Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:cry:

Jeg var hos tannlegen i dag. Jeg hadde hull for faen. Også i overkjeven, kunne det ikke vært i underkjeven. Jeg hater å ta sprøyte i overkjeven. Skal tilbake på mandag, så slipper å gå og grue meg.

Nå skal jeg begynne på Ninja Gaiden Sigma.

Hvis du har skikkelig flaks treffer han en av nervene til øyet ditt, det skjedde meg. Jeg fikk plutselige rykninger og smerte samt begynte å grine på ene øyet. Når kommer sugetabletten som bedøver munnen spør jeg!

Lenke til kommentar

iharal3's guide til pro gaming.

Er du en gamer som blir ledd av fordi statsen din er dårlig i CS? Eller blir du blir eid av amrikanske tolvåringer i Halo 3? Eller kanskje sliter du med å få headshots i CoD: Waw? Da burde du lese resten av denne guiden for å bli en uberpr0 gamer som meg.

Guide: Counter-Strike

1) Kjøp alltid 2 flashgrenades, og en semiauto sniper, CT: B45, T: B46. Finn deg en god campeplass og skyt ned folk. Aldri dra fra campeplassen.

2) Når du har drept noen, still deg over dem og trykk fort på ctrl, da vil det se ut som om du knuller den døde kroppen(også kjent som t-bagging)

3) Aldri hør på teammates. De hjelper deg ikke. Gå solo, skyt gjerne ned noen av kameratene dine også, da viser du folka hvem som er sjefen.

4) Spam. Når folk blir irriterte på deg fordi du er såpass god, kan det være flott å hovere litt. Finn deg et spamprogram via google, eller bare sett inn noe morsomt i ctrl-c.

5) Snakk stygt om mora til motstanderne dine. Det gjør dem nervøse, og fungerer som en herlig hersketeknik. Jeg har faktisk også et eksempel fra mine glansdager i CS:

Majesty headshottet -Lost-

Majesty headshotted bear^^

Majesty headshotted FInalFANTASY

Majesty: Pwn3d

bear^^: Fucking camper

Majesty: U're just jealous of my skills

bear^^: Hahaha, u dont have skills

Majesty: That's not what your mom said yesterday

bear^^ has left server

See?

6) Hacks. Last ned wallhack og aimbot, men vær forsiktig med hvordan du bruker de. Hvis ikke kan det fort bli ban.

Guide: Halo 3

1) Aldri bruk BR. Jeg for min del vinner alle mine kamper med Magnum, men for deg som vil komme deg opp og fram anbefaler jeg SMG og Gravity Hammer. Weapons that r restricted for pr0s.

2) Teamkill alle, hele tiden. Dette gjør scoren din lavere, ja. Men gir deg også flere utfordringer. Når du har færre poeng, er det vanskeligere å vinne.

3) Snakk frekt til alle over voice-chatten. Mordi-vitser er en slager, men en god gammel "DU SUGER" i fistel slår aldri feil det heller. Og husk - aldri kom med et ordentlig argument, vær en drittsekk, det er, utvilsomt verdens beste hersketeknikk.

4) Vær feig. Selv om folk sier at Gravity Hammer, Spawncamping og Hornets er feige, er de ikke nødvendigvis det. In fact, de sier det bare fordi de er sjalu fordi du er så god. Feighet Modighet lønner seg.

Guide: Soulcalibur IV

1) Bruk Ivy, hele tiden. Spam B+Y/Runding+trekant og have fun mens du ser på hvor frustrert motstanderen din blir.

2) Spam motstanderen din med thrash-talk enten i voice-chat eller på pm. Deretter rapporterer du ham til MS/Sony for å være rasistisk in-game og får deg en god latter. Haha.

Guide: Call of Duty: World at War

1) Våpenet MP40 blir aldri gammelt. Bruk det for hva det er verdt. Og om folk kaller deg "n00b" eller "feig" slår du bare en mordi-vits. Da holder de kjeft.

2) Bruk hacks. Rundt om på diverse nettsider finner du hacks til Cod. Bruk dem, og du kan fly rundt i luften og headshotte alle og enhver. Dette kan medføre at du blir bannet, men pfft.. viser bare hvor pro du er når selveste Treyarch må gå inn og stoppe leetnessen din, gjør det ikke?

3) Alltid ha et godt reportoar vitser og hetsinger på lager. Jeg tenkte jeg skulle gi deg noen av mine nå:

"Your mom is a monkey."

"EPIC FAILZ OMG!"

"Suck my d***, mothaf*cka"

"Have a cake, noob."

"Where did you learn to play? In your moms arse?" - *BADOM-TISH*

4. 4LDR1 BRUK N03 4NN3T 3NN 13375P34K in-game.

Lenke til kommentar

:cry:

Jeg var hos tannlegen i dag. Jeg hadde hull for faen. Også i overkjeven, kunne det ikke vært i underkjeven. Jeg hater å ta sprøyte i overkjeven. Skal tilbake på mandag, så slipper å gå og grue meg.

Nå skal jeg begynne på Ninja Gaiden Sigma.

Hvis du har skikkelig flaks treffer han en av nervene til øyet ditt, det skjedde meg. Jeg fikk plutselige rykninger og smerte samt begynte å grine på ene øyet. Når kommer sugetabletten som bedøver munnen spør jeg!

Er en dame jeg skal til. Hun er snill og veldig flink til å sette sprøyter, men det gjør vondt okkesom. Nesten vondere å ta den sprøyta enn å borre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...