Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Det står ikke at det er lager heller, som det står på de andre produktene deres.

Men det er fordi det ikke er på lager, fordi man forhåndsbestiller. Går jeg ut fra, ihvertfall.

Hvis du snakker om Platekompaniet nå Shampoo: Nei, den er forhåndsbestillingsvare. Om du bestiller den kjapt så er det mulig du får en. Om du ikke kjør det så trekker ikke PLatekompaniet deg for en vare de ikke kan gi deg, om de ikke har nok til alle som har bestilt og da er de de første som har bestilt som får.

Så det kan hende jeg faktisk ikke får varen om jeg bestiller nå? Er jo idiotisk, for når det da blir 10. november og varen ikke dukker opp er det jo for sent å bestille andre steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De får ikke varene på lager litt før spillet kommer ut tenker jeg.

Sånn er det dessverre Mokko. :( Kanskje hvis du bestiller NÅ, så kanskje du får. Det kommer helt ann på hvor mange som har bestilt derfra og det er det bare Platekompaniet som kan svare på og jeg tror ikke de sender deg svar om du sender de en mail og spør hvor mange som har bestilt den pakka.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Er så sykt mye om og men her at jeg blir helt svimmel i hodet. Når jeg har et bankkort, vil jeg kunne bruke dette kortet til å bestille et produkt som jeg da er sikker på at jeg får. Er det for mye å forlange?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så har jeg ikke peiling. Fikk kortet for et par uker siden, er et Visa Electron fra Nordea. Jeg har kortnummer, jeg har de tre kontrollsifrene på baksiden, jeg har chip og det ser praktisk talt ut som et helt vanlig kredittkort. Jeg har handlet på Cdon.com med det, så det skal vel funke på nettet. Men om jeg har nettbank har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar

Det eneste du kanskje trenger en en sånn engangskode (du må ha en sånn liten svart dings som du trykker på en knapp, så kommer det opp en kode) og en sånn annen kode på 4 siffer som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på akkurat nå. Nå du bekrefter kjøpet blir du sendt til en sikker netterminal for å skrive inn de kodene jeg nevnte. Det hender jeg har trengt det.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jepp kalles bank-id, som brukes til nettbank og å kontrollere at det er du som kjøper varen. Du må da ha en liten boks du putter kortet i og trykker på en knapp, så får du en kode som du skriver inn i netterminalen sammen med ditt personlige passord. Hvis du har alt det kan du handle på Platekompaniet. CDON bruker ikke det systemet.

Edit: Regner med at du har nettbank da Cloudemyx?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Da har jeg forhåndsbestilt fra Platekompaniet, så får vi håpe på det beste.

Nå handler jeg så lite på nettet så mulig, så jeg bare spør: Hvis jeg nå, la oss si, forhåndsbestiller fra Ekjøp også, får å være enda mer sikker på at jeg får varen. Så får jeg vite at jeg får varen, fra begge steder. Hurra. Kan jeg nå velge å avbestille fra den ene, eller er det mulig at et (eller begge) av butikkene har en bindende forhåndsbestilling?

Lenke til kommentar

Jepp kalles bank-id, som brukes til nettbank og å kontrollere at det er du som kjøper varen. Du må da ha en liten boks du putter kortet i og trykker på en knapp, så får du en kode som du skriver inn i netterminalen sammen med ditt personlige passord. Hvis du har alt det kan du handle på Platekompaniet. CDON bruker ikke det systemet.

Edit: Regner med at du har nettbank da Cloudemyx?

Har ikke nettbank nei. Ikke så vidt jeg vet iallefall.

Hva er den brillegreia som følger med den pakka?

Lenke til kommentar
Ditt ordrenummer er XXXXXXX.

Vennligst benytt dette som referanse ved eventuelle henvendelser til kundeservice.

Ordrebekreftelsen blir sendt til [email protected]

Velkommen igjen.

Jeg har ikke fått noen mail. Er det mulig den er forsinket, eller burde jeg ta kontakt med Platekompaniet?

Høres litt barnehage ut, dette, men med tanke på at det er de første som bestiller som får varen, vil jeg være sikker i min sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...