harde tider i famlien. Bilen har allerede gått og nå går hytta vår. Harde tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå