Einride Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ein nabo såg på meg som om eg var gal når eg gjekk for å hente posten i shorts og t-skjorte. Ho var forøvrig kledd til ekspedisjon på Antarktis i full storm... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlig! Tok bussen istad og så eldre damer med store pelsjakker, skjerf, solbriller, polarlue, og med skibukse. Selv gikk jeg i t-skjorte i byen og fikk noen rare blikk. Må legge til at jeg fikk kjøpt fifa 10 og attpåtil på spaceworld hvor det var billigst! Utrolig! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor mye kostet det? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Endelig helg!!! Dette har vært en laaaang uke, bare på grunn av at vi hadde skolestart 08.15 hver dag denne uken. Neste uke blir bedre, heldigvis. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Headsetet knakk /repeat Fuck... Hva skal jeg gjøre? det knakk i feste mellom bøylen og selve høytalerne.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ein nabo såg på meg som om eg var gal når eg gjekk for å hente posten i shorts og t-skjorte. Ho var forøvrig kledd til ekspedisjon på Antarktis i full storm... Du er gal, mann! :< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmmm reklamasjon eller gaffa teip? Muligens superlim?? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Sølveteipen sviktet :/ Kjøpt fra komplett, knakk der... Men over til noe annet DO WANT! http://itpro.no/art/14620.html EDIT: Beklager ræva kvalitet. Har jeg lang garanti? Endret 2. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Siden vi er på temaet så kan jeg vel nevne at jeg skal til drøbak neste uke. Hva i all verden skal du i Drøbak? Er ikke akkurat verdens navle.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Høstferien er igang! Da tar det helt av med Surfin' Bird og Daim Melkesjokolade akkompagnert av Pepsi Max! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Headsetet knakk :cry: :cry: /repeat Fuck... Hva skal jeg gjøre? det knakk i feste mellom bøylen og selve høytalerne.... Duct-tape og/eller lim. Du får tak i to-komponentlim billig på Clas Ohlsson eller Biltema. Tørkar vel på ~10 min, og då løsner headsettet aldri igjen der i alle fall Ein nabo såg på meg som om eg var gal når eg gjekk for å hente posten i shorts og t-skjorte. Ho var forøvrig kledd til ekspedisjon på Antarktis i full storm... Du er gal, mann! :< Oh noes, ute i sikkert eitt minutt utan parkaen på! ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sølveteipen sviktet :/ Kjøpt fra komplett, knakk der... Men over til noe annet DO WANT! http://itpro.no/art/14620.html EDIT: Beklager ræva kvalitet. Har jeg lang garanti? Hmmm hva heter headsettet? Vet ikke med reklamasjon men sånt kan du sjekke opp på nett vet du... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Oh noes, ute i sikkert eitt minutt utan parkaen på! ^_^ Jeg fryser innendørs for tiden, så for min del er det helt uaktuelt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Lenke til headset og her er bilde Kan no ikke limes, bruker jeg teip så holder den seg ikke inn til hodet. EDIT: Spanderer på dere et bilde til EDIT2 Fra Koss sine sider Garantien dekker IKKE:• Frakt til/fra verksted • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. Herunder typiske feil som: o Brukket bøyle o Røket ledning o Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) o Skifte av øreputer o Sprengte elementer FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Endret 2. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kan ikkje limast? Vanskelig og sjå ut i frå biletet korleis "bruddet" faktisk er, men så lenge det er litt kontaktflate for limet, burde det absolutt gå an. Trur du undervurderer kor sterk sånn lim faktisk er Ta uansett kontakt med Komplett, sjølv om sånne typer skader/uhell/whatever, nok vil vere litt vanskelege å få på garanti. Mange vil vel berre seie at det er ein brukarfeil. Edit: Veldig mørkt og uklart det siste biletet Endret 2. oktober 2009 av Einride Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Og et lite tips til neste gang en kjøper headset: Kjøp noe som ikke oser plastikk, men noe som har litt høyere kvalitet. Det lønner seg i det lange løp. Mitt headset har jeg hatt i snart 2 år, og det fungerer enda like fint. Ikke annet enn kosmetisk slitasje heller. Bortsett fra at ene puta er ødelagt, men dette får en lett tak i. Ved å ikke behandle headsetet som dritt, og ha et av ok kvalitet så kan et headset holde i flere år. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har behandlet headsetet så bra som overhode mulig, så det er nok plastic fantastic som har slått til :S Her er noen litt bedre bilder: Denne skal festes på denne Endret 2. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Seriøst, jeg digger den nye smiley-browseren! Smiley-browser? Wow, min første post via et av appels produkter. Fett! Hvilket? Høstferien er igang! Da tar det helt av med Surfin' Bird og Daim Melkesjokolade akkompagnert av Pepsi Max! Høstferie, ja. Hadde helt glemt det. Pley Uncharted 2 BETA reit leik nao? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jobb! Vi snakkes pplz. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Komplett videresendte meg til koss, de hadde ferie og opningstider hverdager 10.00-14.00 od de sendte meg til et eller annet firma som hadde salgsmøte. De ba meg ringe tilbake på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå