Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det går greit. Du var bare litt frekk, men ikke mye! Skulder ja.. en skulder hadde vært på sin plass nå. *snufs* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor skriver du birger i hver post egentlig? Oh no he didnt... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oh no he didnt. Ser for meg at jeg burde ha fulgt bedre med på diskusjon.no ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Siste ordet 1 måtte jo komme. Vel, det skal bli hyggelig å prate med forumfolket. Og for guds skyld. Ikke la det bli som på diskusjon.no hvor halvparten av SO-gjengen sluttet å poste bare det kom et grønt nick inn i tråden. Det var irriterende. :\ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikkje vår feil at du har klart å rote deg til grønn skrift her og Snorre. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kult at tråden min ble stengt 3 ganger på rad, ja. Ikke alle som er vant til å stenge en tråd. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=89 Lenke til kommentar
.: JoJo :. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor skriver du birger i hver post egentlig? Jeg lurer også sjukt på det faktisk! Nesten litt irriterende, spessielt fordi jeg vet på et annet forum at folk bruker det nærmest som mail, og hvor nesten alle gjør det! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor skriver du birger i hver post egentlig? Da har du ikke sett etter nok. Mange tråder jeg ikke har postet i enda. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Siste ordet 1 måtte jo komme. Vel, det skal bli hyggelig å prate med forumfolket. Og for guds skyld. Ikke la det bli som på diskusjon.no hvor halvparten av SO-gjengen sluttet å poste bare det kom et grønt nick inn i tråden. Det var irriterende. :\ ... neida :rolleyes: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Siste ordet 1 måtte jo komme. Vel, det skal bli hyggelig å prate med forumfolket. Og for guds skyld. Ikke la det bli som på diskusjon.no hvor halvparten av SO-gjengen sluttet å poste bare det kom et grønt nick inn i tråden. Det var irriterende. :\Lover å poste ekstra mye hver gang jeg ser du er innom tråden faktisk. Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ser at det er et rush for post count i kveld hvertfall Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikkje vår feil at du har klart å rote deg til grønn skrift her og Snorre. Nei, du sier noe der. Det med å bli moderator her var faktisk ikke min ide engang. Jeg ble oppgradert og mottok en rask PM av TST. Og før jeg viste ordet av det var jeg moderator. Ikke at jeg ikke setter pris på tilliten selvfølgelig. Får se om tiden strekker til for begge foraene. ... neida :rolleyes: Joda! Lover å poste ekstra mye hver gang jeg ser du er innom tråden faktisk. Det var hyggelig å høre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nokon slå av postcount så er me kvitt det problemet. Lenke til kommentar
.: JoJo :. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Steningen av topics tok litt tid idag. Står stenges på 2 av anmeldelsene og sikkert andre steder her også uten at de er stengt enda Men for all del, ikke stress for mye med stengning! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kult at tråden min ble stengt 3 ganger på rad, ja. Ikke alle som er vant til å stenge en tråd. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=89 Det er ikke så mye å moderere her ennå, så da vil alle være med på det lille som er. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da ønsker jeg meg selv velkommen til det nye forumet B) Håper hovedsiden til Gamer kommer opp om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke så mye å moderere her ennå, så da vil alle være med på det lille som er. Bedre at 3 moderatorer stenger tråden, enn ingen. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nokon slå av postcount så er me kvitt det problemet. Tror jeg kan være like greit Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og der klarte jeg ødelegge tastaturet mitt også. Nå holder det kostant inne control eller shift eller noe, plagsomt. Håper det går seg til, lite lyst til å kjøpe nytt nå. Lenke til kommentar
Ståle_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer gamer.no til å ha liknende OT og de fleste andre kategorier som diskusjon.no. Eller blir det med et par utvalg av store tråder i en egen kategori. Uansett kommer dette til å bli gode greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå