- FuzioN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Gøy å lage bursdagskort digitalt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jolene, Jolene, Jolene, Joleeeneee Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei fysj! Hold deg unna sånt. :o Fikk nikotinsjokk eller som vi sier her nikotinslag, så det var ikke en kjekk opplevelse. Haha! Så ufattelig skjønt. Flosshatt: Nydelige? Du kan ikke seriøst kalle en blobfish nydelig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Mokko: Du har råd til å betale 1100,- for et spills limited edition, men du vil ikke betale 60,-/mnd for noe så genialt som Spotify? Ikke bare vil du ikke betale det - du finner ikke en invite, så du har planer om å stjele det. Nei, jeg vil ikke betale 60 kr/mnd for en tjeneste jeg kan få gratis men med litt reklame. Å fjerne den reklamen er ikke verdt 60 kr, spør du meg. Og har jeg sagt at jeg vil stjele det? Fordi at jeg da bare ender opp med det samme problemet som jeg har nå. Spotify nekter meg å logge inn fordi jeg befinner meg i et annet land enn det jeg registrerte meg i. Om du enda ikkje har funne ut av det: Har du prøvd å logge deg inn på My account på spotify.com og endra land til Norway? Gjort for lenge siden, nå er Norway det eneste alternativet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 God morgen. w00t! Denne gangen skal jeg komme på side 3000! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Synes bare denne sangen passa veldig bra idag Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Dette betyr at Se opp! snart har gått over Wall-E sin heile inntekt! Det er ganske utruleg, må eg seie. Det er forresten ein av filmane eg har planar om å sjå, men siden vi kanskje får besøk denne veka så er det ikkje sikkert eg får tid. Du er en fornuftig person, du ser den på originalspråket, sant? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Noen som blir med å preordre firepakning med Left 4 Dead 2? Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Nei, jeg vil ikke betale 60 kr/mnd for en tjeneste jeg kan få gratis men med litt reklame. Å fjerne den reklamen er ikke verdt 60 kr, spør du meg. Og har jeg sagt at jeg vil stjele det? Du vil enten ha en beta-invite eller gjøre det via proxy. Har du vært med på beta-testingen? Og å gjøre det via proxy er like godt som å stjele det i mine øyne. : )) Edit: Om du kjenner noen med årsabbonement så får de 30 invites når de kjøper det. Endret 3. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tror faktisk ikke den er giftig en gang! Den er ikke giftig nei. Men den kan sprute blod fra øyehulene dersom den føler seg truet eller stresset. Ettersom krabaten lever av maur er blodet "forurenset" med maursyre. Denne maursyren får blodet til å smake og lukte vondt. Dermed blir potensielle rovdyr avskrekket fra å spise den. Om man skulle hatt den som kjæledyr måtte man isåfall forberede seg på å få blod i ansiktet hver gang man plukker den opp. ^^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Francium + vann = win Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor mange innlegg trengs det på en side før det blir ny side? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har vi bare 10 (9 med denne) igjen. Argh, merker at de primitive sidene ved meg har lyst til å være førstepost på side nr 3000. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det kommer ann på innstillingene du bruker. Alt fra 10 per side til 100 tror jeg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Argh, har lyst til å kjøpe L4D2 >.< Endret 3. oktober 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er 20 innlegg per side med "normal" sidevisning. =) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det kommer ann på innstillingene du bruker. Alt fra 10 per side til 100 tror jeg. What? Så noen av oss er allerede på side 8000? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Stemmer det Laland. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei det er ikke 25. sjekk nedtellingstråden. Hver nye side begynner enten på 00, 20, 40 osv. Det er 20 per side. Herr sydhavsøy, blir du med å forhåndsbestille firepakning med L4D2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå