Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Ahhhh.. Fy faen Mokko! Nå ble "tassen" så skremt at den krympet så mye at den går innover. Endret 2. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jøss, så ikke at Mokko var ute av konkurransen før nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har tapt fire gang jeg, såeh.. :rolleyes: Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har tapt fire gang jeg, såeh.. :rolleyes: Kjipt at du gikk ut så fort, konkurransen er jo: http://open.spotify.com/track/0pRcagRc3jrVSdABgLuMTX Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hva er riktig inngang der da Mokko? Tror den er der ett eller annet sted, under en av valkene. Du fant den altså ikke tidsnok. Edit: Nei nå begynner jeg å bli slem, da er det nok usivilisert prat på meg. Jeg kaster inn håndkleet, so to speak. Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Som sagt har jeg et Spotify-problem, fint om noen kunne hjelpe meg.. Hva er riktig inngang der da Mokko? Tror den er der ett eller annet sted, under en av valkene. Du fant den altså ikke tidsnok. Hun har ikke tiss-nok til at jeg finner den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Som sagt har jeg et Spotify-problem, fint om noen kunne hjelpe meg.. Jeg brukte denne http://spotify.mikromann.net/ Funket for meg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 God natt mine små. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kjipt at du gikk ut så fort, konkurransen er jo: Endret 2. oktober 2009 av Erik Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 God natt mine små. God Natt o du store. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Som sagt har jeg et Spotify-problem, fint om noen kunne hjelpe meg.. Jeg brukte denne http://spotify.mikromann.net/ Funket for meg. Den, og alle de andre sidene har ikke flere igjen, og jeg tror ikke de får inn flere heller. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kan vi nå snakke om noe konstruktivt med et snev av intelligens, please? Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har vi noen gang gjort noe annet? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Som sagt har jeg et Spotify-problem, fint om noen kunne hjelpe meg.. Jeg brukte denne http://spotify.mikromann.net/ Funket for meg. Den, og alle de andre sidene har ikke flere igjen, og jeg tror ikke de får inn flere heller. Ja, men det er mulig å få Spotify uten Invite. Endret 2. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har vi noen gang gjort noe annet? Huff så fristende det er å komme med en spydig kommentar nå, men jeg tror jeg klarer å holde meg for god til det. Så jeg svarer bare nei. Edit: Tror ikke jeg har tålt kaffen jeg drakk. Aldri mer sier jeg. Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har vi noen gang gjort noe annet? Huff så fristende det er å komme med en spydig kommentar nå, men jeg tror jeg klarer å holde meg for god til det. Så jeg svarer bare nei. Start en ny tråd, kalt 'Serious Business'. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, vi har aldri hatt noe annet enn intelligente diskusjoner? Einstein tok feil. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 hoho.. da tar jeg køya Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Bra du har sett lyset RoR, drikk te i stedet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Nei, vi har aldri hatt noe annet enn intelligente diskusjoner? Einstein tok feil. Jeg gjorde hva sa du? Edit: Naiv som jeg var måtte jeg bare teste om den mørke siden var like ille som jeg husket. Jeg angrer. Fra nå av skal jeg aldri vike fra lyset. Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå