lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 http://open.spotify.com/track/19IrX1kjOZi3P2jkYMYCEp Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hey! Ta det tilbake, Snurre. Jammen! Jeg ser for meg Daffy løper rundt på taket til St.Olavs Hospital mens han flakser med armene, det høres mye morsommere ut enn å se en animasjon jeg har sett flere ganger før ._. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Link, link Alt4!!! Det var en one time event. Og jeg tror kanskje Lisseslips lærte av det også. Kjedelig!? Du rakk jo knapt å skyte før du løp som ei lita jente ut mot kanten. Og tanken fulgte etter. Og du løp. Og tanken kom. Og du gikk tom for tak. Og tanken slo. Og du fløy. Og tanken døde. Og AltF4 ler av det enda. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre? Nei.. NEEEEEI!! My eyes.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det gjorde vel strengt talt ingenting før du valgte å blåse det opp så forbanna mye at man blir nødt til å se på undløvendig mye tegnsetting! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jammen! Jeg ser for meg Daffy løper rundt på taket til St.Olavs Hospital mens han flakser med armene, det høres mye morsommere ut enn å se en animasjon jeg har sett flere ganger før ._. Okei, du skal ha det. Det høres morsommere ut. Det var en one time event. Og jeg tror kanskje Lisseslips lærte av det også. Kjedelig!? Du rakk jo knapt å skyte før du løp som ei lita jente ut mot kanten. Og tanken fulgte etter. Og du løp. Og tanken kom. Og du gikk tom for tak. Og tanken slo. Og du fløy. Og tanken døde. Og AltF4 ler av det enda. Hahaha. Som ei lita jente, faktisk. Det var litt urutinert ja, og jeg har lært på den vonde måten. I mitt forsvar så var det en god stund siden sist gang jeg spilte. Så jeg tillater meg en gratis-fail. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 "Erase all the pain till it's gone" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Okei, du skal ha det. Det høres morsommere ut. Men jeg unner deg fortsatt ikke noe vondt. ...Med mindre jeg blir med dere i L4D på PC en gang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg venter i spenning til du blir med, Snurre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva enn du gjør, ikke hold pusten. (1. Mobilt Bredbånd. 2. Ikke akkurat en oppdatert PC 3. Fortsatt litt smått med penger). Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre? Nei.. NEEEEEI!! My eyes.. Jeg fikk låne den av henne, sånn at jeg kan se den et par ganger til. La oss si hos meg på nesbyen`, oss to? Er jo en herlig film med herlig musikk (kan legge til at jeg sto og danset under siste sangen) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva enn du gjør, ikke hold pusten. (1. Mobilt Bredbånd. 2. Ikke akkurat en oppdatert PC 3. Fortsatt litt smått med penger). Det blir vel med tiden, får vi håpe. Jeg vil at alle skal være der den dagen Sneipen (AltF4) faller av taket. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre? Nei.. NEEEEEI!! My eyes.. Jeg fikk låne den av henne, sånn at jeg kan se den et par ganger til. La oss si hos meg på nesbyen`, oss to? Er jo en herlig film med herlig musikk (kan legge til at jeg sto og danset under siste sangen) Om vi skal se en film sammen, så kan det ikke bli noe annet enn en romantisk kjærlighetsfilm. Så kan vi kose og klemme litt. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kose...klemme...mm what hm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Venner og kjærlighet går hånd i hånd. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det gjorde vel strengt talt ingenting før du valgte å blåse det opp så forbanna mye at man blir nødt til å se på undløvendig mye tegnsetting! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror det var noen sekunder med norsk fjord i den syke videoen der fra 4:09 og utover. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hadde vondt i armen min og svelget akkurat 7 paracets. Er det for mye? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror det var noen sekunder med norsk fjord i den syke videoen der fra 4:09 og utover. Først omtaler du den som syk, så referer du til ett sted langt ute i videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå