Eplefe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg opplever ikke meg selv som veldig fornuftig i dine øyne (religion etc.) så vil ikke nevne meg der. Ydmyk? Naah. Empatisk er mer ordet. Nuvel, du har selvinnsikt i hvert fall. ^_^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg og men skal på tokt til bergen så tror det skal gå fint når høstferien er ferdig. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skulle ønske det var fredag idag. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Wow, min første post via et av appels produkter. Fett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Wow, min første post via et av appels produkter. Fett! Jeg kondolerer.. (Nå blir jeg sikkert flamet herfra til evigheten, flame on!) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hawk on! Jeg er for trøtt til å lese bakover her -__-. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sukk, da var TLK 1&2 ferdig. Det er gode filmer med mening det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pøh, så Gremlins 2 her jeg B) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Løvnes Konge ligger på min topp 3 filmliste, så det skal godt gjøres at jeg ser en film jeg liker bedre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gawd, fikk nettopp sjokk. Klikka på en spotify-link, men fant fort ut at volumet var skrudd "to the max". Hoppa godt i stolen der ja Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Å så det var det TLK stod for. Ja eneren likte jeg jo godt i alle fall... Gråt hver gang jeg så en viss scene husker jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg gråt nå også jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvis man liker tegnefilmer med god historie, meningsfult budskap, nydelige animasjoner og vakker musikk bør man sjekke ut filmene til Hayao Miyazaki. I sammarbeid med Studio Ghibli har han laget noen av de mest utrolige tegnefilmene noensinne. Med filmer som Nausicaâ: Princess of the Walley of the Wind og Princess Mononoke har Miyazaki vist at tegnefilmer ikke bare trenger å være for barn, men også godt voksne. Med arvorlige budskap liggende til grunn og en engasjerende historie blir det spennende å se på selv for bestefar på 80. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) De filmene hans ligger også veldig høyt på listen min (en liste som riktignok varierer veldig ofte). Faktisk er Nausicaâ: Princess of the Walley of the Wind på 4. plass. Sett Ponyo on the cliff by the sea Snorre? Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har sett Ponyo ja. Nå er riktignok Ponyo (i likhet med blant annet Totoro) rettet mot det yngre publikum. Men jeg koste meg storveis med filmen alikevel. Når man har med en så kreativ sjel som Miyazaki å gjøre er det nesten umulig å ikke like filmene hans, uansett hva slags alder de er beregnet for. Animasjonene var gode, men kanskje ikke like detaljerte som i andre filmer han har laget. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det var samme følelse jeg også satt igjen med. Det er noe fortryllende med filmene hans som alltid får meg i godt humør. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei godtfolk, jeg tar natten. Klarte dessverre ikke å raske med meg fifa 10 i løpet av denne fantastiske dag, så skal opp i morgen tidlig og skaffe meg det. Gud, som jeg gleder meg! Natta! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har bare vært våken i litt over 7 timer, så jeg kommer nok til å være våken lenge. Noen som har en god film eller serie å anbefale? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gode filmer har jeg mange å anbefale. Men hvis du nevner en sjanger blir det kanskje lettere å anbefale en. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg har bare vært våken i litt over 7 timer, så jeg kommer nok til å være våken lenge. Noen som har en god film eller serie å anbefale? Hvis du liker krigsfilmer (ikke en actionfilm). The Hurt Locker. Fabelaktig : Ellers kommer jg til å være våken til rundt 0100. Endret 1. oktober 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå