Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Beklager AltF4, *æsj der gjorde jeg det igjen* men navnet ditt er litt irriterende iblandt. Fører til enkelte ufrivillige lukkninger av nettleseren. Edit: Villanden, var det meningen å være morsom nå? Jeg lo i alle fall. Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Cuz I has selvkontroll. Er imponert over meg selv hittil. Tar det i små etapper; først var det frem til helgen. Nå er det ut helgen. Så er det ut ferien. Deretter er det skoleuke avsluttet med et hotellbesøk i London fredag-mandag med min far, så det skal gå helt fint. De siste ukene kommer jeg til å glemme det idet hele tatt. Når jeg tenker meg om har jeg fått en mye bedre timeplan de siste dagene.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tapte nettopp for fjerde gang.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal kalle han "Sneipen" fra nå av. Da slipper jeg å lete etter tall-knappen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er fortsatt slapp i fisken vettu Laland. Jeg holder lengre enn deg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det kan du bare glemme med èn gang, Paisley. Dette vinner jeg. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ta saken i egne hender. Knis. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Cuz I has selvkontroll. Er imponert over meg selv hittil. Tar det i små etapper; først var det frem til helgen. Nå er det ut helgen. Så er det ut ferien. Deretter er det skoleuke avsluttet med et hotellbesøk i London fredag-mandag med min far, så det skal gå helt fint. De siste ukene kommer jeg til å glemme det idet hele tatt. Når jeg tenker meg om har jeg fått en mye bedre timeplan de siste dagene.. Du glemmer ikke fapping. Det er ikke sånn at det går et par år også plutselig kommer du på at "Oi, jeg kan gi meg selv en herlig følelse ved å dra meg selv i tissen, det hadde jeg glemt! ". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Cuz I has selvkontroll. Er imponert over meg selv hittil. Tar det i små etapper; først var det frem til helgen. Nå er det ut helgen. Så er det ut ferien. Deretter er det skoleuke avsluttet med et hotellbesøk i London fredag-mandag med min far, så det skal gå helt fint. De siste ukene kommer jeg til å glemme det idet hele tatt. Når jeg tenker meg om har jeg fått en mye bedre timeplan de siste dagene.. Med mindre du har erfaring med dette fra før av, så tror jeg du kommer til å kjenne det kraftig den siste uken. Alt kommer til å tenne deg. En uke i militæret uten fapping var ALT for lenge. Men jeg fant meg et skjult toalett tilslutt, og da var det full fres. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg er fortsatt slapp i fisken vettu Laland. Jeg holder lengre enn deg! Det kan du bare glemme med èn gang, Paisley. Dette vinner jeg. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ta saken i egne hender. Knis. Pøh, dere kan ikke overvinne meg, you will fall Endret 2. oktober 2009 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke planer om å holde ut i et par år. Jeg har planer om å kose meg skikkelig søndag 1. november. Edit: Villanden, har jo tatt "en uke her og en uke der" flere ganger. Familieferieer, skoleturer etc. gjør det lite delikat. Endret 2. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det kan du bare glemme med èn gang, Paisley. Dette vinner jeg. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ta saken i egne hender. Knis. Jeg kan ta saken din i mine hender hvis du vil? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er ikke noe bra porr på tv i kveld, så jeg holder ut så lenge det ikke kommer noe som er interessant. Det er bare 3 oktober, litt selvkontroll må en ha altså. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg kan ta saken din i mine hender hvis du vil? Nei. Det vil jeg ikke. Endret 2. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har planer om å kose meg skikkelig søndag 1. november. Haha. Det kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kan ta saken din i mine hender hvis du vil? Nei. Det vil jeg ikke. Sier ikke mer enn dette: http://open.spotify.com/track/2DyHhPyCZgZzNXn1IrtsTu Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kan ta saken din i mine hender hvis du vil? Nei. Det vil jeg ikke. Sier ikke mer enn dette: http://open.spotify....CZgZzNXn1IrtsTu Fantastisk sang. Svaret på alt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Trodde det var denne du linket til, Erik. Men nå legger jeg meg. Og når jeg står(knis) opp er det nytt MW2 gameplay ute. Awesome. Edit: Den sangen er faktisk i min signatur. =) Endret 2. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Lenge uten seksuell *hmhm* Jeg har brukket høyrehånden, og den er ikke på plass før om 4 uker. Har prøvd meg med venstre, men blir likesom... ikke det samme. Dere har ikke noe å klage over. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Lenge uten seksuell *hmhm* Jeg har brukket høyrehånden, og den er ikke på plass før om 4 uker. Har prøvd meg med venstre, men blir likesom... ikke det samme. Dere har ikke noe å klage over. Ah. Der lo jeg godt gitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hah hvis det er noen her som kommer til å vinne så er det meg (selv om jeg egentlig ikke ser poenget med å vinne) hadde storrengjøring 30. september. Så jeg kommer til å stå løpet ut. B) Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå