Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva frakten til Amazon.com er på når de sender til Norge? Jeg her lyst på denne godbiten, men det kommer ikke opp noen frakt. Jeg har registrert meg og lagt den til i handlekurven osv, men jeg kommer helt til det trinnet der jeg må skrive inn kortinfo uten å ha fått noe info om frakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shit. Jeg våkner opp på sofaen til at familien kommer hjem, komplett med en lillesøster og hennes nye laptop som hun er i hundre for. Gøy å se folk bli glad for bursdagsgavene de får. Ikke fullt så glad for å se at mor har tatt med telefonregninga mi på 850kr inn fra postkassa. Der røyk resten av månedens budsjett. Lakus er bankrupt.

Må visst være litt mer forsiktig. Er ikke vant til å ha abonnement og å kunne ringe så mye jeg vil helt frem til regninga kommer. Men nå skal jeg iallefall sove, etter en relativt hard arbeidsuke. Startet å trene igjen på torsdag også, noe jeg ikke har gjort på en del år for å si det sånn, og det merkes i kroppen.

Zzzzzzzz.

Lenke til kommentar

Den har vært inne i noen nettbutikker, som Playx og MegaStoreNorge, men den er nå fjernet fra begge disse. Finner den ikke i noen andre nettbutikker.

Uff, er så stress med importering. Selve pakka koster jo "bare" 900 kr, men så har vi frakt = ca 230 kr, moms = 280 kr også tror jeg jammenmeg Posten eller et eller annet norsk selskap krever en hundrings for å oppbevare pakka når den kommer til landet. Da er vi oppe i 1510 kr. Altså 2/3 mer en selve greia koster i utganspunktet!

Lenke til kommentar

Hvor i all vide verden står det at den er utsolgt? Kan ikke finne det noe sted på hverken PS3 versjonen eller 360 versjonen? Er jeg blind eller...:huh:

Ok. Det var på Amazon versjonen... Herre...

Bare for å ha sagt det. Om dere kjøper fra Platekompaniet kommer frakt på 30 kr uansett, om jeg ikke tar feil. I tillegg til det greia koster. Ikke så ille det, om du er blodfan.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hvis du snakker om Platekompaniet nå Shampoo: Nei, den er forhåndsbestillingsvare. Om du bestiller den kjapt så er det mulig du får en. Om du ikke kjør det så trekker ikke PLatekompaniet deg for en vare de ikke kan gi deg, om de ikke har nok til alle som har bestilt og da er de de første som har bestilt som får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...