Vaenas Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjøpt Risen i dag. Sitter å spiller litt nå mens jeg venter på at pizzaen skal bli ferdig i ovnen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 ahaha jeg fikk Shampoo til å røpe navnet sitt i chatten ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Heter ikke han André eller Anders eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Skal besøke min utrolig kule, og ungdommelige oldemor på 87. ^_^ Uh, nice. Det minner meg på om at bestemora mi kommer på besøk i morgen. Hun er utrolig kul og ungdommelig hun også, og helt sinnsyk. Sinnsyk på den positive måten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei han heter Pe*host*banner meg*host* Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Per, Petrus, Penis, Pirla, Pessy, Pelle eller Peter? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Han heter Pe? EDIT: Vedder på at han ikke heter Penis. Endret 2. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hvor lang tid pleier det å ta før man får noe fra Gamestop.com (USA) som sendes hit til Norge? Om jeg bestiller MW2 som kommer ut 10. november 09, når kan jeg forvente å ha det? EDIT: Uuuups, sorry for dobbeltpost.. Endret 2. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Husk at amerikanske utgaver av spill ikke er PAL da Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ps 3 er vel sonefri? Og du må huske på toll. Tipper du må vente 3-4 uker. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor lang tid pleier det å ta før man får noe fra Gamestop.com (USA) som sendes hit til Norge? Om jeg bestiller MW2 som kommer ut 10. november 09, når kan jeg forvente å ha det? EDIT: Uuuups, sorry for dobbeltpost.. Har du bestilt fra Gamestop.com før? Da jeg skulle bestille noen spill derfra måtte jeg fakse over en bekreftelse på at jeg var den jeg var og kredittkortnummeret mitt. Dette gjorde jeg selvfølgelig ikke, så jeg måtte kansellere bestillingen min og finne et annet sted å besille de spillene jeg skulle ha. Bare en tanke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 OOOh, Nypp på nytt! Bravo romeo bravo som de ville sagt i US and A. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har ikke bestilt fra Gamestop før, PS3 er sonefri og toll har jeg med i beregningen. Kan det ta så mye som 3-4 uker? :o Og om det er på den måten de gjør det, så får jeg vel sende dem denne bekreftelsen. Gamestop er jo en side man stoler på? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 som sagt husk at usa og europa har forskjellige bilde standarer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 http://www.dragonwater.com/ Jeg skulle nesten ønske jeg fremdeles var en yoga-røkelse-te-fantast. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva er disse ryktene jeg hører om at folk stalker WoW-karakterene mine? :| Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Aaaaaaaaaaaaaah.... moren og faren min kom hjem med ny PC stol. Den er forferdelig mye bedre en moren min sine ryggløse designerstoler! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Den er forferdelig? Mye bedre? Forvirrende språk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Den er forferdelig? Mye bedre? Forvirrende språk. Litt som å si "fryktelig mye bedre". fryktelig - 1) (adj.) uhyggelig; forferdelig: han har fryktelig smak, et fryktelig temperament. 2 (gradsadj.) fryktelig trett / ha det fryktelig travelt forferdelig -; forferdende; grusom: en forferdelig ulykke /det var da forferdelig så lang tid det tok; (som adj.) oppgaven var forferdelig vanskelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) For å bruke et adjektiv som fungerer begge veier kan jo "veldig" være noe å overveie. Edit: feil bøying av "bruke" Endret 2. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå