Nøtte Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Lykke til Bartelsen! Og lykke til med prøve da Laland! Jeg skal på jobb en times tid nå så skal jeg ut og handle jakke og nye arbeids sko! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det ingen her inne som har høstferie eller? Syntes alle er på jobb eller skole Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Høstferien min starter nøyaktig 13:15 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 ...Og for meg 13.20. ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Høstferien min begynte forrige fredag. Skole på mandag:( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Høstferien min begynner nå. Jeg er helt skjelven av lykke. Eneste "problemet" nå er å få opp Zealuu som ligger og er sleepypants. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Høstferien min starter om ikke lenge, men er ikke hjemme før kl 21 da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Høstferien min slutter om ikke lenge.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Vi studenter har dessverre ikke den glede av å ha høstferier. Ikke har vi vinterferier heller. Vi får fri påsken og på helligdager, men det er også det eneste. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Huff ja det er kjipt å ikke ha ferier. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ah deilig å kunne sove til 12 og finne ut at jeg ikke har sett Zero Punctuation på et par uker ^^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Fa**, nå har jeg gått en laang tur til expert for å kjøpe fifa 10, men de hadde fanken ikke spillet inne. Nå må jeg stresse med busstur til byen! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da må jeg vel snart stikke til Drøbak, kvinnemennesket trenger hjelp med noe flyttegreier. Blir awesome å sitte på bussen i en time uten musikk eller noe, ugh.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da må jeg vel snart stikke til Drøbak, kvinnemennesket trenger hjelp med noe flyttegreier. Blir awesome å sitte på bussen i en time uten musikk eller noe, ugh.. Drøbak ja, det er et kjedelig lite sted.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jobba på skiphelle fjordhotell i fjord vinter. Pendla fra Oslo til Drøbak nesten hver dag i november desember. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Siden vi er på temaet så kan jeg vel nevne at jeg skal til drøbak neste uke. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da var LANet over og datan pakket ut vel hjemme La mag kl 6 på kvelden i går og sto opp kl 10 i morres. Jeg har klipt meg og det ble ofc litt for kort... MEN jeg har fått ripe i skjermen Liker at bilder i forumet som man trykker på ikke kommer i nyfane/side men bare "spretter opp" Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Unreal Tournament var ikke så gøy allikevel :\ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Klassiker fra SOAD! Question Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da stikker jeg hjem fra hytta, så vi snakkes ikke de neste 3 timene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå