Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg vil ikke betale 60 kr/mnd for en tjeneste jeg kan få gratis men med litt reklame. Å fjerne den reklamen er ikke verdt 60 kr, spør du meg. Og har jeg sagt at jeg vil stjele det?

Du vil enten ha en beta-invite eller gjøre det via proxy. Har du vært med på beta-testingen? Og å gjøre det via proxy er like godt som å stjele det i mine øyne. : ))

Edit: Om du kjenner noen med årsabbonement så får de 30 invites når de kjøper det.

Jeg har sagt at jeg ikke ville gjøre det via proxy.

Lenke til kommentar

Vel, jeg vil ha Borderlands!

http://www.dustinhom...5010331856.aspx

Hm. 70 kr. billigere der enn på Steam. Er butikken trustworthy?

Klart den er det. Dustin Home en av Sveriges største nettbutikker, og er i Sverige hva Komplett er i Norge. DH har nylig åpnet egen nettside for det norske markedet. Burde ikke være noe problem å handle hos dem. smile.gif

Ok, takk for tipset! Bli med i Borderlandstråden nå da.

Lenke til kommentar

Nei fysj! Hold deg unna sånt. :o

Fikk nikotinsjokk eller som vi sier her nikotinslag, så det var ikke en kjekk opplevelse.

Haha! Så ufattelig skjønt. :p

Flosshatt: Nydelige? Du kan ikke seriøst kalle en blobfish nydelig.

Sjølvsagt kan eg det. Eg har jo nettopp gjort det.

Dette betyr at Se opp! snart har gått over Wall-E sin heile inntekt! Det er ganske utruleg, må eg seie. Det er forresten ein av filmane eg har planar om å sjå, men siden vi kanskje får besøk denne veka så er det ikkje sikkert eg får tid.

Du er en fornuftig person, du ser den på originalspråket, sant?

Sjølvsagt.

Jeg har litt lyst til å prøve ut P&P rollespill. Noen som vet hvor mye sånt koster?

For D&D 4th Edition Dungeon Masters Guide, Monster Manual, Player's Handbook og terningar(dette er det minste du treng til å spele) kostar det 8-900 på Outland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...