Vaine Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har det vert sammenslåing allerede? Har ikke merket noe Menover til noe helt annet. Jeg fikk quad kill i heroes of newerth! For de som ikke vet det er de insanely stort Sammenslåing av hva da? :S Hva har jeg gått glipp av? >_> Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Så du dette iharal3? Om linken ikke fungerer: http://www.youtube.com/watch?v=3OIEcfNmiv4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Batman har et vell av tøffe skurker, men noen er over the top jall, og de fleste har så utrolig teite og åpenbare "ekte" navn. Mine favoritter tror jeg er Bane og Hush, sett bort i fra The Joker som jo er obligatorisk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Synes ikke bilen var fin i det hele tatt. Så jo ut som en billig plastleke.. :o EDIT: Leif. Endret 2. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sammenslåing av hva da? :S Hva har jeg gått glipp av? >_> Har du ikke hørt det? :o Norge går tilbake til Unionen med Sverige, men denne gangen under navnet Storsverige. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Så du dette iharal3? Om linken ikke fungerer: http://www.youtube.com/watch?v=3OIEcfNmiv4 Jeg kom. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sammenslåing av hva da? :S Hva har jeg gått glipp av? >_> Har du ikke hørt det? :o Norge går tilbake til Unionen med Sverige, men denne gangen under navnet Storsverige. Jeg er for trøtt for det der :| Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sammenslåing av hva da? :S Hva har jeg gått glipp av? >_> Har du ikke hørt det? :o Norge går tilbake til Unionen med Sverige, men denne gangen under navnet Storsverige. Og som kompensasjon for at Sverie fikk ha konge sist gang, gir de Norge lov denne gangen. På en betingelse; De får velge den de mener er best rustet til jobben. Vår nye konge er Ari Behn. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Vet dere, jeg snakket en gang med en svenske som påstod at unionsoppløsningen var en deal mellom Norge og Sverige som kun var gyldig i 100 år, og at Norge i dag tilhører Sverige. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Men siden Ari er så deprimert er det i realiteten jeg som styrer landet. *moahahaha* Hvor fikk du vite det Vaine? Det er hemmeligstemplet informasjon. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Noen som blir med å spiller et steam-spill? Hidden Source? Left 4 Dead? Garrys Mod? Hl2 dm? Age of Chivalry? Cod4? Insurgency? Endret 2. oktober 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Gal_ape er innmari artig å spille med! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er kanskje med på en runde L4D. Kommer an på hvem andre som er med. Dere/du vet hvem du er. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hadde jeg vært hjemme på hybelen så skulle jeg blitt med du Gal(e)_Ape. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ahh.. Halo 3: ODST, din gamle røver. Skulle bare achievementhore litt med Erik, og plutselig var to timer gått. I wuv my Xbox. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Er kanskje med på en runde L4D. Kommer an på hvem andre som er med. Dere/du vet hvem du er. Beklager, skal legge meg Ha en grei natt. Endret 2. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Alt: Kanskje like greit. Har ikke lastet ned den siste oppdateringen enda, og med 110 kb/s maks så tar det litt tid. I morgen, kanskje? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 @ Mokko: Mulig du kan kontakte Nordea og spørre om du kan få det. Jeg fikk det liksom med en gang når jeg fikk mitt kort fra DnB NOR. Er det bare meg eller har det blitt mye dårligere aktivitet på forumet etter sammenslåingen? Aktiviteten har blitt dårligere i form av små troll som har kommet hit. Jeg synes vel ikke det er mindre folk her nå. Også har vi mistet HCG... Er liksom ikke "forumet" uten han. Neida, HCG er kommet tilbake han! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser dere ignorerer meg. Det gjør meg trist. Men jeg er 49 timer inn i konkurransen og er fast og fin i fisken(no pun intended)! Legger meg nå, tenker det blir en lang dag imorgen. God natt! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Skjønner ikke hvordan du skal klare en hel måned uten noen som helst form for seksuell tilfredsstillelse. Jeg knakk idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå