Error Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 For de som kan lucid dreaming kanskje Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det var vel heller "den" du slet med å holde i skinnet Paisley? Endret 1. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det var vel heller "den" du slet med å holde i skinnet Paisley? Skjer jo noe meg hele meg når jeg lader hagla Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kan ikke alle det da Error? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er ikke dette kvinnediskriminering da forum gutter? Stakkar kvinnene på dette forumet som må lese slikt gutter. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man må være litt nasty noen ganger Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har ikke noe mot det. Egentlig så er dette veldig kvinnediskriminerende vi må kvotere inn flere kvinner. Spesielt til Moderatorstaben, de kunne trenge noen med litt fornuft. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nå glemte jeg at det ikke er kvinner på nettet, kun FBI agenter og pedofile menn for å sitere Lakus. Få bevis på at du er kvinne Ethram! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kan verifisere at ehtraM er en jente. Hun har sitti i sofen min. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oooo, hvordan luktet henne? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ganske godt. Og hu er veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fortsatt bare jeg som har tapt? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fortsatt bare jeg som har tapt? Ja! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kom her'a, så skal jeg sørge for at ingen av dere vinner! :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vi kan jo ikke alle sprette korka for hvert champagneglass som går forbi. ^_^ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nå glemte jeg at det ikke er kvinner på nettet, kun FBI agenter og pedofile menn for å sitere Lakus. "Internett er en plass hvor menn er menn, kvinner er menn, og fjorten år gamle jenter er FBI-agenter." - stemmer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Seriøst, jeg digger den nye smiley-browseren! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I så fall er jeg en 14 år gammel jente. Ja skal være enig med deg der Laland, den er kul. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er ikke dette kvinnediskriminering da forum gutter? Stakkar kvinnene på dette forumet som må lese slikt gutter. Jeg har ingenting i mot det. Jeg har for mange guttevenner til å bry meg. Der har vi blant annet Morten, far til sitatet "JA, men det er HENNES feil, for når hun suger meg så lenge, og så ikke vil svelge, så er øyebetennelse nesten FORVENTET." Jeg har ikke noe mot det. Egentlig så er dette veldig kvinnediskriminerende vi må kvotere inn flere kvinner. Spesielt til Moderatorstaben, de kunne trenge noen med litt fornuft. Jeg synes vi har en fornuftig moderator. En. Nå glemte jeg at det ikke er kvinner på nettet, kun FBI agenter og pedofile menn for å sitere Lakus. Få bevis på at du er kvinne Ethram! TAKK DA. :< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvem er den ène fornuftige moderatoren..? Shampoo? Snorre? Odesseiron? Sputnik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå