Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet hva frakten til Amazon.com er på når de sender til Norge? Jeg her lyst på denne godbiten, men det kommer ikke opp noen frakt. Jeg har registrert meg og lagt den til i handlekurven osv, men jeg kommer helt til det trinnet der jeg må skrive inn kortinfo uten å ha fått noe info om frakt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Today was a goooood day. Hva er grunnen til at det i en tråd står et antall innlegg , mens det i profilen står et helt annet innlegg på brukere? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Vel nå har jeg for det meste bare kjøpt bøker derfra ettersom det ikke er tollavgift (og en annen avgift jeg ikke husker hva var). Men tror frakten ligger et sted fra 8-16$ Avhengig av hvor stor pakken er. Så kommer tollavgift i tillegg når varen er over en viss sum (200?). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Shit. Jeg våkner opp på sofaen til at familien kommer hjem, komplett med en lillesøster og hennes nye laptop som hun er i hundre for. Gøy å se folk bli glad for bursdagsgavene de får. Ikke fullt så glad for å se at mor har tatt med telefonregninga mi på 850kr inn fra postkassa. Der røyk resten av månedens budsjett. Lakus er bankrupt. Må visst være litt mer forsiktig. Er ikke vant til å ha abonnement og å kunne ringe så mye jeg vil helt frem til regninga kommer. Men nå skal jeg iallefall sove, etter en relativt hard arbeidsuke. Startet å trene igjen på torsdag også, noe jeg ikke har gjort på en del år for å si det sånn, og det merkes i kroppen. Zzzzzzzz. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Fant det nå. Det er tre typer frakt, hvor det er priset etter hvor raskt pakken kommer frem. Om jeg vil ha pakken etter 2-4 dager (hvilket jeg VIL ha), må jeg betale $29,99 + $5,99 pr. ting (én ting). Jeg må i tillegg betale $10,00 om pakken er tung eller stor. Er denne pakken "Heavy or Bulky"? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Beklager var litt feil det jeg sa tidligere. All informasjon du trenger finnes her: http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=hp_navbox_596184_ways?nodeId=596194 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Tror ikke den er heavy i alle fall. Det er jo "bare" 58 kr opp eller ned uansett. Så du vil måtte betale ca 1100 kr +-. Ikke inkludert tollavgift. Edit: Oops trodde jeg redigerte. Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Kommer Prestige Edition av Modern Warfare 2 til Norge? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har ikke sett den hos noen norske forhandlere ennå, så det kan virke tvilsomt. Edit: Vurderer nesten å kjøpe samme som Mokko, 1100 kr virker jo ikke så dyrt for den versjonen. Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Den har vært inne i noen nettbutikker, som Playx og MegaStoreNorge, men den er nå fjernet fra begge disse. Finner den ikke i noen andre nettbutikker. Uff, er så stress med importering. Selve pakka koster jo "bare" 900 kr, men så har vi frakt = ca 230 kr, moms = 280 kr også tror jeg jammenmeg Posten eller et eller annet norsk selskap krever en hundrings for å oppbevare pakka når den kommer til landet. Da er vi oppe i 1510 kr. Altså 2/3 mer en selve greia koster i utganspunktet! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Kommer Prestige Edition av Modern Warfare 2 til Norge? Er vel denne? Eller til PS3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Enig der, men det står litt lenger ned at de er utsolgt, så jeg vet ikke om jeg tar sjansen. Endret 2. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kan ikke se at det står at de er utsolgt noe sted (ser på PS3-versjonen)? Mulig jeg bare bestiller derfra, så slipper jeg alle disse ekstrautgiftene og eventuell ventetid. Endret 2. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Oi takk for den Cloudemyx, var ikke klar over at norske butikker hadde den. @Mokko: Se i midten under bildet. Shampoo mente Amazon.com versjonen du så på. Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Se under, på PS3-versjonen. Product Update As you may know, the Call of Duty: Modern Warfare 2 Prestige Edition is in great demand, and there are limited quantities of this product across the U.S. Currently we are sold out of this product, but are working hard to secure more. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hvor i all vide verden står det at den er utsolgt? Kan ikke finne det noe sted på hverken PS3 versjonen eller 360 versjonen? Er jeg blind eller... Ok. Det var på Amazon versjonen... Herre... Bare for å ha sagt det. Om dere kjøper fra Platekompaniet kommer frakt på 30 kr uansett, om jeg ikke tar feil. I tillegg til det greia koster. Ikke så ille det, om du er blodfan. Endret 2. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Du snakker visst om Amazon Shampoo, ser nå at det står utsolgt der, ja. Vi snakker om Platekompaniet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det står ikke at det er på lager heller, som det står på de andre produktene deres. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis du snakker om Platekompaniet nå Shampoo: Nei, den er forhåndsbestillingsvare. Om du bestiller den kjapt nå så er det mulig du får en. Om du ikke kjør det så trekker ikke PLatekompaniet deg for en vare de ikke kan gi deg, om de ikke har nok til alle som har bestilt og da er de de første som har bestilt som får. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hos Platekompaniet får du pengene tilbake hvis du ikke får varen, så der er det trygt å handle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå