Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hmm... Liker ikke èn sjanger spesiellt, men en god og rørende historie er et must, humor er også godt å ha, og en tanke spenning. Edit Er ikke så glad i krigsfilmer eller rene actionfilmer. Kan nevne at noen av mine favorittfilmer er Gladitor, Braveheart, Shawshank Redemption, Dark Knight, Miyazakis filmer og diverse Disney klassikere. Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Anbefaler å sjekke den ut, handler om bombespesialister i Irak. Det er en av de siste virkelige slagerne jeg har sett. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har sett på en episode med Dawn Porter. "Kjærlighet på postordre" het den. Beskrivelsen lyder som følger: "Dawn Porter, singel men på leting, reiser til det tidligere Sovjetunionen for å se nærmere på en industri hvor menn og kvinner forsøker å finne kjærligheten på én uke – gjennom såkalte postordrebruder." Vi fikk se noen av de mest motbydelige mennene jeg har sett på...på...vel jeg vet ikke om jeg har sett noen i samme liga. XD Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I love you, man er en awesome film, anbefaller den til de grader. Tror denne vil passe deg perfekt i blinken, Rider of Reason. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) DO FUCKIN' WANT! http://www.vat19.com/dvds/worlds-largest-gummy-bear.cfm?adid=youtube [YOUTUBE] [/YOUTUBE] Endret 1. oktober 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vel en god og rørende historie. Litt vanskelig det der. Jeg ville prøvd å se "A Beautiful Mind" med Russel Crowe i hovedrollen. Filmen er løst basert på biografien til John Forbes Nash, en matematiker som vant Nobelspris for økonomi i 94. Filmen er både vakker og trist på en og samme tid. Russel Crowe gjør kanskje en av sine beste roller i denne filmen. Absolutt en severdig film. Ikke så alt for mange humoristiske scener i filmen vel og merke. Men historien er så rørende som du får den. Merk deg forøvrig at filmen kun er semibiografisk og ikke en særlig nøyaktig beskrivelse av de virkelige hendelsene i livet til matematikern. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) @Snorre: Den har jeg selvfølgelig sett. Glemte å nevne den, men er selvfølgelig høyt oppe på favorittlista. Edit: Hmm... I Love You Man så ut som en grei komedie, kanskje jeg skal se den etterhvert. Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Æsj, jeg ble kjempetrøtt. God natt folkens Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva synes folk om den nye avataren min da? Protip: Trykk F5 for å slette nettleser-cachen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) I like! Nausicaä: of the Walley of the Wind Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synes gulfargen i det bildet der var så utrolig fin. Og Nausicaa stående på glideren sin midt i det gule lyset. Det må jo bare være stilig. ^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja stemningen i det bildet var, for å bruke et mye omstridt ord, EPISK. ^_^ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva synes folk om den nye avataren min da? Protip: Trykk F5 for å slette nettleser-cachen. Jeg elsker den. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Godt noen liker den. Da kan jeg beholde den en stund. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hva synes folk om den nye avataren min da? Protip: Trykk F5 for å slette nettleser-cachen. Bra film, bra film edit: vent litt, la meg omformulere det, Veldig bra film! Endret 1. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja stemningen i det bildet var, for å bruke et mye omstridt ord, EPISK. ^_^ Skriker du ut mellomnavnet mitt for?! U IZ RUEDZ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Idè! Kanskje jeg skal ta et Hayao Miyazaki-maraton. Har jo tross alt alle filmene hans på hedersplass i hylla. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det sa meg ikke mye, får vel google litt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Høres ut som en god ide! Selv har jeg svært lyst til å kjøpe alle filmene. Har to av DVD-ene stående i hylla. Dessverre er videofilene forurenset med et video-symbol ganske langt inn på bildet oppe i høyre hjørnet. Hadde det vært helt ute i høyre hjørnet hadde det ikke vært så ille. Men når dette symbolet forekommer ganske langt inn på skjermen blir det med ett langt mer irriterende. Mener å huske at det finnes en samleboks med de aller fleste filmene til Miyazaki. Men er slett ikke sikker. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ahh, anime ja. Meget ukjent terretorium for meg det. Nærmeste jeg har vært anime er vel da jeg så Cowboy Bebop filmen når den gikk på tv3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå