Vaine Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Fordi jeg går og legger meg nå, god natt. Endret 3. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 42 fordi? Fordi 42 er svaret på alt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi 42 er rekorden min på Nazi Zombies? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Neineinei min godeste iharal3. 42 er løsningen på ligningen I=G0*2Bd. Endret 3. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du tok meg der, Rider. Men nå legger jeg meg. God natt=24/3x7 timer i uken. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Inneholder ikke en likning et likhetstegn? Hvem kontakter man om man har "private problemer", i dette tilfellet at det konstant står "Innboks: 1", men at jeg ikke har noen uleste meldinger? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) En Administrator vil jeg tro Mokko. Lykke til med å finne mine skjulte beskjeder i ligningene. Du tok meg der, Rider. Ikke la det bli en vane. Det funker begge veier. Endret 3. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Mokko, hvis du har full innboks (tror) jeg ikke du kan lese nye meldinger som kommer inn. Da må du først slette en av de gamle. Ellers kommer jeg egentlig inn for å si god natt! Sov godt og drøm søtt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sov godt og drøm søtt Ok skal drømme om deg jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Noe med Taekwondo, leet, Star Wars, og Jeg går til sengs? Mokko, hvis du har full innboks (tror) jeg ikke du kan lese nye meldinger som kommer inn. Da må du først slette en av de gamle. Ellers kommer jeg egentlig inn for å si god natt! Sov godt og drøm søtt 35% av din postboks (500 meldinger) Er nok ikke det, nei. Endret 3. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tror helt ærlig at de som skal ha en fappe-fri måned kommer til å slite sterkt med våte drømmer etter en to ukers tid! Lykke til. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Trondheim i morra ja:-) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nøtte er tilbake etter en fuktig kveld på byen ja? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 God morgen mine små! Spiller litt Risen før jeg drar på jobb. Ohoho... Jeg skal spille risen, altså ris! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Mokko: Du har råd til å betale 1100,- for et spills limited edition, men du vil ikke betale 60,-/mnd for noe så genialt som Spotify? Ikke bare vil du ikke betale det - du finner ikke en invite, så du har planer om å stjele det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Bryllupsfester er koselige. Spesielt når man får sitte og sippe hvitvin hele kvelden. Men men. Noen som har gjort noe spennende igår da, eller kanskje skal noe spennende idag? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Å lese om deres fappelyster og hvor mange ganger dere ryker på en smell er helt i orden til jeg møter dere på treff. Then it's just weird doing i a handshake. I dag tror jeg at jeg ender opp med preorder på både Left 4 Dead 2 samt Borderlands. Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Alle er ekte dyr. Endret 3. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det øverste er jo noe så kjedelig som en muldvarp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå