ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 "Den er forferdelig mye bedre enn den jeg har hadde før" Vet ikke hvordan det er med Kragerøinger, men dette er normalt språk for meg. De er i Kragerø på X-Factor. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Det er ikke korrekt gramatikk, ikke i min bok ihvertfall. Der de er på X-Factor er bare noen hundre meter unna huset mitt. Edit: Her er de. Edit2: og her bor jeg. Endret 2. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Der er det sikkert mange deltakerere! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Vet ikke hvordan X-Factor fungerer jeg.. kjapp innføring? Anyone? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Om å gjøre å gjette hvilken solfaktor dommerne har på seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er ikke korrekt gramatikk, ikke i min bok ihvertfall. Der de er på X-Factor er bare noen hundre meter unna huset mitt. Edit: Her er de. Edit2: og her bor jeg. Vel, det er korrekt grammatikk i forhold til norsk språkråds bøker, så jeg stoler heller på dem. 8D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Det hørtes lite schpa ut. Til tross for at de er på et spa-hotell. For å være litt irrelevant; Erik, what does my profile say about my postcount? Endret 2. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Today was a goooood day. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 "Den er forferdelig mye bedre enn den jeg har hadde før" Vet ikke hvordan det er med Kragerøinger, men dette er normalt språk for meg. De er i Kragerø på X-Factor. Second Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Endelig helg, som oversatt betyr hjem til familien og slappe av med hjemmelaget middag og en cowboystrekk i sofaen. B) Hva skjer her da? Endret 2. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) "Den er forferdelig mye bedre enn den jeg har hadde før" Vet ikke hvordan det er med Kragerøinger, men dette er normalt språk for meg. At det der er normalt språk er du ganske alene om å synes. Endret 2. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er han vel ikke, jeg synes f.eks. at middagen i dag var forferdelig god. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det synes jeg også, men det var ikke den middagen jeg har hadde i dag som var det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Oops så faktisk ikke den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette er døra til rommet mitt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Den er forferdelig? Mye bedre? Forvirrende språk. Jeg vet det er forferdelig feil, men liker att jeg kan forvirre dere. Edit: Ihihihi, morsomt om att dere har en lang diskusjon om tullen min Endret 2. oktober 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 http://www.shagrat.net/punk.html Punk Rock Baby, bitches. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Fin start på høstferien, bli sittende på hotel i bodø, på grunn av forsinket fly. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Luka og en annen i clanen hans inviterte meg til et game i HoN. Jeg spurte om du skulle locke meg slik at jeg ikke byttet team, de sa ja. 1 sec før de startet plasserte de meg på et lag med 4 spanjoler som pratet masse i mic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå