Error Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg driver og defragmenterer F disken (hvor jeg har alle spillene mine). Er det mulig å spille mens man defragmenterer, eller er det ikke anbefalt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Q.Q Hva skal jeg gjøre da? :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Synkroniser Spotify-musikken din med PC`en. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Yay skal bo på hotell fram til Onsdagen nå jeg Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Les en bok. Burde jeg vel egentlig gjøre, men den eneste boka jeg har å lese for tiden er Wheel of time nummer 9 (tror jeg det var), men serien har blitt så kjedelig nå.. Synkroniser Spotify-musikken din med PC`en. Har ikke premium Edit: Tror nesten jeg bare skrur av og tar det i natt selv om PC'en min bråker værre en xboxen.. Endret 3. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det var mye lettere å starte coopspilling når jeg var liten. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tragiske saker som skjedde her i hjemkommunen min tidligere i dag :\ http://www.dagbladet.no/2009/10/03/nyheter/innenriks/trafikkulykke/8409025/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har litt ledig tid i kveld tenker jeg. Så da er spørsmålet. Er det interesse for at jeg skal oppdatere de "ukentlige" filmanbefalingene mine med en ny film? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Selvsagt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan si så mye som at jeg har begynt å skrive på en ny anbefaling. Det tar litt tid da jeg er litt nøye med språket og å få til en god ordlyd. Men det blir en litt artig film denne gangen for å variere litt. De to forrige er jo av den relativt triste sorten begge to. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Damn, jeg er nokså utslitt etter først å ha jobbet i dag og så vært kvasibarnevakt for stjernene i filmen over gjennom ettermiddagen og kvelden. Jeg begynner å skjønne hva som lå til grunne da de første barnehagene dukket opp. To fulltidsjobber i strekk er nok - om det skulle vært tre, med to av dem gående samtidig hadde det blitt litt mye. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja. du kan se Villanden flakse tappert fra taket av et sykehus. Det har jeg sett i kveld, og ler av det enda. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre? Det hørtes koselig ut Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Link, link Alt4!!! Da har jeg vært på kino og sett surregates med 11 venner (var gøy å si at jeg skulle ha 11 plasser ved siden av hverandre), jeg har tullet i byen hvor det var -1 grad, og jeg har sett Hanna Montana hos ei venninne. Kan det bli bedre? Det hørtes koselig ut Jepp. Det eneste som hadde toppet kvelden ville vært High School Musical etterpå... Det tar vi neste lørdag:) Endret 3. oktober 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja. du kan se Villanden flakse tappert fra taket av et sykehus. Det har jeg sett i kveld, og ler av det enda. Hahaha.. Er jo kult å fly da, tenkte jeg skulle teste det. Begynte å bli litt kjedelig oppe på taket allikevel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Håper ikke det er L4D det er snakk om, da blir det plutselig ikke like gøy. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hey! Ta det tilbake, Snurre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå