Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg kan fikse Spotify'en min? Den sier at jeg befinner meg et annet sted enn det profilen min tilsier, selv om det står Norge der. Det har sikkert noe med at jeg registrerte meg via en fransk proxy, for deretter å endre til Norge (Norge er nå det eneste alternativet på profilinstillinger). Jeg må vel kanskje lage en helt ny profil. Noen som har en invitasjon?

Lenke til kommentar

Det kan du bare glemme med èn gang, Paisley. Dette vinner jeg. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ta saken i egne hender.

Knis.

Haha (knegg, knegg).

Mens vi er inne på ordspill, nyhet fra fevennen.no (hørte den på misjonen)

Blogg-general Thomas Moen satte bollene til heving. Fordypet på nett glemte han at noe var i gjære.

Først "gnudde" jeg bolledeigen som vanlig. Deretter la jeg dem pent utover platen. Bollene skulle heve i 30 minutter ifølge pakken, sier blogg-gründer og daglig leder for iPublish.no , Thomas Moen. Så langt var alt greit, og Moen satte seg til å jobbe i stua.

Sørlendingen har nemlig hånd om nærmere 10.000 bloggere, deriblant Tone Damli Aaberge, han arrangerer bloggcamp, spiller inn ukentlige tv-programmer og er en etterspurt foredragsholder Skandinavia rundt.

Ifølge ham selv er han aldri lenger enn 20 centimeter unna et online-verktøy i løpet av døgnet. Bloggerne i "stallen" hans beskriver ham som en hjelpsom og omtenksom fyr:

- Han er veldig hjelpsom, og det til tross for at han har veldig mange å hjelpe, sier modell Christine Lövendahl fra Farsund.

Hevet over enhver tvil

Så mange har Thomas å hjelpe i firmaet han ånder og lever for 24 timer i døgnet, at bolledeigen ble stående og putre på egenhånd.

- Jeg kom ikke på bolledeigen før to timer senere, da jeg gikk forbi kjøkkenet for å ta en tur ut på do, sier han og ler.

Da hadde bollene hevet seg til astronomisk størrelse, samt est sammen til en kjempe-calzone med avleggere. Bollemonsteret ble likevel satt i stekeovnen.

- Klart jeg stekte dem, (den / det? red. anm.), sier Moen.

Og bildene av bolledeigen ble lagt ut på Facebook og Twitter. Det var da På Skrå-redaksjonen i fvn.no tok affære for å spørre om dette kunne smake godt.

- Joda. Det smakte ganske godt, også. Hevet over enhver tvil.

Vi har sjekket Moens twitter-feed, og talt opp omkring 10-15 tweets i løpet av tiden bolledeigen ble til monsterdeig.

Ikke flere boller på en stund

- Du er en travel mann, så du har kanskje ikke tid til noen bolle i ovnen?

- Har allerede hatt en bolle i ovnen, og er ganske fornøyd med resultatet. (Vi snakker om 5-åringen hans nå).

- Hehe. Jeg trenger ikke én til på en stund. Jeg glemmer dem bare på heving uansett.

- Hva skal du lage neste gang du er innom kjøkkenet?

- Pølse i lompe, ler bloggsjefen.

http://www.fvn.no/te...ticle703392.ece

Enkelte skal slutte med ordspill for å si det sånn! :rolleyes:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Du glemmer ikke fapping. Det er ikke sånn at det går et par år også plutselig kommer du på at "Oi, jeg kan gi meg selv en herlig følelse ved å dra meg selv i tissen, det hadde jeg glemt! :D".

Tja. Mange som begynner med sex slutter å fappe. Det er iallefall tilfellet med de fleste i min omgangskrets.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Du glemmer ikke fapping. Det er ikke sånn at det går et par år også plutselig kommer du på at "Oi, jeg kan gi meg selv en herlig følelse ved å dra meg selv i tissen, det hadde jeg glemt! :D".

Tja. Mange som begynner med sex slutter å fappe. Det er iallefall tilfellet med de fleste i min omgangskrets.

Vil du at jeg skal fappe for deg? Er det det du prøver å si`? For den oppgaven tar jeg på strak hånd!(hæ-hæ)

Lenke til kommentar

Så har du de som fortsetter å fappe etter å ha drevet med sex fordi det å fappe tilfredsstiller han bedre?

Jeg skal iallefall holde konkurransen helt ut, men merket at det svei litt i buksa etter noen timer med porr i dag ja.

Okey...

Jeg tror jeg legger meg før dere sier mer.

Ble det for mye (nytt) for deg dette eller? :D

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Det er jo innlysende. Hvorfor gjøre det selv når du kan få andre til å gjøre det med deg. ;)

Lenke til kommentar

Så har du de som fortsetter å fappe etter å ha drevet med sex fordi det å fappe tilfredsstiller han bedre?

Hva var poenget med et spørsmålstegn der? Uansett, om fapping gir deg større tilfredsstillelse enn å faktisk ha sex, tror jeg du bør oppsøke noen.

Lenke til kommentar

Hva var poenget med et spørsmålstegn der? Uansett, om fapping gir deg større tilfredsstillelse enn å faktisk ha sex, tror jeg du bør oppsøke noen.

Spørsmålstegnet hoppet inn, den var ikke meningen, men samtidig det er mange gale mennesker ute i verden!

Nei gutter, bare fortsette med treningen, jeg personlig tar sengen, ehhrrr, kvelden!

Lenke til kommentar

Jeg klarer ingenting med venstrehånda. Hadde jeg brukket den høyre hånda, hadde jeg dødd.

Hvis jeg hadde brukket høyre hånda så hadde vel det verste vært det faktumet at jeg ikke kunne hatt på meg klokke. Er høyrehendt, men klarer ikke å ha den på venstre. Ser på klokka en halv million ganger om dagen, skikkelig avhengig av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...