AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har sett snøen enda? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Uhh.. bare jeg som hadde kjøpt to kopier av et spill med denne karen i? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Langbein eller akkurat den figuren? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hah, slutta du liksom Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Akkurat den figuren. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 That means no chocopops for you! That means no chocopops for you! Det er jeg ikke med på. Jeg skal ha Choco Pops fra deg hvis jeg klarer meg en månede. Det er helt klart, jeg bare nevnte det hvis du skulle bryte. Jeg holder min del av avtalen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sånn, da er jeg endelig ferdig med selve flyttinga, stor-fornøyd nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er jeg inneforstått med. Jeg lurer på om det er Shampoo eller deg som må punge (pun intended) ut etterhvert.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hehe, sorry men jeg måtte. For offensivt for deg laland? Endret 3. oktober 2009 av Paisley slettet link til en offensiv nettside Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er jeg inneforstått med. Jeg lurer på om det er Shampoo eller deg som må punge (pun intended) ut etterhvert.. Han skulle gi deg penger til ei påsa med Choco Pops hvis du sprakk sant? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er Choco pops? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, sorry men jeg måtte. For offensivt for deg laland? Don't push it. Det er jeg inneforstått med. Jeg lurer på om det er Shampoo eller deg som må punge (pun intended) ut etterhvert.. Han skulle gi deg penger til ei påsa med Choco Pops hvis du sprakk sant? Jeg husker det slik, ja. Hva er Choco pops? En frokostblanding. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har sett snøen enda? Ikke bare sett, men smakt på også. Skal jeg sende deg litt i posten? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da skal man prøve å smøre på ny kjølepasta på prosessoren da det forrige forsøket ikke var heeeelt velykket. To av kjernene rapporteres som varmere enn de andre, noe som må bety at de kjøles dårligere. Skal prøve en annen metode for påføring denne gangen. Et tynt lag utover hele prosessor-dekselet slik at kjøleren for maks kontakt med prosessor-dekselet. Mulig det oppstår luftbobler som gir litt dårligere kjøling, men skal se om det ikke går bra iallefall. Er jo bare å prøve seg fram. Har nok kjølepasta til en tre forsøk til. Wish me luck! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 blæ, jeg skal på surrogates filmen. Er den like dårlig som anmeldelsene tilsier? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har sett snøen enda? Ikke bare sett, men smakt på også. Skal jeg sende deg litt i posten? Pass deg for den gule. Nei da, den kommer vel fort nok hit. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Forklarte jeg ikke deg hvorfor to av kjernene er varmere enn de andre, Snorre? Du har to dobbeltkjerner på èn brikke, som betyr av de er satt sammen 2*2 som tilsier at noen av dem kjøles dårligere. Det er ikke noe du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Neinei spis gul snø, det kan være øl. Endret 3. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da tar jeg meg heller en øl så slipper jeg å bekyrme meg for mark i tillegg. Ikke for det, hyggelig med et lite mellommåltid. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror du har missforstått litt, mark lever i jord, ikke i snø. Desuten er de full av proteiner, så det er faktisk sunt for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå