AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Støvargumentet er jo et godt et. Noen må jo være gamle rundt her! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sant nok. Vi trenger farsfigurer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Dere er en gjeng smokksuttende matrosdressbekledde unger med snørr under nesa og bremsesor i bleia. Enkelte av dere har også lisseslips. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Eg har vondt i tenna! Tannlegen min stramte strengen, og la på ein masse greier for at det skulle gå raskare, og det gjer vondt!!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvordan gikk musikkprøven din? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Fekk ikkje tatt den, det var så mange som var før meg, så eg må vel ta den etter haustferien. *Puster letta ut* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 hehe nice one. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Eg satt dei siste 10 minutta og skreik inni meg: "IKKJE MEG! IKKJE MEG! IKKJE MEG!" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Enkelte av dere har også lisseslips. Hvordan kan du rakke ned på slikt? ^^ Det ser jo steinhardt ut. stikker ut nå, så får lese svaret ditt når jeg kommer hjem igjen ikveld. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Eg satt dei siste 10 minutta og skreik inni meg: "IKKJE MEG! IKKJE MEG! IKKJE MEG!" Jeg kjenner meg igjen! Enkelte av dere har også lisseslips. Hvordan kan du rakke ned på [lisseslips]? ^^ Det ser jo steinhardt ut. stikker ut nå, så får lese svaret ditt når jeg kommer hjem igjen ikveld. Jo da, det ser bra ut på det bildet der, men det henger stort sett under en litt stygg bart, mellom en vest og over et par mokkasiner. Noe som kan ødelegge imaget til selv det tøffeste plagget. Ha det fint du lille trønder! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 En kamerat som har elsker å legge ut nerde bilder på face: Nå vet jeg iallefall hva slags nummerskilt jeg skal ha når jeg penger og bil! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det bare Oslo og omegn som har hatt høstferie denne uka her? Ser ut til at hele forumet starter på den nå, mens jeg må på skolen i førstkommende uke.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sandvika har postnummer 1337 En jeg jobber med sitt nummerskilt er 73331 Buss nr 1337 kjøer jeg stadig vekk Jeg tar av en eller annen grunn opp mobilen klokken 13:37 minst tre ganger i uka Aaaanyways. Wienerpølser, Miami Ink, Mythbusters, That 70`s Show. Jeg har ikke ferie. Trøst deg med det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ninja Gaiden er som Mini Ninjas bare at det er for voksne. Konge! Endelig har jeg funnet vann med kullsyre jeg synes er godt. Farris Bris med skogsbær og melon. En kan gå ned 11 kilo på et år, bare ved å kutte ut brusen! Sinnsykt! :o Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Skal prøve snus nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei fysj! Hold deg unna sånt. :o Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Siden vi er på temaet så kan jeg vel nevne at jeg skal til drøbak neste uke. Hva i all verden skal du i Drøbak? Er ikke akkurat verdens navle.. Skal besøke min utrolig kule, og ungdommelige oldemor på 87. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Damn, jeg eier i Uncharted 2 MP. Ligger alltid på topp 4 (av begge teamene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå