Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mokko: Du har råd til å betale 1100,- for et spills limited edition, men du vil ikke betale 60,-/mnd for noe så genialt som Spotify? Ikke bare vil du ikke betale det - du finner ikke en invite, så du har planer om å stjele det.

Nei, jeg vil ikke betale 60 kr/mnd for en tjeneste jeg kan få gratis men med litt reklame. Å fjerne den reklamen er ikke verdt 60 kr, spør du meg. Og har jeg sagt at jeg vil stjele det?

Fordi at jeg da bare ender opp med det samme problemet som jeg har nå. Spotify nekter meg å logge inn fordi jeg befinner meg i et annet land enn det jeg registrerte meg i.

Om du enda ikkje har funne ut av det: Har du prøvd å logge deg inn på My account på spotify.com og endra land til Norway?

Gjort for lenge siden, nå er Norway det eneste alternativet.

Lenke til kommentar

Nei, jeg vil ikke betale 60 kr/mnd for en tjeneste jeg kan få gratis men med litt reklame. Å fjerne den reklamen er ikke verdt 60 kr, spør du meg. Og har jeg sagt at jeg vil stjele det?

Du vil enten ha en beta-invite eller gjøre det via proxy. Har du vært med på beta-testingen? Og å gjøre det via proxy er like godt som å stjele det i mine øyne. : ))

Edit: Om du kjenner noen med årsabbonement så får de 30 invites når de kjøper det.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk ikke den er giftig en gang!

Den er ikke giftig nei. Men den kan sprute blod fra øyehulene dersom den føler seg truet eller stresset. Ettersom krabaten lever av maur er blodet "forurenset" med maursyre. Denne maursyren får blodet til å smake og lukte vondt. Dermed blir potensielle rovdyr avskrekket fra å spise den. Om man skulle hatt den som kjæledyr måtte man isåfall forberede seg på å få blod i ansiktet hver gang man plukker den opp. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...