Vistula Uhlan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kva syns folk om min nye signatur? Det er eit av mine favorittsitat frå Fyrsten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Den er bra den. Interessant sitat, men det skal vel stå desirable der. Edit: Ikke meningen å pirke altså. Endret 3. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du Rider; Jeg fikk bestilt MW2 Prestige Edition fra Platekompaniet.no uten noe nettbank/bankid-tull, så det var visst ikke helt riktig det du snakket om i går.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Den er bra den. Interessant sitat, men det skal vel stå desirable der. Edit: Ikke meningen å pirke altså. Skulle du sett, kopierte frå wikiquote så det er ikkje min skrivefeil Har ordna den no Endret 3. oktober 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) @Mokko: Pussig, jeg gjorde det samme, men jeg måtte bruke det. Sikkert fordi du ikke har det. Endret 3. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Seriøst, koster Call Of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition 899,-? Skal de virkelig ha 400,- ekstra for stålboks, litt artwork og CoD som DLC? Tror jeg dropper den glatt. Endret 3. oktober 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Som sagt før: Er det noen som har sett surrogates filmen på kino og som kan komme med en mini anmeldelse? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du Rider; Jeg fikk bestilt MW2 Prestige Edition fra Platekompaniet.no uten noe nettbank/bankid-tull, så det var visst ikke helt riktig det du snakket om i går.. Da jeg bestilte måtte jeg ha sånn. Jeg måtte skrive inn personlig kode og engangskode for å kunne kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Forklarte jeg ikke deg hvorfor to av kjernene er varmere enn de andre, Snorre? Du har to dobbeltkjerner på èn brikke, som betyr av de er satt sammen 2*2 som tilsier at noen av dem kjøles dårligere. Det er ikke noe du kan gjøre med det. Kommer helt an på hva slags CPU det er snakk om. i7 har ikke to dobbeltkjerner, men en firekjernet chip. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er forøvrig sant det også, og såvidt jeg husker så er det en i7 maskin. Men jeg tviler strengt tatt på at kjølepastaen har så fryktelig mye å si der med mindre det ble veldig ujenvt fordelt og endte opp med å skape mellomrom. Det ideele hadde jo vært å slippe pastaen idet hele tatt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg forsøkte metoden der man smører pastaen jevnt utover hele prosessor-lokk-flaten for deretter å putte kjøler på. Endte opp på en idle temperatur på rundt 50 grader, noe mer faktisk. Det var jo totalt uholdtbart. Så jeg slo av datamaskinen igjen og åpnet opp for å sjekke. Til min overaskelse satt det overhodet ingen kjølepasta igjen på kjøleren (sånn bortsett fra helt på kantene der kanten på cpu er). Så fant ut at den metoden fungerte dårlig og prøvde med Arctic sin bruksanvisningsmetode igjen. Da var jeg tilbake på idle-temperaturer på mellom 37 og 42 grader som må kunne sies å være helt ok, men ikke perfekt. Tror ikke jeg orker å rote mer med maskinen nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Plutselig hører jeg at jeg skal sove hos søstera mi pga det ikke er plass hjemme når stefaren har bursdagsfeiring idag. "Men Gorm det har jeg sagt til deg mange ganger" "Nei?" "Jo nå må du gi deg" "Når da?" "Fjorten dager siden...?" Endret 3. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er det så ille å sove hos søstra si, da? Jeg har nettopp badet nevøene, unngått med en hårsbredd å bli tisset på (har aldri blitt det før, prøver å unngå det!) og nå har jeg ikke bukse. Leander fikk tak i dusjhodet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Du ble soaka? Nei egentlig ikke (har vært der og jobba en del tidligere i uka), men har mest lyst til å være hjemme det meste av dagen rett før skole igjen. Og så hater jeg alle vet hva jeg "skal", men ikke jeg. Skulle forresten se familiefolk bli brisne for en gangs skyld, men det blir ikke noe av nå. Endret 3. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som blir med å spiller noe? Helst steambaserte spill! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som blir med å spiller noe? Helst steambaserte spill! Tf2? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Vi har allerede begynt med Age of Chivalry Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Drit i det, Left 4 Dead om en times tid? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Og så hater jeg alle vet hva jeg "skal", men ikke jeg. Har den følelsen veldig ofte <_< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Gormers: Ja. Det tok ikke lange stunden før de små, butte fingrene fant dusjhodet til jeg fikk vann nedover hele høyrefoten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå