Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 En stjernenese sådan. Jeg vil ha dumbo-blekkspruten, men de er dypvannsblekksprut, så å frakte den fra der den bor til overflaten ville drept den. Det ville faktisk eksplodert den. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Kjipt at du gikk ut så fort, konkurransen er jo: Er den? Hvem sa at dere hadde mistet meg? Jeg klarer jo meg ikke uten forumet. Endret 3. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da sitter jeg på bussen som skal frakte meg til Trondheim! dette blir en bra tur føler jeg på meg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hopper du gladelig inn i lisseslipsland? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg vil ha nytt kjæledyr. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser ikke helt fordelen. Kjipt om den rømmer og du må støvsuge fordi svigermor kommer på besøk. *thump!* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Den rømmer ikke. Den er awesome. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg vil ha nytt kjæledyr. Egyptian Jerboa. Greater, sådan. Bare å begynne å lete. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi at jeg da bare ender opp med det samme problemet som jeg har nå. Spotify nekter meg å logge inn fordi jeg befinner meg i et annet land enn det jeg registrerte meg i. Om du enda ikkje har funne ut av det: Har du prøvd å logge deg inn på My account på spotify.com og endra land til Norway? Og den Dumbo-blekkspruten ser jo ut som den rosa (?) i Finding Nemo ^_^ Egyptian Jerboa såg awesome ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg vil totally ha en dumbo-blekksprut. De er så cuet! Jeg klarer å styre min begeistring for dypvanns-kakerlakken, da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg syns den øgla med alle de piggene på seg var fantastisk stilig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tror faktisk ikke den er giftig en gang! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan være så gifitg den bare vil for meg, jeg ser den på det bildet der og så fort neste side kommer husker jeg den ikke lenger ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 The Game. Over 60 timer inn i konkurransen. Det digger jeg litt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 60 av hvor mange? Du har fortsatt bare tatt et museskritt. Å si at det har gått bra er ikke å dra den for langt riktignok. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei fysj! Hold deg unna sånt. :o Fikk nikotinsjokk eller som vi sier her nikotinslag, så det var ikke en kjekk opplevelse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 60 av hvor mange? Du har fortsatt bare tatt et museskritt. Å si at det har gått bra er ikke å dra den for langt riktignok. Vi må passe oss for å dra den for langt. Før du vet ordet av det har jeg tapt! http://trommelyd.no Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nydelege dyr alle saman, Eplefe. Sjølv ynskjer eg meg berre ein tiger eller løve, eventuelt ei gaupe. Eg las BT-Magasinet idag, og blei utruleg overaska når eg la oversikta over Pixar sine kinoinntektar. Her er lista: Toy Story (1995) - 361 mill dollar Småkryp (1998) - 363 mill dollar Toy Story 2(1999) - 485 mill dollar Monsterbedriften (2001) - 528 mill dollar Oppdrag Nemo (2003) - 866 mill dollar De utrolige (2004) - 635 mill dollar Biler (2006) - 461 mill dollar Rottatouille (2007) - 624 mill dollar Wall-E (2008) - 532 mill dollar Se opp! (2009) - 488 mill dollar (per 20. september) Dette betyr at Se opp! snart har gått over Wall-E sin heile inntekt! Det er ganske utruleg, må eg seie. Det er forresten ein av filmane eg har planar om å sjå, men siden vi kanskje får besøk denne veka så er det ikkje sikkert eg får tid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jepp. Ryker du kommer du til kort i utfordringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå