Einride Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sliter Microsoft i dag eller? Får ikkje logga meg på MSN, og kommer ikkje inn på MSN service status eller Xbox.com... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Er på MSN som bare det nå, jeg. Skal sjekke Live også. Edit: Live funker ikke her heller :-/ Endret 2. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 MSN var litt sær i går også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var hos tannlegen i dag. Jeg hadde hull for faen. Også i overkjeven, kunne det ikke vært i underkjeven. Jeg hater å ta sprøyte i overkjeven. Skal tilbake på mandag, så slipper å gå og grue meg. Nå skal jeg begynne på Ninja Gaiden Sigma. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var hos tannlegen i dag. Jeg hadde hull for faen. Også i overkjeven, kunne det ikke vært i underkjeven. Jeg hater å ta sprøyte i overkjeven. Skal tilbake på mandag, så slipper å gå og grue meg. Nå skal jeg begynne på Ninja Gaiden Sigma. Hvis du har skikkelig flaks treffer han en av nervene til øyet ditt, det skjedde meg. Jeg fikk plutselige rykninger og smerte samt begynte å grine på ene øyet. Når kommer sugetabletten som bedøver munnen spør jeg! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 iharal3's guide til pro gaming. Er du en gamer som blir ledd av fordi statsen din er dårlig i CS? Eller blir du blir eid av amrikanske tolvåringer i Halo 3? Eller kanskje sliter du med å få headshots i CoD: Waw? Da burde du lese resten av denne guiden for å bli en uberpr0 gamer som meg. Guide: Counter-Strike 1) Kjøp alltid 2 flashgrenades, og en semiauto sniper, CT: B45, T: B46. Finn deg en god campeplass og skyt ned folk. Aldri dra fra campeplassen. 2) Når du har drept noen, still deg over dem og trykk fort på ctrl, da vil det se ut som om du knuller den døde kroppen(også kjent som t-bagging) 3) Aldri hør på teammates. De hjelper deg ikke. Gå solo, skyt gjerne ned noen av kameratene dine også, da viser du folka hvem som er sjefen. 4) Spam. Når folk blir irriterte på deg fordi du er såpass god, kan det være flott å hovere litt. Finn deg et spamprogram via google, eller bare sett inn noe morsomt i ctrl-c. 5) Snakk stygt om mora til motstanderne dine. Det gjør dem nervøse, og fungerer som en herlig hersketeknik. Jeg har faktisk også et eksempel fra mine glansdager i CS: Majesty headshottet -Lost- Majesty headshotted bear^^ Majesty headshotted FInalFANTASY Majesty: Pwn3d bear^^: Fucking camper Majesty: U're just jealous of my skills bear^^: Hahaha, u dont have skills Majesty: That's not what your mom said yesterday bear^^ has left server See? 6) Hacks. Last ned wallhack og aimbot, men vær forsiktig med hvordan du bruker de. Hvis ikke kan det fort bli ban. Guide: Halo 3 1) Aldri bruk BR. Jeg for min del vinner alle mine kamper med Magnum, men for deg som vil komme deg opp og fram anbefaler jeg SMG og Gravity Hammer. Weapons that r restricted for pr0s. 2) Teamkill alle, hele tiden. Dette gjør scoren din lavere, ja. Men gir deg også flere utfordringer. Når du har færre poeng, er det vanskeligere å vinne. 3) Snakk frekt til alle over voice-chatten. Mordi-vitser er en slager, men en god gammel "DU SUGER" i fistel slår aldri feil det heller. Og husk - aldri kom med et ordentlig argument, vær en drittsekk, det er, utvilsomt verdens beste hersketeknikk. 4) Vær feig. Selv om folk sier at Gravity Hammer, Spawncamping og Hornets er feige, er de ikke nødvendigvis det. In fact, de sier det bare fordi de er sjalu fordi du er så god. Feighet Modighet lønner seg. Guide: Soulcalibur IV 1) Bruk Ivy, hele tiden. Spam B+Y/Runding+trekant og have fun mens du ser på hvor frustrert motstanderen din blir. 2) Spam motstanderen din med thrash-talk enten i voice-chat eller på pm. Deretter rapporterer du ham til MS/Sony for å være rasistisk in-game og får deg en god latter. Haha. Guide: Call of Duty: World at War 1) Våpenet MP40 blir aldri gammelt. Bruk det for hva det er verdt. Og om folk kaller deg "n00b" eller "feig" slår du bare en mordi-vits. Da holder de kjeft. 2) Bruk hacks. Rundt om på diverse nettsider finner du hacks til Cod. Bruk dem, og du kan fly rundt i luften og headshotte alle og enhver. Dette kan medføre at du blir bannet, men pfft.. viser bare hvor pro du er når selveste Treyarch må gå inn og stoppe leetnessen din, gjør det ikke? 3) Alltid ha et godt reportoar vitser og hetsinger på lager. Jeg tenkte jeg skulle gi deg noen av mine nå: "Your mom is a monkey." "EPIC FAILZ OMG!" "Suck my d***, mothaf*cka" "Have a cake, noob." "Where did you learn to play? In your moms arse?" - *BADOM-TISH* 4. 4LDR1 BRUK N03 4NN3T 3NN 13375P34K in-game. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hå e ell ge. Digg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var hos tannlegen i dag. Jeg hadde hull for faen. Også i overkjeven, kunne det ikke vært i underkjeven. Jeg hater å ta sprøyte i overkjeven. Skal tilbake på mandag, så slipper å gå og grue meg. Nå skal jeg begynne på Ninja Gaiden Sigma. Hvis du har skikkelig flaks treffer han en av nervene til øyet ditt, det skjedde meg. Jeg fikk plutselige rykninger og smerte samt begynte å grine på ene øyet. Når kommer sugetabletten som bedøver munnen spør jeg! Er en dame jeg skal til. Hun er snill og veldig flink til å sette sprøyter, men det gjør vondt okkesom. Nesten vondere å ta den sprøyta enn å borre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Da har jeg vært i bryllupsseremonien til søsteren og svogeren min. Om en time eller noe skal jeg til bryllupsfesten deres. Koselig dag i en ellers travel hverdag. Endret 2. oktober 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da har jeg vært i bryllupsseremonien til søsteren og svogeren min. Om en time eller noe skal jeg til bryllupsfesten deres. Koselig dag i en ellers travel hverdag. Pic plz Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har ikke noe godt kamera tilgjengelig akkurat nå, men dere kan få et webcam-bilde. Edit: Må starte opp bærbare og installere drivere bare. ^^ Fant dessverre ingen drivere. Endret 2. oktober 2009 av Snorre Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 den ny smiley browseren var fet ja Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg begynner å skjønne iharal3's logikk. Jeg liker det ikke. For å være litt awesome: http://www.youtube.com/watch?v=eZxBYItj2sM God, gammel action for mannemenn med hår på tenna! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 bear^^: Hahaha, u dont have skills Majesty: That's not what your mom said yesterday Der eide du vel egentlig bare deg selv.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) No shit. Noen som har funnet ut av hvordan søkefunksjonen i tråder er? Jeg vil liksom hoppe til et bestemt innlegg, men vet ikke hvordan man får gjort det. Endret 2. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noe jeg skal bruke 4k på er det dette! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 bear^^: Hahaha, u dont have skills Majesty: That's not what your mom said yesterday Der eide du vel egentlig bare deg selv.. Det gjorde han vel ikke. Legg merke til "not". Hadde det vært uten "not", så hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Var jo direkte fugly! Dessuten ser jeg ikke noe poeng i å ha fancy kabinett, det står gjemt under pulten min uansett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Blir vel mindre støv på komponentene da. Kan være nyttig. Må ikke være så gammel nå da, AltF4. You know you want it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå