AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Vel, jeg vil ha Borderlands! http://www.dustinhom...5010331856.aspx Hm. 70 kr. billigere der enn på Steam. Er butikken trustworthy? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Simpsons marathon på Viasat 4 nå Endret 3. oktober 2009 av shsleen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Har notert deg opp nå Nøtte! Sender PM med konotnummeret mitt så fort 3 har meldt seg. Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor mye koster det? Kan fort finne på å være med jeg også =) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei, jeg vil ikke betale 60 kr/mnd for en tjeneste jeg kan få gratis men med litt reklame. Å fjerne den reklamen er ikke verdt 60 kr, spør du meg. Og har jeg sagt at jeg vil stjele det? Du vil enten ha en beta-invite eller gjøre det via proxy. Har du vært med på beta-testingen? Og å gjøre det via proxy er like godt som å stjele det i mine øyne. : )) Edit: Om du kjenner noen med årsabbonement så får de 30 invites når de kjøper det. Jeg har sagt at jeg ikke ville gjøre det via proxy. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Vel, jeg vil ha Borderlands! http://www.dustinhom...5010331856.aspx Hm. 70 kr. billigere der enn på Steam. Er butikken trustworthy? Klart den er det. Dustin Home en av Sveriges største nettbutikker, og er i Sverige hva Komplett er i Norge. DH har nylig åpnet egen nettside for det norske markedet. Burde ikke være noe problem å handle hos dem. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da er Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3) bestilt fra Platekompaniet.no for den nette sum av 1599 kr + 30 kr frakt. Nettbank/bankid var det ikke snakk om, mitt Visa Electron funket fett. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg får ikke satt inn noe før på onsdag fordi jeg glemte av den saken for å komme inn i nettbanken min... Men selvsagt er jeg med på preorder:) bare rimer igjen nå så er jeg framme! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har litt lyst til å prøve ut P&P rollespill. Noen som vet hvor mye sånt koster? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg skal ikke ha noen andre versjoner av spill før jeg får egen PS3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Vel, jeg vil ha Borderlands! http://www.dustinhom...5010331856.aspx Hm. 70 kr. billigere der enn på Steam. Er butikken trustworthy? Klart den er det. Dustin Home en av Sveriges største nettbutikker, og er i Sverige hva Komplett er i Norge. DH har nylig åpnet egen nettside for det norske markedet. Burde ikke være noe problem å handle hos dem. Ok, takk for tipset! Bli med i Borderlandstråden nå da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hmm.. Forhåndsbestille Borderlands da tro? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Frister. Frister meget. Jeg har forøvrig Lilith som bakgrunnsbilde. Etter at Harley Quinn sa nei har hun blitt mitt nye object of digital drooling. Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du så deg lei av en kvinne, og gikk direkte til den neste i køen? Hva med følelsene til Harley da? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg blir og kjøpe spotify, ikke for og bli kvitt reklamen men for at spotify er et genialt prosjekt som trenger støtte. De holder på og gå konkurs fordi 90% av alle brukerene har invite. Om de går konkurs er man jo like langt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er innmari keen på Premium jeg også. Spotify på mobilen hadde gjort iTunes til et fjernt minne! Med jailbreaking kan det kjøre i bakgrunnen attpåtil. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Trodde dere virkelig at dere skulle få innlegg nummer 60 000 Epic! Passende at en moderator fikk det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du så deg lei av en kvinne, og gikk direkte til den neste i køen? Hva med følelsene til Harley da? hun dreit i meg, jeg dreit i henne. Ikke tror jeg livet som kriminell ligger helt for meg heller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg liker den sangen veldig mye.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei fysj! Hold deg unna sånt. :o Fikk nikotinsjokk eller som vi sier her nikotinslag, så det var ikke en kjekk opplevelse. Haha! Så ufattelig skjønt. Flosshatt: Nydelige? Du kan ikke seriøst kalle en blobfish nydelig. Sjølvsagt kan eg det. Eg har jo nettopp gjort det. Dette betyr at Se opp! snart har gått over Wall-E sin heile inntekt! Det er ganske utruleg, må eg seie. Det er forresten ein av filmane eg har planar om å sjå, men siden vi kanskje får besøk denne veka så er det ikkje sikkert eg får tid. Du er en fornuftig person, du ser den på originalspråket, sant? Sjølvsagt. Jeg har litt lyst til å prøve ut P&P rollespill. Noen som vet hvor mye sånt koster? For D&D 4th Edition Dungeon Masters Guide, Monster Manual, Player's Handbook og terningar(dette er det minste du treng til å spele) kostar det 8-900 på Outland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå