Eplefe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvem er den ène fornuftige moderatoren..? Shampoo? Snorre? Odesseiron? Sputnik? Om jeg hadde villet dele det hadde jeg vel gjort det i den forrige posten, vel? ^_^Merker at du ikke nevner deg selv. Enten er du påvirket av janteloven, ellers så er du faktisk ydmyk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg skal begynne å bruke bilder av Sondre Kåfjord for å vise hvilket humør jeg er i, eller hva jeg mener om noe: Mannen burde prøve å sove litt. EDIT: Spoiler funker ikke, så dere får tåle å scrolle litt. Endret 1. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fortsatt bare jeg som har tapt? Jeg har i hvert fall ikke kommet til kort. trommelyd.no Deltar forøvrig ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg opplever ikke meg selv som veldig fornuftig i dine øyne (religion etc.) så vil ikke nevne meg der. Ydmyk? Naah. Empatisk er mer ordet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Denne Kåfjord var en real lekkerbisken! Edit: Meh, en eller annen ekkel kjerring på Spotify som driver og maser om at jeg kan få 10 dollar gratis, trenger bare å signe up. Jeg lurer på hva folk tenker på når de lager reklamer som er ment å hate. Endret 1. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ydmyk? Naah. Empatisk er mer ordet. Men det er jo en flott egenskap. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pft, Laland forfører dere bare med humbug. Var ikke empatien hans jeg siklet på der han løp foran meg på bowlingbanen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei etter det jeg hørte var vel blikket ditt på drugiS. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg har to øyne. 'nuff said. Jeg har nok blitt veldig full av meg selv for i dette refrenget kan jeg sverge på at dama synger "altffour". Endret 1. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ydmyk? Naah. Empatisk er mer ordet. Men det er jo en flott egenskap. Still, er vel litt forskjell på empati og ydmykhet. Pft, Laland forfører dere bare med humbug. Var ikke empatien hans jeg siklet på der han løp foran meg på bowlingbanen. Var ikke så verst du heller. Rawr. Nei etter det jeg hørte var vel blikket ditt på drugiS. Hvorfor velge bare drops i en godteributikk? Jeg har to øyne. 'nuff said. Jeg har nok blitt veldig full av meg selv for i dette refrenget kan jeg sverge på at dama synger "altffour". Mega dejá vù til Ocean's Thirteen, og enig med deg i den misstenkelige teksten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pass dere nå. I am watching you! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nå skal jeg prøve noe nytt. Har en historieprøve imorgen, men istedet for å lese til langt på natt, skal jeg legge meg nå og stå opp tidlig imorgen! God natt! :-] Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da må du i tilfellet watch me sleep. Ha en god natt hypotetisk sett. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvem er den ène fornuftige moderatoren..? Shampoo? Snorre? Odesseiron? Sputnik? Sputnik. Satan, hater når man skal ta betalt for å slippe folk inn på fest. Gidder ikke betale 150,- for å se 3.klassinger drikke. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det der fungerer aldri Laland, prøvd det mange gange og alltid misslykkes. Men God Natt og husk I'm watching you så ikke bryt noen regler nå. Edit: Tror du ikke jeg gjør det AltF4? Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Igår fikk jeg nytt rambrikke-sett av Komplett ettersom det andre ikke fungerte skikkelig. Så nå har jeg fått plugget i alt av vifter og spenningsmotstander etc. På lørdag skal jeg prøve å smøre på kjølepasta på nytt for å se om jeg greier å få temperaturen på cpu-en litt ned. Ja jeg er geek. I morgen derimot skal jeg i søss sitt bryllup (en av de få ordene jeg aldri klarer å huske hvordan staves). Det blir kos. Har fått en skredder til å sy inn dressen så den passer litt bedre. Også har jeg fått meg ny fin hvit skjorte. Så kommer jeg vel til å stjele et av pappas slips også. Klippet meg har jeg og. Greit å se litt skikkelig ut på håret på en slik dag. Endret 1. oktober 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ahhhhhhh.....Jeg skal til tannlegen i morgen. Gruer meg. Jeg har nettopp spist hvitløk! Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har nok blitt veldig full av meg selv for i dette refrenget kan jeg sverge på at dama synger "altffour". Wat, det er faktisk sant. På slutten tar det helt av! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gleder meg til og komme hjem i morgen. For litt fravær men det gjør ingenting ^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gruer meg til høstferien er over, jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå