Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cuz I has selvkontroll. Er imponert over meg selv hittil. Tar det i små etapper; først var det frem til helgen. Nå er det ut helgen. Så er det ut ferien. Deretter er det skoleuke avsluttet med et hotellbesøk i London fredag-mandag med min far, så det skal gå helt fint. De siste ukene kommer jeg til å glemme det idet hele tatt.

Når jeg tenker meg om har jeg fått en mye bedre timeplan de siste dagene.. :huh:

Lenke til kommentar

Cuz I has selvkontroll. Er imponert over meg selv hittil. Tar det i små etapper; først var det frem til helgen. Nå er det ut helgen. Så er det ut ferien. Deretter er det skoleuke avsluttet med et hotellbesøk i London fredag-mandag med min far, så det skal gå helt fint. De siste ukene kommer jeg til å glemme det idet hele tatt.

Når jeg tenker meg om har jeg fått en mye bedre timeplan de siste dagene.. :huh:

Du glemmer ikke fapping. Det er ikke sånn at det går et par år også plutselig kommer du på at "Oi, jeg kan gi meg selv en herlig følelse ved å dra meg selv i tissen, det hadde jeg glemt! :D".

Lenke til kommentar

Med mindre du har erfaring med dette fra før av, så tror jeg du kommer til å kjenne det kraftig den siste uken. Alt kommer til å tenne deg.

En uke i militæret uten fapping var ALT for lenge. Men jeg fant meg et skjult toalett tilslutt, og da var det full fres.

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt slapp i fisken vettu Laland. Jeg holder lengre enn deg!

Det kan du bare glemme med èn gang, Paisley. Dette vinner jeg. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ta saken i egne hender.

Knis.

Pøh, dere kan ikke overvinne meg, you will fall :p

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Jeg har ikke planer om å holde ut i et par år. Jeg har planer om å kose meg skikkelig søndag 1. november.

Edit: Villanden, har jo tatt "en uke her og en uke der" flere ganger. Familieferieer, skoleturer etc. gjør det lite delikat.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...