Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jepp kalles bank-id, som brukes til nettbank og å kontrollere at det er du som kjøper varen. Du må da ha en liten boks du putter kortet i og trykker på en knapp, så får du en kode som du skriver inn i netterminalen sammen med ditt personlige passord. Hvis du har alt det kan du handle på Platekompaniet. CDON bruker ikke det systemet.

Skjønner hva du mener, har sett mine foreldre bruke dingsen. Vet du om Gamestop.com bruker systemet, eller hvordan jeg finner det ut? Tror jeg ender opp med å kjøpe fra Gamestop, når jeg bestiller en vare vil jeg gjerne vite at jeg får den.

Hvor er det forresten det står, dette med at det kan hende man ikke får varen om man er for sen..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri bestillt noe fra Gamestop så det vet jeg ikke Mokko, men det er usansynlig at noen utenlandske butikker bruker det systemet.

Ang. hvor det står at man kanskje ikke får varen, så er det bare gjettning siden det kommer i et begrenset opplag.

@Shampoo: Hvis du ikke har mottatt noen mail etter i morgen så bør du ta kontakt.

Da har jeg spilt gjennom Batman: AA og sett filmen "The Dark Knight". Finnes det et univers med kulere skurker enn Batman? Jeg elsker alle <3

Nå er vel Batman strengt tatt ikke en skurk, så tror ikke det. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Når man forhåndsbestiller Limited Edition-varer så er man ikke sikret uansett, Mokko.

Aha. Det er altså like stor sjanse for at det samme gjelder for Gamestop (at man kanskje ikke får selv om man har bestilt). Da er saken en annen. Tror jeg bestiller fra Platekompaniet. :)

Fyttirakkern for en pris. Det koster jo det samme for Prestige Edition om man bor i USA.

Lenke til kommentar

Huff, får bare håpe at de har flere prestige editions igjen i USA til julesalget. Blir skuffet om storebror Amerika ikke har flere presige editons igjen når jeg drar dit, de har jo utallige spillbutikker! Forundrer meg ikke om prestige edition blir solgt på ebay for en del kroner etterhvert...

Mne nok om spill i SO tråden, hva skal folket som har nettop startet sin høstferie bruke dagene på?

Lenke til kommentar

Mhm, derav navnet "Limited Edition". Begrenset opplag. Førstemann til mølla får malt etc.

Det er jeg klar over, men man skulle da tro at de lukket for bestillinger når de ikke har flere igjen. Cdon har gjort dette, feks.

Nah, er jo alltid noen som kansellerer bestillinger, det er ikke alltid de vet hvor mange de får inn på forhånd osv.
Lenke til kommentar

Mhm, derav navnet "Limited Edition". Begrenset opplag. Førstemann til mølla får malt etc.

Det er jeg klar over, men man skulle da tro at de lukket for bestillinger når de ikke har flere igjen. Cdon har gjort dette, feks.

Platekompaniet gjør også det når det ikke er flere igjen. jeg så det da Kaizers Orchestra sin plate Våre Demoner kom og da stod det etterhvert på produktsiden at det ikke var flere igjen så de hadde lukket for forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar

HØSTFERIE? Hva snakker du om? Hva er det for noe?

Ferie. Om høsten. Derav navnet høst-ferie. Ferien bygger vel egentlig på at man i gamle dager måtte ut og plukke poteter på denne tiden av året, og derfor trengte ferie til dette. Da ble den kalt potetferie, fordi man hadde ferie for å plukke poteter. Nå plukker vi ikke så mye poteter lenger, men vi er like glade i ferier. Derfor beholdt vi potetferien, men i og med at vi ikke plukket poteter i potetferie, endret vi navnet fra potetferie til høstferie fordi det var en ferie på høsten der folk gjorde akkurat det de ville, ikke bare plukket poteter.

Og over til noe heeelt annet, dvs; tilbake til det gamle: Noen som vet hvordan/om jeg kan skaffe meg bankid/kalkulatordings til mitt Visa Electron kort fra Nordea, så jeg kan handle på Platekompaniet.no?

Lenke til kommentar

@ Mokko: Mulig du kan kontakte Nordea og spørre om du kan få det. Jeg fikk det liksom med en gang når jeg fikk mitt kort fra DnB NOR.

Er det bare meg eller har det blitt mye dårligere aktivitet på forumet etter sammenslåingen?

Aktiviteten har blitt dårligere i form av små troll som har kommet hit.

Jeg synes vel ikke det er mindre folk her nå.

Også har vi mistet HCG... Er liksom ikke "forumet" uten han.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Har aldri bestillt noe fra Gamestop så det vet jeg ikke Mokko, men det er usansynlig at noen utenlandske butikker bruker det systemet.

Ang. hvor det står at man kanskje ikke får varen, så er det bare gjettning siden det kommer i et begrenset opplag.

@Shampoo: Hvis du ikke har mottatt noen mail etter i morgen så bør du ta kontakt.

Da har jeg spilt gjennom Batman: AA og sett filmen "The Dark Knight". Finnes det et univers med kulere skurker enn Batman? Jeg elsker alle <3

Nå er vel Batman strengt tatt ikke en skurk, så tror ikke det. ;)

Jeg mente lzm batmanuniverset d'ah!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...