Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cuz I has selvkontroll. Er imponert over meg selv hittil. Tar det i små etapper; først var det frem til helgen. Nå er det ut helgen. Så er det ut ferien. Deretter er det skoleuke avsluttet med et hotellbesøk i London fredag-mandag med min far, så det skal gå helt fint. De siste ukene kommer jeg til å glemme det idet hele tatt.

Når jeg tenker meg om har jeg fått en mye bedre timeplan de siste dagene.. :huh:

Lenke til kommentar

Cuz I has selvkontroll. Er imponert over meg selv hittil. Tar det i små etapper; først var det frem til helgen. Nå er det ut helgen. Så er det ut ferien. Deretter er det skoleuke avsluttet med et hotellbesøk i London fredag-mandag med min far, så det skal gå helt fint. De siste ukene kommer jeg til å glemme det idet hele tatt.

Når jeg tenker meg om har jeg fått en mye bedre timeplan de siste dagene.. :huh:

Du glemmer ikke fapping. Det er ikke sånn at det går et par år også plutselig kommer du på at "Oi, jeg kan gi meg selv en herlig følelse ved å dra meg selv i tissen, det hadde jeg glemt! :D".

Lenke til kommentar

Med mindre du har erfaring med dette fra før av, så tror jeg du kommer til å kjenne det kraftig den siste uken. Alt kommer til å tenne deg.

En uke i militæret uten fapping var ALT for lenge. Men jeg fant meg et skjult toalett tilslutt, og da var det full fres.

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt slapp i fisken vettu Laland. Jeg holder lengre enn deg!

Det kan du bare glemme med èn gang, Paisley. Dette vinner jeg. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ta saken i egne hender.

Knis.

Pøh, dere kan ikke overvinne meg, you will fall :p

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...